jossain elokuvassa pääosassa niin millainen elokuva se olisi? Hän olisi jonkun scifileffan pääsankari, jossa retkikunta lähetetään vieraalle planeetalle ja matkalla tapahtuu kaikkea kuten avaruusörkkien hyökkäyksiä ja aurinkomyrskyjä, mutta rakkaani ansiosta retkikunta pääsee perille ja uudelle planeetalle perustetaan uusi siirtokunta :)
Vastaukset 32
- Anonyymi
Blondin kosto. Näen hänet vaaleanpunaisessa jakkupuvussa.
- Anonyymi
Mmh sopis kyl. Elämäni on kuin elokuva.
- Anonyymi
Blondi tuli taloon hole serie
- Anonyymi
Viikinkipäällikkö isolla moukarilla
- Anonyymi
TYÖN SANKARI.
- Anonyymi
Jeps
- Anonyymi
T.S. ?? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.S. ?? 😍
Y.Ö !!
- Anonyymi
Brokeback mountain 😁
- Anonyymi
J.Rambo
- Anonyymi
Mä haluaisin olla joku pahis joka voittaa stoorin sankarin. Sankaruus on yliarvostettua, jännämiehisyys taas ei. - 😗.
- Anonyymi
Femme fatale hän olisi ihan sama mistä leffasta. Itse taas Clint Eastwood nuorempana. Tunnistat mut tästä, oh shit.
- Anonyymi
Oltais niin cooleja! Tai no, ollaanhan me.
- Anonyymi
Et tunne ihmistä ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne ihmistä ollenkaan
Ihan vielä.
- Anonyymi
Miksi femme fatalae?miksei joku vähemmän kuolettava?
- Anonyymi
Aika hyvä match kyllä oltais.
- Anonyymi
Lähes täydellinen. Vielä kun nähtäis jossain.
- Anonyymi
Free Willy
- Anonyymi
Sain voimaa aloituksesta, siihen mitä tänään(kin) tein, kun ajattelin että se voi olla myös nainen tuo sankari 💪...ja että se ois häneltä.... Mutta hänelle Kulkurin valssi ja Tauno Palo!
- Anonyymi
Hän on liian kaunis ja söpön näköinen romanttiseen elokuvaan, mutta hänessä on upeaa ryhdikkyyttä toimintaelokuvaan.
https://youtu.be/c4OiVXDr9jY- Anonyymi
Miten voi olla liian kaunis romantiikkaan? Onko romantiikka rumaa sitten?
- Anonyymi
Hän olisi joku kekseliäs Jali ja suklaatehtaan Willie Wonka ja itse se Jali. Jali voi olla tyttö sitten siinä. :D että minullekin joskus voi onni potkaista viimeisillä penneillä mutta hänellä on koko tehdas ja elämä käynyt jännäksi.
- Anonyymi
Varmaan ois hyvä Walk the Linen mieslaulajaksi
- Anonyymi
Hän olisi prinsessa ja minä olisin joku kerjäläispoika, jota hän ei ikinä rakastaisi.
- Anonyymi
Hän olisi cool bad boy, jolla kuitenkin salaa hyvä sydän. Komea. Minä olisin tulitikkutyttö, jolta hän pyytäisi tulta Molotovin cocktailiin. Saisin hänet luopumaan ajatuksesta ja käyttäisimme polttoaineen ajaessamme kohti auringonnousua meren äärelle.
- Anonyymi
Hän olisi Tohtori Jekyll ja Mr. Hyde.
- Anonyymi
Lisään tai Hulk.
- Anonyymi
RMS. Titanic. Rakas olisi se laiva.
- Anonyymi
supersankarin haaveiden tyttö
- Anonyymi
En mäkään tiedä ,no ehkä joku ruskeasilmäinen laiha, jolla hyvät munkit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35768Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8709- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50652- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568