Kimppakivaa

Anonyymi-ap

Osaako joku neuvoa mistä kannattaisi hakea tai etsiä ns. kolmattapyörää parille.
Täältä sitä ei kannata hakea, koska ei tule yhtään asiallista yhteydenottoa, muuta kuin suunsoittoa.
Mielellään ei mitään maksullisia sivustoja tarvitse tuoda esille, ne eivät kiinnosta.

16

1621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me ollaan otettuvyhteyttä täällä ja joillakin muilla sivustoilla kuitenkin huonoin kokemuksin.
      Olemme puhuneet kaverin kanssa ja hän on ollut mielellään mukana.
      Ravintolat ovat hyviä paikkoja samoin risteilyt halpa matka ja takuuvarma kimppaseura.
      Meillä on ollut paras oma hyvä kaveri jo yli 7vuotta.

      • Anonyymi

        Ketää paria lähdössä 15.3 risteilylle?


    • Anonyymi

      Moi .
      Herra 60vee olisi kiinnostunut :)) jokunen kokemuksiin on vuosien varrella kertynyt. Olen siisti viriili mies ja varattuna tietty täydellä luottamuksella. spessu1 @ hotmail.fi. siitä päästään alkuun :> odottelemisiin....

    • Anonyymi

      Iskuri on hyvä ja helppokäyttöinen sivusto. Siis iskuri piste fi.

      Siitä pitää maksaa viestin hinta, mutta viestissä voi vaihtaa yhteystiedot. Se on myös siitä hyvä että siinä voi rajata sijainnin mukaan.

      Valitettavasti netissä sivustojen aika alkaa olla ohi, ja isot yhtiöt eivät salli vapaata keskustelua seksiaiheista.

      • Anonyymi

        Ai sinut löytää sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinut löytää sieltä.

        Joo lähden silloi sinne


    • Anonyymi

      Tietääkseni seksitreffit sivukin toimii ilmaisperiaatteella. Siellä on aika monta ammattilaista ilmoittelemassa mukana, mutta jos mainitsee tekstissä olevansa "harrastusmielessä" liikkeellä, niin voisi löytyä sopivia kandidaatteja. Itsekin hiukan bi:nä mielelläni tulisin 3. pyöräksi, se on ihan parasta. m60.

    • Joku voisi kertoa myös, mistä löytäisi aloittelevan 50+ ikäisen parin. Mieluusti bi henkisen vieläpä

    • Anonyymi

      Onko tänään esim messilässä paria tai muualla salppuri paria?

    • Missä päin asutte

    • Anonyymi

      Mistä päin Utelias ukm on?

      • Pääkaupunkiseudulla, entäpä te ?
        Oon tuolla treffien puolella, jos haluatte jutella ja tutustua.


    • Anonyymi

      Jollekin sivulle ilmoitus missä kerrot vaimosi olevan ilmaiseksi käytössä.

    • Anonyymi

      Ja minkä ikäinen ootte?

    • Anonyymi

      Ex-naiseni lähestyi aivan tavallisessa yökerhossa meitä molempia kiinnostavaa naista. Yleensä muutamissa minuuteissa asia tuli selväksi kaikille, että mistä siinä oli kyse. Yllättävän usea lopulta mukaan lähti. Ei iso prosentti, mutta itse lähtökohtaisesti oletin ettei lähde kuin joku joskus toinen vielä harvemmin.

    • Anonyymi

      Itse olen kapakassa seuran löytänyt. Ensin tanssiessa pikkuisen tutustui,kaverilla seisoi kalu kivasti ja hinkkas jalkaani vasten. Ilmoitti halukkuutensa. Pyysin pöytäämme ja mieheni kertoi että voisi olla mahdollisuus jatkoille mökillemme. Ei tarvinnut muuta kysyä ,ei säätää.
      Kaikki tiesi että mua laitetaan. Pikkuhousut repesivät mutta kullia sain.

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe