Rakastan sinua nainen

Anonyymi-ap

Oot viimenen kaunis ajatus taas ennen kun käyn nukkuu🙏❤️ Hyvää yötä kaunein/ihanin 🙂

32

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunista ❤️ hyvää yötä komeimmalle miehelle 😍

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Suloista. Herkkääkin.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ihana mies, olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Olet ajatuksissani aina. Rakas olet. 💗

    • Anonyymi

      Toivottavasti nähdään tänä vuonna ❤️

      • Anonyymi

        🫣🫣🫣


    • Anonyymi

      Öitä😁😘 taas lasten aikaan nukkumaan😏 joitko ilta kaakaot? 😉

      • Anonyymi

        En käy vielä nukkumaan enkä juo kaakaota joten ei osunut taaskaan katsos kun ei huvita pyöriä täällä öisin ja mitä vähemmän käy muutenkin niin sitä parempi. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy vielä nukkumaan enkä juo kaakaota joten ei osunut taaskaan katsos kun ei huvita pyöriä täällä öisin ja mitä vähemmän käy muutenkin niin sitä parempi. T. Aloittaja

        Hyvät periaatteet 👍


    • Anonyymi

      Hyvää yötä myös minun tärkeälle, jonka viereen aidosti kaipaan..
      En malttaisi odottaa, että saan kanssasi tiiminä naureskella joskus yhdessä tälle palstailullekkin.

      Toivottavasti nukut levollisesti, vaikka en viekussa ole vieläkään.

      • Anonyymi

        Kelle menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle menee

        Niin kelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kelle?

        No Minun kaivatulleni meni


    • Anonyymi

      Te kuulostastatte mukavilta, joten Hyvät yöt teille.

      • Anonyymi

        ...kuulostatte ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...kuulostatte ...

        Nauroikko sinä?Minä nauroin.


    • Anonyymi

      Samoin aatoksin hänelle toivotan rauhallisia unia 😘 olen vieressäsi aina kun minua ajattelet ❤️

    • Anonyymi

      Tmies

    • Anonyymi

      Olen rakastunut ihanaan mieheen sinuun! ❤️ haluaisin viereesi, sinua kaipaan niin! ☺️

      • Anonyymi

        Tuntomerkkejä. maailmassa on ainakin sata ihanaa miestä


      • Anonyymi

        Ai,minäkö Lluulin et se tuli jo tunti sitte sinne panolle?💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkkejä. maailmassa on ainakin sata ihanaa miestä

        Mieheen jolle olen laittanut viestiä kyllä ja ilmaissut kiinnostuksen. 😘


    • Anonyymi

      Ääh ei mulle. Oon ihan tavallinen.

    • Anonyymi

      Voi kun joku (eräs) ajattelisi minusta näin. Eihän me kyllä edes nähdä muuta kuin ajatuksissani.

    • Anonyymi

      Sano aloittaja kirjaimet ! Keneltä kenelle? ❤️

    • Anonyymi

      Huomenta naiselle 🙂 Toivottavasti näkisimme vielä ihan vaan kahdestaan kun ollaan niin molemmat rauhottuu vaikka luultiin että ollaan vaikeita ihmisiä mut kuutenkin on helppo jutella jne ne sun halaukset sai aina sydämen väreilemään ❤️ T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Huomenta naiselta. Ollaanko usein halailtu ja missä viimeksi? Voisitko kertoa tunnistetta? 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta naiselta. Ollaanko usein halailtu ja missä viimeksi? Voisitko kertoa tunnistetta? 😞

        Muutamia kertoja ja tänä vuonna tammikuussa näimme viimeksi 🙂 En usko että hän käy tällä sivustolla usein ja olemme hiukan yli 30 v molemmat muuta en sano tänne, liikaa trolleja ja tunnistelijoita/sotkijoitaT. Aloittaja


    • Anonyymi

      Huomenta mies. Kyllä me nähdään ihan kahdestaan vielä. Tunsin samoin kanssasi aina kun halasin sinua ❤️
      Olet rakas minulle, tiedä se.
      Aina voit lähestyä kun minut näet, odotan sitä.
      Hyvää tätä päivää sinulle. Olet tärkeä minulle yhä vaan 😘❤️

    • Anonyymi

      Muistan kun ajattelin näin ja kirjoittelin hänelle paljon samantapaisia kauniita aloituksia mutta se taisi olla vain jokin mielenhäiriö kunnes tulin järkiini. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Nii sit hylkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii sit hylkäsit.

        En usko että hän välitti musta ikinä pätkän vertaa emmekä olleet vuosiin tekemisissä ja sitten ottaa yhteyttä yhtäkkiä, kyselee kuulumisia, halusi vain udella kuinka huonosti mulla menee verrattuna häneen, jokin agenda oli varmasti taustalla. Kun tekemisissä oltiin muutamia kertoja niin ei tainnut silloin muualta sillä hetkellä löytää seuraa niin kyllähän silloin mun huonokin seura kelpasi. Ei hän aidosti halunnut olla tekemisissä ei hän olisi edes julkisesti kehdata näyttäytyä seurassani missään. Kyllä hän seuraa löytää kun kokoajan kylillä pyörimässä....haali munkin entiset kaverit vuosien mittaan ympärilleen... En minä häntä olisi hylännyt kuten hän mut aikoinaan mutta en ala olemaan edes sellaisten ihmisten kaveri tai tekemisissä milläänlailla jos en pysty luottaa ja vaikuttaa että nyt ei oo puhtaat jauhot pussissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe