Voiko iloita siitä että on vihdoinkin tunteeton eli ei tunne ketään kohtaan pitkästä aikaa yhtään mitään- ei rakkautta -ei ihastusta- ei himoa -ei kiinnostusta- ei ikävää. Luoja sentään voiko olla näin upeasti asiat?! OLEN VAPAA IHANAT IHMISET, OLEN TÄYSIN VAPAA! Oikeasti minulla on nyt kyyneleet silmissä täällä🥹
Silloin kun kaikki on nollattu ja painettu deleteä, niin ajattelen että joskus voin jälleen kirjoittaa jotakin kaunista ihan täysin uudelle paperille ilman menneisyyden haamuja ja rikkottuja tunteita. Sitä että on jälleen eheytynyt ja pystyy antamaan kaikkensa toiselle kun sellainen ihminen joskus tulee elämään.
Toki en pistä pahakseni vaikka se olisi hieman aikaisemminkin mutta mennään nyt eheytyen, elellen ja nauttien. Aistin että elämä tulee vielä tänä vuonna myöhemmin antamaan jotakin hyvää tunnerintamalla unohtaen kaiken menneisyyden huonouden ja aikasemmat tunnejäljet romukoppaan sekä ne ihmiset jotka ovat tuottaneet huonoja fiiliksiä ja tunteita.
Uskon myös sen että ne ihmiset saavat toisensa ja menevät yhteen, keiden on tarkoitus mennäkin ja rakastaa yhdessä ja kokea yhdessä asioita fyysisesti ja henkisesti. Uskon että minullekin on vielä jossain joku sellainen myöskin vapaa joka antaa vastarakkautta. Pitkän yksinäisyyden jälkeen.
Tämä on aika erityinen tunne ja oikeastaan aika vapauttava, taivaallinen ja syvältä herkistävä, kun olisi löytänyt sen oikean minän jostain syvältä. Elämässä on paljon mahdollisuuksia joita emme edes aina ymmärrä tai halua ymmärtää, niin miksi niitä ei käyttäisi jotta olisi vihdoinkin puhtaasti onnellinen ja miksi kieltää itseltänsä ne asiat jotka tuottavat onnellisuutta. Maailma on muutenkin ajoittain hyvin kylmä ja epäoikeudenmukainen ja elämä ei useinkaan tuo niitä parhaimpia puolia, tahdoit tai et. Miksi et nauttisi onnellisuuden mahdollisuudesta, jos sinulle sellaista joskus tarjotaan. Enkä nyt tarkoita sitäkään että elämän pitäisi olla aina yhtä onnellisuuden huipentumaa ja kimalle hileitä persiissä, mutta niin.
Tämä on ollut rämpimistä mutta terapeuttisen avaavaa
9
282
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sivusta .
Hot Citya kohti vie sua
https://youtu.be/xOC0SeRfkMY?si=CueVb3x451oaVZaY - Anonyymi
Kiva että tunnet noin. Niin minäkin olen vapaa mutta rikki 😔
- Anonyymi
Minä en ole. Olen ihan toisenlainen ihminen oikeasti. Toimijana ja kyvyt. Persoona ja tunnekokemukset. Äly
- Anonyymi
Minkä takia sitten oletkaan rikki niin olen itse käynyt saman tunteen taannoin ja siitä selvisin, joten uskon että sinäkin vielä selviät tuosta tunteesta ja myrskyn jälkeen on aivan varmasti tyyntä. Aivan varmasti. Kyllä me vapaatkin vielä saamme rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole. Olen ihan toisenlainen ihminen oikeasti. Toimijana ja kyvyt. Persoona ja tunnekokemukset. Äly
Kiva kun olet sellainen sitten.😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia sitten oletkaan rikki niin olen itse käynyt saman tunteen taannoin ja siitä selvisin, joten uskon että sinäkin vielä selviät tuosta tunteesta ja myrskyn jälkeen on aivan varmasti tyyntä. Aivan varmasti. Kyllä me vapaatkin vielä saamme rakastaa.
On aika rankkaa kaiken kanssa ja menetän kaikki tärkeät läheltä. 😔
- Anonyymi
Jokaisen illan jälkeen nousee päivä uus.
Auringon tai pilven kera. Päivä kerrallaan
kevättä kohti.- Anonyymi
Ei ole mitään iltaa. Etkö tajua?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121113
- 36889
- 57849
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39693Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14629Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5594Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23590- 16567