Ja vielä Hän on mielessäni, miksi ihmeessä, miksi miksi????
Vastaukset 21
- Anonyymi
Sulla on ehkä paksu m u n a
- Anonyymi
Kuka on mielessä?
- Anonyymi
Mies
- Anonyymi
Minkä näköinen?
- Anonyymi
Vanhempi jo...lähentelee 7kymppiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi jo...lähentelee 7kymppiä
:😋😋😋
- Anonyymi
"Mix en sua nähdä saisi koskaan, vähän vanhempi mua vaikka oletkin"....
- Anonyymi
Mitä ihmettä niin pitkään🙄
- Anonyymi
Niin, jatkuu vain ikävä.. ei voi ymmärtää...
- Anonyymi
Hyvä hyvä, mulla 14v ja lasketaan.
- Anonyymi
Aika lyhyt aika. Itsellä yksi nainen "kummitellut" jo 20 vuotta...👻
- Anonyymi
Onko 20 vuotta aika, jonka olette myös tunteneet? Jos ei, milloin olette alunperin tutustuneet?
- Anonyymi
20 vuotta kulunut siitä, kun viimeksi oltu tekemisissä. Tunteet eivät olleet molemmin puolisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta kulunut siitä, kun viimeksi oltu tekemisissä. Tunteet eivät olleet molemmin puolisia...
Kiitos vastauksesta. Itselläni myös n. 20 vuotta viime tapaamisesta. Itse en voinut tuolloin kertoa omista tunteistani, mutta olen kertonut niistä myöhemmin. Ei siten valitettavasti osu minuun.
- Anonyymi
Sä välität hänestä edelleen kiusaat häntä hän suuttuu ja on monta vuotta yhteyttä sinuun tiedät että kiusaat häntä koskahan mahtaa se viimeinen pisara tulla vai tulikohan jo
- Anonyymi
Jostakin tietystä ihmisestä jää vaan pysyvä "jälki", varsinkin "sielunsukulaisista". niin se vain menee.
- Anonyymi
Pöhköjä olette.
- Anonyymi
En sanoisi aivan noin...On ihastuksia jotka jäävät "elämään"...😘😘😘
- Anonyymi
Yli 13 v.♥️
- Anonyymi
😍😎😍
- Anonyymi
Kysy suoraan missä tavataan..naiselle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591286
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35778Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.9733Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726- 70688
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50662- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23601Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67578