eturessun tyhjensin.
Ikävä on miestä. Varmasti tunnistat tästä, eikö niin? 😊🥱😁
Tää hyvältä näyttää
17
772
Vastaukset 17
- Anonyymi
Mikä se eturessu on? Aina ajattelen, että mies laulaa kasseistaan.
- Anonyymi
Ehkä olet tavallaan jäljillä, koska aloittaja on mies🥱
- Anonyymi
enkutuksesta olen käsittänyt että eturessu(kin) tarkoittaa revaa, revanderia, ripsipiirakkaa eli vulvaa
- Anonyymi
Minä taas käsitän oksentamiseksi tuon ap. n jutun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku raskaana?
- Anonyymi
Oletko nähnyt joskus sellaisen livenä? Ei luulis tuon mytodologioinnin perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot nii karhea ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku raskaana?
On on, esim miespuolinen AP, kärsä näkyy muhkean masun alta
- Anonyymi
Minäkään en ymmärrä, mikä eturessu on.
- Anonyymi
Kyllä tunnistan tietenkin mutta epäselvyyksiäkin on jäljellä
- Anonyymi
Voimia😬
- Anonyymi
Yllättävän hyvältä näyttää nyt kyllä, antaa kiusaajien kiusata ja kyläkoirien haukkua😀
- Anonyymi
Kaksoset pullautit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoset pullautit?
Ei, kaljamahaani tässä kannattelen😎
- Anonyymi
When you way too divine, then what they gonna do
- Anonyymi
Onnea tulevaan, oliko syntymä toivottu ja ilmeisesti oli terve lapsi, sehän se tärkeintä on.
- Anonyymi
En yiedå mikä etu, mutta ressu on on kyllä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520