Mitä ne tällaiset vastuun kantajat ovat, jotka auttavat yrityksiä pakoilemaan vastuuta mm. ihmisoikeuksissa?
Kyllä kokkeleiden ja persujen vastuunkanto on niin nähty. Omahyväisiä oman eduntavoittelijoita koko jengi.
Orpon hallitus oli kaatamassa yritysvastuudirektiiviä
7
105
Vastaukset 7
- Anonyymi
Onneksi oli, muuten seurauksena olisi suuri sekasorto kunvihreät kansalaisjärjetöt voisivat haastaa yrityksiä. Eivät ehtisi yritykset kuin kalliiseen tanssiin ulkoparlamentaariseen haitantekoon pyrkivien kanssa.
- Anonyymi
En tajua sinua. Saisinko konkretiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, selvitä ihan itse, en aio jokaista hullua juttuasi alkaa oikomaan ja taustoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, selvitä ihan itse, en aio jokaista hullua juttuasi alkaa oikomaan ja taustoittamaan.
Niin arvelinkin:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliittinen lakko, milloin ajetaan vasujenkin huutamaa demokratiaa, nykyinen hallitus täyttää sen pykälän, mutta poliittiset lakot sitä ei demokratiaa ole.
https://www.youtube.com/watch?v=Xtvtrk5--6g
- Anonyymi
Hmmmm . . . . . tuotas noin, nyt taitaa olla sellainen malliesimerkki kuinka pihalla voit olla, kun kopsailee juttuista ajatuksia, joita ei ymmärrä alkuunkaan mistä on kyse.
Onneksi vastustivat . . . . demokraattista päätöksentejoa ei voida alistaa millekään hörhöjen järjestöille.- Anonyymi
Onko teknologiateollisuus hörhöjen hommia?
https://teknologiateollisuus.fi/fi/ajankohtaista/yritysvastuu-suomalaisille-yrityksille-kansainvalinen-kilpailuvaltti
Tuotahan sinä hait, itsesi kanssa juttelija.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531168
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 68631
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49597Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?61532