Itselläni jotain kipua keuhkoissa. Lähdetään lämpimään meri-ilmastoon kun ehdit.
Vastaukset 35
- Anonyymi
Heti kun on rahaa, niin voi matkustella. Sitä ennen keskitytään rahan hankkimiseen :)
- Anonyymi
Säästin jo sen verran. Mennään heti.
- Anonyymi
Hyvää yötä. Tulen aamulla hakemaan lentoasemalle..
- Anonyymi
Mahtava homma, ei olla sitten turhaan pidetty biksuja lipaston päällä valmiina
- Anonyymi
Tule vaan. Pakkaan valmiiksi. Moneltako tulet? Ei ollut multa tuo bikinikommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule vaan. Pakkaan valmiiksi. Moneltako tulet? Ei ollut multa tuo bikinikommentti.
Voihan nenä... kerkisin jo lupautuu biksulle😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ehtinyt. Tyhjää täynnähän tuo on 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan lähde lämpimään ilman bikineita, joten se on hourija ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ehtinyt. Tyhjää täynnähän tuo on 😁
Tre Kronorit mukaan. Ehdottomasti.
- Anonyymi
Mene oman miehesi kanssa.
- Anonyymi
Juurikin niin, mutta ei hän ole vielä mun.
- Anonyymi
Mullakin oli keuhkokipuja/-putken tulehdus kk:n päivät, on jo voiton puolella.
- Anonyymi
Kiva kuulla👍
- Anonyymi
Minä en tiedä mikä mulla on. Pari päivää vasta tätä ollut. Pitkään kestänyt sulla, mutta hyvä jos helpottaa.
- Anonyymi
Minulla on käsitys että keuhkoputkentulehdus ei lähde itsestään pois vaan vaatii aina antibioottikuurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on käsitys että keuhkoputkentulehdus ei lähde itsestään pois vaan vaatii aina antibioottikuurin.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei sellaista tulehdusta olekaan joka ei voisi parantua itsestään ilman antibioottia. Voi parantua mutta ei välttämättä paranne. Tämä ap:lta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei sellaista tulehdusta olekaan joka ei voisi parantua itsestään ilman antibioottia. Voi parantua mutta ei välttämättä paranne. Tämä ap:lta.
Se on parane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on parane
Ja se on kirjoitusvirhe pilkunnusutttelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on kirjoitusvirhe pilkunnusutttelija.
Pidätkö tyhmänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, oireilut ovat aina yksilökohtaisia. Puhuin vain omasta kokemuksestani ja lähipiiristäni. Minulla se ei ole koskaan parantunut ilman antibiootteja. Voi se ehkä lähteä ilman erikoislääkkeitä jos puhutaan kuukausien mittaisista aikaskaaloista. Ehkä niitä on erityyppisiä (esim. meningiitti voi ilmetä sekä viruksen että bakteerin aiheuttamina) ja se tulee helpommin ainakin tupakoitsijoille kuin tupakoimattomille. Itse en polta.
- Anonyymi
Ei pidä leikkiä terveydellä. Normaali valtimoveren happikyllästeisyys merenpinnan tasolla ei välttämättä takaa keuhkovaivaisen riittävää hapetusta lennon aikana.
- Anonyymi
Jos sulla sattuisi olemaan tuberkuloosi se tarttuisi lennon aikana muihin.
- Anonyymi
Todennäköisyys hyvin pieni.
- Anonyymi
Enpä usko että on sellainen mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että on sellainen mulla.
Ei se uskon asia ole.
- Anonyymi
Kyllähän sitä voi vähän aikaa niinkin tehdä
- Anonyymi
Hyvää matkaa
- Anonyymi
Aika vastenmielinen viesti
- Anonyymi
Sinä et ole terve.
- Anonyymi
Rakastan sua S...a.
- Anonyymi
Oikee Katti!
- Anonyymi
Juu..mennään
Meri-Poriin, sinne hiilivoimalan viereen? 🤨
🐻- Anonyymi
Tmies
- Anonyymi
Toivottavasti vedät viimeisiä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011172
- 75641
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110597Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34574Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485- 62471
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468