Onko sulla tiedossa, että

Anonyymi-ap

Tykkääkö se sinun kaivattu sinusta takaisin?

132

2071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Tykkään itse itsestäni sitten "takaisin". Ei sellaista voi toiselta vaatia.

      • Anonyymi

        Kirjoitin vähän hassusti. Piti kirjoittaa, että tiedätkö onko tunteet molemminpuolisia? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin vähän hassusti. Piti kirjoittaa, että tiedätkö onko tunteet molemminpuolisia? Ap

        On ne molemminpuoleiset, muttei ihan sillä tavalla mitä itse joskus halusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne molemminpuoleiset, muttei ihan sillä tavalla mitä itse joskus halusin.

        Siis ei hän samalla tavalla tykännyt takaisin, eikä sellaiset yleensä mihinkään muutu. Sekin tuli jo kokeiltua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin vähän hassusti. Piti kirjoittaa, että tiedätkö onko tunteet molemminpuolisia? Ap

        Se selviää vasta sitten kun toinen pussaa.
        Jos toinen väistää niin ei halua suhdetta.
        Jos toinen pussaa poskelle hyvää ystävyyttä,
        hän pitää sinusta hyvänä ystävänä ja on lähentynyt.
        Suudelma suulle,jos toinen on mukana suudelmassa,
        se on molemminpuolista tunnustelua toisen tunteista.
        Kiihkeää suutelua, intohimoa ja ehkä kasvavaa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei hän samalla tavalla tykännyt takaisin, eikä sellaiset yleensä mihinkään muutu. Sekin tuli jo kokeiltua :)

        Voi olla et meni yllätyksestä lukkoon kun tuli liian äkkiä sellainen tilanne kehiin ja kun ympärillä oli sitä porukkaa. Sorry et mokasin. Olisin joka tapauksessa ollut valmis tutustumaan, mutta menin lukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et meni yllätyksestä lukkoon kun tuli liian äkkiä sellainen tilanne kehiin ja kun ympärillä oli sitä porukkaa. Sorry et mokasin. Olisin joka tapauksessa ollut valmis tutustumaan, mutta menin lukkoon.

        Ei kyllä me hänen kanssaan tutustuttiin.


    • Anonyymi

      Kaikki on selvitetty aikaisemmin tykkäämisen puolesta ja nyt kaikki on vielä selvempää että ei todellakaan tykkää. En kadu kuitenkaan sitä että olen selvittänyt päinvastoin ja se on positiivista että nyt kaikki on vieläkin selvempää, sai vielä lopullisen varmistuksen sille.

      • Anonyymi

        Tykkää hän kuitenkin ei vain uskalla tunnustaa sitä kun on epävarma miten sitten jatkossa käy jos tunnustaa sen.


    • On tiedossa, ettei tykännyt.

      • Anonyymi

        Jani puhut sä taas Netasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani puhut sä taas Netasta

        Toinen vastasi kysymykseen yleisellä tasolla ja sä kiusannhenki halusit julkisesti kohdentaa sen. Ilmeisesti tykkäisit itse olla kiusauksen kohteena🤔
        -sivusta.


    • Anonyymi

      No kun ei varmaan tykkää kun oma kaivattuni on varattu ja olin idiootti sitten ja sanoin tyhmästi.

      • Anonyymi

        Mitä sä sanoit tyhmästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sanoit tyhmästi?

        Keneltä kuvittelet tätä tietoa lypsäväsi? Häikii silmään maaninen utelu


    • Anonyymi

      Jos tuollaista tietoa ja varmuutta olisi, niin miksi olisin täällä. Sittenhän voisin kirjoitella suoraan hänelle.

      • Anonyymi

        Oletko ihan normaali ihminen?! Hölmöltä ainakin vaikutat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan normaali ihminen?! Hölmöltä ainakin vaikutat

        Olen ihan eri tasoa kuin sinä. Hyvin toimeen tuleva. Koulutettu älykäs sosiaalinen. Tietysti vaikutan hölmöltä keskenkasvuisen kakaran silmissä ja nautin siitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan normaali ihminen?! Hölmöltä ainakin vaikutat

        Niin ja yllättyisit sinäkin miten normaali olen. Tykkäisit irl, Olen siitä varma :)
        Ei kannata luoda mielikuvia ihmisestä yhden tai kahden lauseen perusteella.
        Mäkin osaa kirjoittaa kuten sä teinimäisesti kun sillä päälle satun hölmö! Oon tosi normi tollasen haahkan rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan eri tasoa kuin sinä. Hyvin toimeen tuleva. Koulutettu älykäs sosiaalinen. Tietysti vaikutan hölmöltä keskenkasvuisen kakaran silmissä ja nautin siitä ;)

        Niinpä tietenkin olet. Omakehu haisee. 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin olet. Omakehu haisee. 🤓

        Okei, uskotaan. Olet varmasti ihana ihminen. 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja yllättyisit sinäkin miten normaali olen. Tykkäisit irl, Olen siitä varma :)
        Ei kannata luoda mielikuvia ihmisestä yhden tai kahden lauseen perusteella.
        Mäkin osaa kirjoittaa kuten sä teinimäisesti kun sillä päälle satun hölmö! Oon tosi normi tollasen haahkan rinnalla.

        Kattoppa ittees peiliin, ilman mitään lisättyy oletko tää ladyboy?


      • Anonyymi

        Ei teistä kukaa suoraan pysty mihinkää siks te täällä uikutatte


    • Anonyymi

      Ei mitään molemmin puolista.

    • Anonyymi

      Ei taida tykätä. Tykkää leikkiä.

      • Anonyymi

        Tuskin. Olet harhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Olet harhassa.

        Oletko huomannut, että nakkelet näitä ns lausuntoja minne sattuu? Ei voi ottaa vakavasti, varsinkin kun kohde on AINA sama trolliukko, eikä kukaan muu


      • Anonyymi

        Mites hää leikkii?


    • Anonyymi

      Mä tein silein etä tyhmästi tytölle näytin kikkeiä

      • Anonyymi

        Tuliko ihan pakkotyöleirille kutsu tai mitä muuta dramaattista tästä tapahtumasta seurasi


      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Kai se sentään on komean kokoinen kun niin halusit esitellä. Itsensä paljastajat tekevät siten kuin sinä teit. Vemputitko vielä?


    • Anonyymi

      En tiedä yhtään. En oo mieheltä kysynyt tätä, mut kyllähän se yleensä menee, että jos täytyy kysyä, niin todennäköisesti ei ole molemminpuolista.

      • Anonyymi

        Joillakin tärppää heti. Kysy niin ei tarvitse jahkailla turhan perään.


    • Anonyymi

      No kerro sinä tykkäätkö?

      • Anonyymi

        Vtun väliäkö sillä on tykkääkö hän. Ei liity sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vtun väliäkö sillä on tykkääkö hän. Ei liity sinuun.

        Niin ei kukaan tykkää musta 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei kukaan tykkää musta 😔

        Jeesus rakastaa sua aina.


    • Anonyymi

      Joskus on tuntunut siltä. Joskus taas viestintä on ollut niin neutraalia, että olen epäillyt itseäni hulluksi kuviteltuani yhtään mitään lämpimiä tunteita häneltä suuntaani. Naiselta.

    • Anonyymi

      Luulen että hän ei edes tiedosta olemassaoloani. Kun olen niin arka ja piilottelen enkä häiritse häntä mitenkään. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Kumpa häiritsisit. Iloa se tuottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa häiritsisit. Iloa se tuottaisi.

        Minä haluaisin, sen ihanan naisen, omaksi vaimokseni.


      • Anonyymi

        Boring... Tule ihmeessä häiritsemään minua. Vain sille yhdelle tämä.


    • Anonyymi

      Ei tykkää. Eikä haittaa, ei se estä tykkäämästä hänestä. Valitan.

      • Anonyymi

        Aijotko tänään kosia häntä.???
        Sanoit kerran tekeväsi niin. Ainut este sille kuulemma on ellet saa Diakonissaa todistaan kosimista.


    • Anonyymi

      On sekin tiedossa

      • Anonyymi

        Sekinkö on jo tiedossa?


    • Anonyymi

      En tiedä onko molemminpuolista:(
      mä tykkään ja toinen ?

      mee ja tiedä kun tuntuu vain niin tyhmältä koko elämä tämän asian suhteen...

      eihän me olla edes nähty vähään aikaan...
      muistaakohan että olen edes olemassa!?

      -n

    • Anonyymi

      Kyllä spessu spessun tunnistaa

      • Anonyymi

        Niin varmaan juu kovasti arvuuttelen ainakin tunnistanko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan juu kovasti arvuuttelen ainakin tunnistanko.

        Mä oon tosi special.


    • Anonyymi

      Ei tiedossa tuskin.

    • Anonyymi

      Tykkää tykkää

    • Anonyymi

      Ei tykkää. Yksipuolisesti olen lääpälläni, mutta ei se haittaa, kunhan saan joskus aina nähdä tai kuulla häntä ihanaa. 😌

    • Anonyymi

      En usko että tunteet molemminpuolisia.Ikäeroakin paljon.

      • Anonyymi

        Samma här, tuskin on mol.puoliset.


      • Anonyymi

        On on. Tykkään. ❤️


      • Anonyymi

        Kannattaa uskoa. Ikäero ei merkkaa mitään.


      • Anonyymi

        Tykkään liikaa, eipä se isokaan ikäero estänyt ihastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään liikaa, eipä se isokaan ikäero estänyt ihastumista.

        Tykkääminen on ihanaa. Vielä ihanampaa on kun pääset hänen kainaloon. :)


    • Anonyymi

      Tunteet eivät ole molemminpuolisia. Hän on jatkanut uutta elämäänsä, kuin ei mitään. 💔

      • Anonyymi

        Minun toiminta saattaisi vaikuttaa tuolta. Pakko jatkaa uutta elämää kun häntä en voi saada.


      • Anonyymi

        Mut jos hän vain feikkaa et ei tykkää. Kysy suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos hän vain feikkaa et ei tykkää. Kysy suoraan.

        Harmi kun toisinaan pitää feikata ei tykkäämistä vaikka tykkäisi miten paljon, kun epäilee et toinen ei tykkää.


    • Anonyymi

      Mulla on kaksikin kaivattua, mies ja nainen. Tiedän että molemmat tykkää minusta, mutta millä tavalla ja kuinka paljon, se on epäselvää. Kierrellen kaarrellen joskus vihjailtu toisillemme tunteista, mutta kun ollaan kaikki varattuja, homma tuskin etenee mihinkään. Toisen heistä näin eilen, ja hänen hymystään tuli ihana lämmin tunne.

      • Anonyymi

        Mulla on vain yksi ja ainoa kaivattu. Hän ja hänen hymynsä saa mussa aikaan jotain sellaista mitä en ole koskaan ennen tuntenut. Viimeksi eilen. Mieheltä naiselle. Olen ihastunut suhun nainen ja sä toivottavasti tiedätkin sen jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain yksi ja ainoa kaivattu. Hän ja hänen hymynsä saa mussa aikaan jotain sellaista mitä en ole koskaan ennen tuntenut. Viimeksi eilen. Mieheltä naiselle. Olen ihastunut suhun nainen ja sä toivottavasti tiedätkin sen jo.

        En oo tunteistasi varma mutta tässä kuussa aion saada asiaan selvyyden. En kestä tätä epätietoisuutta enää. Oon ihan kokonaan sekä vain ja ainoastaan sun jos sä vain otat mut...


    • Anonyymi

      Olemme hyviä ystäviä, luullakseni. pidän hänestä kovasti, ehkä liikaa tai sopimattomasti. Hyvin vaikea arvioida toisen ajatuksia itsestä, sanotaan että tunnen hänen läheisyydessä ajoittain yllättyneisyyttä, läheisyyden kaipuuta ja kuin veitsenterällä olemista.

      https://youtu.be/ZvmRYkEpIPg

      • Anonyymi

        Miten niin sopimattomasti? Onko hän varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sopimattomasti? Onko hän varattu?

        Joskus voi olla kyseessä myös "varattu", mutta usein kyseessä on ystävyys ja sen halu säilyttää. Se voi olla tärkeämpi asia, kuin omien tunteidensa esille tuominen, koska se yleensä lopettaa luottamuksellisen ja lämpimän ystävyyssuhteen. Myös ikäero, epävarmuus ja tahto nähdä ja toivoa rakkaalle ihmiselle, ja ystävälle toivomaansa onnea, on vaakakupissa painoarvoltaan suurempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi olla kyseessä myös "varattu", mutta usein kyseessä on ystävyys ja sen halu säilyttää. Se voi olla tärkeämpi asia, kuin omien tunteidensa esille tuominen, koska se yleensä lopettaa luottamuksellisen ja lämpimän ystävyyssuhteen. Myös ikäero, epävarmuus ja tahto nähdä ja toivoa rakkaalle ihmiselle, ja ystävälle toivomaansa onnea, on vaakakupissa painoarvoltaan suurempaa.

        Rn ymmärrä mikä näissä muka aiheuttaa ristiriitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rn ymmärrä mikä näissä muka aiheuttaa ristiriitaa?

        Olisko joku asiakas/terapeuttisuhe?? Toivottavasti ei sentään sellainen. Omalääkäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko joku asiakas/terapeuttisuhe?? Toivottavasti ei sentään sellainen. Omalääkäri?

        Sä pistelet mies selvästi taas feikkidialogissa parastas, saisko jonkun perhepäivähoitajien minidraaman tilata seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä pistelet mies selvästi taas feikkidialogissa parastas, saisko jonkun perhepäivähoitajien minidraaman tilata seuraavaksi?

        Sivusta tää
        Mielummin sellainen peräkamaripojan haaveet draama.


    • Anonyymi

      Otatko ystäväkortin vastaan? Sinä, mukava ja rauhallinen mies ;)

      • Anonyymi

        Kaunis ajatus! ottaisin erittäin mielelläni häneltä ystävänpäiväkortin, olen edellisen kerran saanut ystävänpäiväkortin kouluaikoina, viereisessä pulpetissa istuneelta tytöltä, nimeltänsä Tuija. Vierailin usein kortin jälkeen Tuijan asuinalueella, mutta hän viihtyi hyvin kotona, koska emme tavanneet. Tuijalla oli kivasti lainehtivat hiukset ja tunsin hänen isoveljensä, pelasimme jääkiekkoa yhdessä. Tuijan vaatteet erosi myös muiden tyttöjen pitämistä vaatteista, hän oli edeltäkävijä ja uskalsi pukeutua erilailla. Pidin Tuijasta tavalla, joka oli ominaista siinä iässä, kunnes tapahtui välirikko. Olimme sopineet erään isomman pojan kanssa painivamme koulupäivän jälkeen, se oli tapana silloin. Päivän lopulla painimme useampien poikien kanssa, kunnes voittajina oli enää minä ja tämä isompi poika, painimme keskenämme ja lopulta isompi poika oli vahvempi. Häviö oli reilu ja annoin rehdin tunnustuksen voittajalle. Seuraavana päivänä Tuija alkoi viettämään aikaa tämän isomman painimestari pojan seurassa ja välimme viilenivät. En oikein ehtinyt siitä toipuakaan, kun Tuija jo muutti kauas pois, eikä se suru ja kaipuu tuntunut niin pahalta, vaikka olin jo antanut anteeksi hänelle. Jatkoin urheilemista eikä sen jälkeen ole paini tappioita tullut. Jos "hän" antaisi ystävänpäiväkortin, voisin painia hänen puolestaan. Tahtoisin tuntea hänen somat sormensa niskani takana, hänen sopertaessa ottelun jälkeisen liikutuksen vallassa, pelänneensä mutta uskoneensa voittooni. Tietäisin voittavani, vaikka ensimmäisen huolimattomuuteni johdosta, poskipäähäni ilmestyisi hiekoitushiekan aiheuttamia naarmuja, vilkaistessa häneen näkisin kädet säikähtäneen kasvoilla, saisin yliluonnolliset voimat ja vääntäisin voiton. Hänen ottelun jälkeinen pusu kirvelevään poskipäähän parantaisi haavat ja olisin lunastanut hänet itselleni, viimein.
        https://youtu.be/i-oHv2WT2UE


    • Anonyymi

      Tykättiin ja tykätään samoista jutuista vieläkin .
      Mutta mun rajusti heikentynyt terveys yllätti molemmat
      (Tämän takia kannata vitkutella vuosikausia sillä et voi tietää ootko fyysisesti kunnossa vielä 5 tai 10 vuoden päästä, nuorena niin kyllä luulla)
      Ja ei olla tekemisissä koska hän
      Tarvitsee fyysesti tervemmän ihmisen.

      Minusta ei oikein oo kenenkään iloksi
      Selkä ja polvivamman ja lihaksia heikentävän perussairauteni kanssa .

      Hän jäi viimeiseksi josta tykkään .
      Sillä mun pää pelaa kyllä vielä.
      Tiedostan että tämän kuntoisena ei etsitä uusia ihmisiä.
      Ei vaikkei yksin jaksaisi joka hetki olla koko jäljellä olevan elämän ajan.
      Olisin niin halunnut ja toivonut jotain ihan muuta mitä sain elettäväkseni.
      En halunnut surulista todellisuutta yksin ja mitää vuosikausien yksinäisyyttä rampana elettäväksi.Ns kituelämää.

      Naiselta

      • Anonyymi

        Herran jestas, mies!


    • Anonyymi

      Ei tykännyt. Mutta eipä se maailman loppu ollut, vaikka ensin sille tuntuikin. Ehkä parempi vaan, helpompi näin.

      Jasu

    • Anonyymi

      Tykkäsi se tyttösenä. Ei enään kun on naimisiinkin päätynyt.

      • Anonyymi

        Älä valehtele, kuka sä edes olet? En tunne sua ollenkaan! Osaatkoedes hävetä!


    • Anonyymi

      Kyllähän rehellisin selitys tietysti on, miten suurkaupunkien kujilta on potkittu pois, kyselemään kirjallista vahvistusta Suomen viimeisen kylän routa putiikin tiskiltä, omille pieruillensa, että se siitä sisko. Huomasin juuri koiraystvällisyytenne, arvon prostituoitu.

      Se on moro.

      MMMMMMMMORO.

      https://m.youtube.com/watch?v=iN0nYlm45UM

      • Anonyymi

        Kyllä toi esko ja olga osaavat valehdella, kirjoittavat täällä aamusta iltaan ja yöt päälle! Annettu tutkittavaks! Mikä näillä on, kupitää puuttua alvariinsa naapureitten asioihin valheellisesti, ilman lupaa!


      • Anonyymi

        Hompsut hiljaa!


      • Anonyymi

        Taiat kertoo ittestäs! Hyvä hyvä kymmenen pistettä ja papukaija merkki!


      • Anonyymi

        Aikamoinen loukkaus jotain siskoa kohtaan! Jos ei sit tarkoita kirjoittajan omaa siskoa! Ei kannate puhuu paskaa, voi rävähtää isotsakot!


    • Anonyymi

      Eipä ole tiedossa. Tuskinpa vain, koska hän on vain mielikuvituksessani. Sillä miehellä ei ole mitään hajua minun ajatuksista, eikä koskaan saa tietää.

      • Anonyymi

        Huono asenne sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono asenne sinulla.

        Miten niin? Minä olen varattu ja hänestä en tiedä. Todennäköisesti nykyään perheellinen hänkin. Eli mikäs siinä sitten on huonoa? Parempi varmaan jättää rauhaan kuitenkin. Oma suhde on finaalissa, mutta en silti pettäisi nykyistä. Eroan ennemmin. En myöskään koskaan rikkoisi toisen perhettä. Se on minun asenteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono asenne sinulla.

        Sinulla se vasta onkin kun kuvittelet siirtäväs vuoria kuumottamalla naisena esiintyvää miestä. Hohhoijakkaa sua


    • Anonyymi

      Kyllä hän tykkää. Tai ainakin tykkäsi. Hän piti minusta ihmisenä ja työkaverina. Uskoin kyllä joskus enemmänkin, silloin, kun vielä nähtiin, mutta se taisi olla toiveajattelua.

    • Anonyymi

      En tiedä, ehkä. Kysyn ensi viikolla.. 😊

    • Anonyymi

      Nyt justiin mutu sanoo et Joo. Mut tyylii tunnin päästä vaihtuu taas moodi

    • Anonyymi

      On tiedossa, ei ole ihastunut minuun, mikä on ihan ok. 😌🫠🙃🙂

    • Anonyymi

      Ei. Hän rakastaa joka ainoaa nauravaa suuta😒

      • Anonyymi

        Se on mun alterego. Sillä on heikko luonne. My Dear..


    • Tuskin tykkää olisi muuten tullut ystäväkseni

    • Anonyymi

      En usko, vaikka niin on sanonutkin.

    • Anonyymi

      Ihastukseni kohteet eivät ole ikinä minusta tykänneet.

    • Anonyymi

      Kyllä hän taitaa tykätä, vaan hän ei ole varma tykkäänkö minä, no kyllä, älyttömän paljon.

      • Anonyymi

        Kuvitellen et tää on Häneltä ni mun ei tarvii itkee itteeni uniin.


    • Anonyymi

      Miehelle vai?

    • Anonyymi

      Ei se taida tykätä enää

    • Anonyymi

      Ihan sama tykkääkö vai ei.

    • Anonyymi

      Kyl hän varmasti tykkää.

    • Anonyymi

      On, ei välitä. Hänelle olen ylsi muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Ei ole tiedossa.

    • Anonyymi

      Sillain kevyesti.

    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä mitä hän minusta ajattelee, en tiedä edes hänen nimeään. Ehkäpä kohtaamme illanvietossa, aika näyttää mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      En tiedä tykkääkö yhtään, mutta tuskin ihastui minuun kuten minä häneen. Tai no, en tiedä sitäkään. Ei ainakaan enää, aikaa meni liikaa. Jos oli. Kaikki on jossittelua.

    • Anonyymi

      Kaikki huora asiat on käyty läpi
      Huoruus on aina ja ikuista

      • Anonyymi

        Äitiskö kukkarolla kävit mies ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiskö kukkarolla kävit mies ensin?

        En minäkään välillä meinaa uskoa mitä täältä tulee


    • Anonyymi

      Ei, elää elämäänsä tyytyväisenä jossain.

    • Anonyymi

      Tietenkin tykkää minusta. Ei ole välttämättä ihastunut silti minuun. Tai ikinä ollut. Tai en minä tiedä. En halua arvailla ja olettaa ja analysoida tai ylianalysoida. Aika taisi silti ajaa minun tykkääminen ohi. Eikä hän välttämättä edes pidä minusta edes ihmisenä. Voi jopa halveksia. Inhota. Vihata. En halua arvailla.

    • Anonyymi

      Pitää ehkä miettiä tätä ristiriidan kautta

      • Anonyymi

        Organisaatiossa pahoja nämä sisäiset ristiriidat ja sisäiset selvitykset ku bidee ilman vettä


    • Anonyymi

      On tiedossa ettei tykkää minusta vaan eräästä toisesta.

      • Anonyymi

        Höpön löpön. On ihan eri asia jutella kenen muun tahansa kanssa. Ei mtn kemiaa, samaa mieletöntä tunnetta. Miehelle tämä.


    • Anonyymi

      Ei tykkää.

    • Anonyymi

      Ei tykkää ollenkaan, huoraksi haukkuu kaikille. Kyllähän tuo sattuu kun en ole... Ja vilpittömästi häntä olen rakastanut...

      • Anonyymi

        En ymmärrä miten on mahdollista välittää miehestä, joka toimii noin. En kerta kaikkiaan ymmärrä. Etkö arvosta itseäsi minkään vertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten on mahdollista välittää miehestä, joka toimii noin. En kerta kaikkiaan ymmärrä. Etkö arvosta itseäsi minkään vertaa?

        Suhteemme rikkoi minusta paljon, en osaa arvostaa itseäni, koska en ole minkään arvoinen


    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Ei se maha tykätä tämmösestä.

    • Anonyymi

      Jos olisi tiedossa niin laittaisin viestiä ja pyytäisin kahville tai jonnekin ulos muuten vaan.

    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua. Pitää voin kaverina.

      • Anonyymi

        Ei oikein ymmärrä,. Mitä höpötät? Jätä kuitenkin varatut rauhaan, joilla ei ole mitään tekemistä sun kaa!!


    • Anonyymi

      On tiedossa

    • Anonyymi

      Tykkäs se joskus, mutta nyt en enää tiedä kun ei oo mitään yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe