Haiseeko Katepalin tehdas vielä tehtaan vieressä olevilla asuinalueilla?
Harkinnassa muutto siihen mutta tehtaan hajut eivät oikein houkuttele.
Haiseeko Katepalin tehdas vielä?
11
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä haisee hiukan kauempanakin.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Vaikuttaa asumismukavuuteen siinä määrin, että ehkäpä täytyy etsiä asumus Lempäälän ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Vaikuttaa asumismukavuuteen siinä määrin, että ehkäpä täytyy etsiä asumus Lempäälän ulkopuolelta.
Valkeakoski ei enää haise . -70 luvulla haisi vanajan tällä puolen kuin olisi p.skakaivon tyhjennys menossa naapuritontilla varsinkin matalapaineella haju oli sakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoski ei enää haise . -70 luvulla haisi vanajan tällä puolen kuin olisi p.skakaivon tyhjennys menossa naapuritontilla varsinkin matalapaineella haju oli sakea.
Valkeakosken hajut ovat tutut ja pahamaineiset. Jo lapsena ohi ajaessa alkoi oksettaa joka kerta. Olen epätavallisen herkkä hajuille, ja esimerkiksi Valkeakoskella en ole koskaan voinut edes kuvitella asuvani hajun vuoksi.
Näinköhän haju on Valkeakoskella todella loppunut? Mikä siihen olisi syynä?
Katepalin hajut eivät kokemukseni mukaan tunnu Lempäälän keskustassa. Mutta esim. Tuuliala lienee ankaraa löyhkän aluetta sitten, niinkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakosken hajut ovat tutut ja pahamaineiset. Jo lapsena ohi ajaessa alkoi oksettaa joka kerta. Olen epätavallisen herkkä hajuille, ja esimerkiksi Valkeakoskella en ole koskaan voinut edes kuvitella asuvani hajun vuoksi.
Näinköhän haju on Valkeakoskella todella loppunut? Mikä siihen olisi syynä?
Katepalin hajut eivät kokemukseni mukaan tunnu Lempäälän keskustassa. Mutta esim. Tuuliala lienee ankaraa löyhkän aluetta sitten, niinkö?Bitumihöyryt haisee, syö ajankanssa aivot ja muistin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bitumihöyryt haisee, syö ajankanssa aivot ja muistin
Jep, eivät nuo terveydelle todellakaan hyvää tee. Vähän rauhallisempaa elämää tässä elämänvaiheessa hakemassa mutta ehkäpä tehtaan viereen ei ole järkevintä muuttaa ehdoin tahdoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bitumihöyryt haisee, syö ajankanssa aivot ja muistin
Happotervan tuottaja, kajomeri oy täytti happotervallaan lempäälän soramonttuja. Hautasi sitä myös tonteille, ämmäristiin. Saastutti kaivoja ja ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Happotervan tuottaja, kajomeri oy täytti happotervallaan lempäälän soramonttuja. Hautasi sitä myös tonteille, ämmäristiin. Saastutti kaivoja ja ihmisiä.
Ehkä lempäälän herrat halusi viedä jätteensä, tuolle kivikautiselle kalmisto alueelle, koska sinne oli haudattu jo muutakin, jätteenä pitämäänsä kansanosaa.
- Anonyymi
Taas oli joku viisas kipannut paskakuormansa Näppilän sillan levähdysalueelle.
- Anonyymi
Näitä moukkia riittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374