Mitä minulle on tehty joo jokaisen isän ja pojan suhde kuvastaa taivaanisän ja jeesuksen suhdetta
Jos mun niintaivaanisä varmaan tukehtunut omiin pierukaasuihin
Miettinyt vääryyksiä
4
227
Vastaukset 4
- Anonyymi
Giv att dina dagar får bli till andras glädje
giv att alla möter dig med kärlek mild och god
Aldrig ska jag glömma, de ord som jag fick höra
vad som än oss händer vill de ge oss kraft och mod - Anonyymi
Ei kuvasta. Ihmiset, niin isät ja pojat kuin äidit ja tyttäret, on syntisiä. Jumalassa ei ole syntiä. Siksi syntejä pyydetään anteeksi Jumalalta koska hän ei ole koskaan ainoatakaan tehnyt, ja on vieläpä uhrannut itsensä toisten syntien tähden. Muslimien on turha pyytää esimerkiksi anteeksi syntejään Jumalalta koska heidän jumalansa ei ole uhrannut itseään ihmiskunnan synneistä, Jeesus on. Hän on aina ja iankaikkisesti uhrina. Hän hukuttaa jumalattomat yhdessä hänen kanssaan ja antaa armahduksen ja iankaikkisen elämän niille, jotka uskovat. Helvetillä ei ole loppua, koska Jeesuskin on ilman alkua ja loppua uhrina, myös niiden synneistä, jotka eivät hänestä mitään piittaa eivätkä tule piittaamaan. Siksi heidän loppunsa on kadotus. Ihminen hukutti Jumalan iankaikkiseen kuolemaan synneillään, Jumala tekee samoin kaikille niille, jotka eivät häntä tulee rakastamaan ja uskomaan.
- Anonyymi
...
Ja jos joku väittää että Jumala ei rakasta häntä, niin sellainen ihminen on pahasti erehtynyt. Jumalan yläpuolella ei ole mitään tai ketään. Jos Jumala uhraa itsensä, niin kukaan ei voi antaa mitään enempää toiselle. Kukaan ei voi rakastaa enempää eikä uhrata enempää. Jumalakaan ei voi uhrata enempää kuin itsensä koska hän on itsessään suurempi kuin kaikki mitä on. Ja itsensä hän uhrasi ihmisten puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Ja jos joku väittää että Jumala ei rakasta häntä, niin sellainen ihminen on pahasti erehtynyt. Jumalan yläpuolella ei ole mitään tai ketään. Jos Jumala uhraa itsensä, niin kukaan ei voi antaa mitään enempää toiselle. Kukaan ei voi rakastaa enempää eikä uhrata enempää. Jumalakaan ei voi uhrata enempää kuin itsensä koska hän on itsessään suurempi kuin kaikki mitä on. Ja itsensä hän uhrasi ihmisten puolesta.....
Ihminen on niin täysin pahan sokaisema, että vaihtaa, tuon rakastavan Jumalan, tämän elämän mielihyvään ja iloihin. Helvettiin kun joutuu, niin sieltä ei enää kukaan pelasta. Siellä on vain niitä, jotka eivät Jeesusta rakasta siitä mitä hän on. Kaikki ne, joille Jumalan anteeksianto ei kelvannut. Ne joiden mielestä Jumalan veri saa vuotakoon, mutta he eivät silti kadu syntejään.
Jos joku epäilee että Jumalaa ei ole olemassa, niin täällä on osoitettuna, että on hulluutta ajatella, että häntä ei olisi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18270975/todiste-etta-jumala-on-olemassa---
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427