Johan, no, johan... virkkoi sontaseppo betonikorsusta herättyään. Taas oli alkanut uusi ihana arkipäivä, jonka joka sekunnin sontis haluaa elää täysillä.
Siispä viivana parvekkeelle aamukuselle. Sontaseppo on tottunut kusemaan kolmannesta kerroksesta alas työhön kiiruhtavien, ylipainoisten, punakkojen puuskuttajien niskaan huudellen rivouksia ja siitä, miten hauskaa on elää sosiaalituilla. Omaa pönttöäkään ei tarvitse niin usein putsata. Jokin häveliäisyyden hippunen sontiksella sentään on: se, että antaisi ripulisuihkun virrata parvekkeelta vaatisi vähintään 1,5 promillen humalassa, ja sellainen aamulla 07:15 harvemmin on.
Aamukahvit keiteltyään sontis miettii, mitä tekisi päivän aikana? Ah, mutta mennäänkö tässä kenties vähän asioiden edelle? Tokihan sontiksen elämään kuuluu joka-aamuinen aamuvenyttely kuten kaikilla terveyttä tavoittelevilla kansalaisilla. Rasvattuaan huolellisesti jättimäisen tapin sontis istuu sen päälle ja suusta tulee tyydytyskorahteluja tapin venyttäessä mukavasti aukkoa.
Tämä traditio tulee tutuksi kaikille pidemmän linjan sontiksille, sillä on tieteellinen tosiasia, että pari-kolme vuotta jos ryyppää yksin korsussaan, alkaa oma peräreikä kiinnostaa.
Asd
Sontasepon aamuvenyttely
Anonyymi-ap
2
217
Vastaukset 2
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18289545
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427