Kun tiputti luukusta kirjeen. Nyt en saa enää unta. Sinuun meni ajatukset heti, haikeana.
En tiedä oletko edes täällä enää. Ehkä et ole ollut kuukausiin, olen vain välillä kuvitellut tuttuja ääniä täällä sinuksi silloin tällöin. Tunnistellut väärin.
Luin illalla vanhan viestini täällä. Olin niin toiveikas kesäkuussa, kun haaveilin tulevasta kanssasi… siitä kourallinen päiviä eteenpäin, eikä enää nähty.
Ikävöin edelleen sinua.
-S
Postinkantaja herätti jo kahden jälkeen
11
469
Vastaukset 11
- Anonyymi
Nukahdin vielä pariksi tunniksi ja näin sinusta unta. Istuin autossa kuskin paikalla ja sinä takapenkillä. Oli tosi pelokas ja epävarma olo ratissa, koska en ollut ajanut kaupungissa vuosikausiin. Olimme ilmeiseti menossa sairaalalle ja tiessä oli jotain omituisia merkkejä ja keltaisia viivoja, jotka tekivät kaistoista tosi kapeita.
Sanoin sinulle:
"xxxx, en osaa löytää perille".
Sinä mumisit välinpitämättömästi jotain. Pahoittelin, että en saanut selvää ja pyysin sinua toistamaan. Sanoit samalla äänenpainolla saman asian, enkä kuullut vieläkään mitä sanoit.
Siihen heräsin...- Anonyymi
Vautsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi
En ihmettele yhtään, että alitajuntani loi tuon unen. Symboloi tilannetta erittäin hyvin... 💔
- Anonyymi
Ehkä alitajuntasi ilmoitti, että hän haluaisi auttaa tarvittaessa, mutta sinun pitäisi ensin antaa siihen lupa.
- Anonyymi
Cool story pro.
- Anonyymi
"Pro" on "professional" eli ammattilainen.
Se 15 vuotta vanha meemilatteus, jota tavoittelit, on "Cool story, bro". :)
- Anonyymi
❤️..
- Anonyymi
miksei enää nähty🥹
- Anonyymi
Toiko postinkantaja karhukirjeen vai työkkärin työhönosoituksen?
- Anonyymi
Toivottavasti kohtaatte vielä.
- Anonyymi
Tästä on vuosi aikaa. Muistan vieläkin tuon karkauspäivän unen ja ihan liian kapeat kaistat Rautatienkadulla. Sen ahdistuksen ja turhautumisen, kun en millään saanut sinuun yhteyttä vaikka olit niin lähellä, vain käsivarren ojennuksen päässä.
Vuoteen on mahtunut niin paljon kyyneliä, paljon enemmän kuin osasin tuolloin odottaakaan. Toivon, että elämä vei samaan aikaan sinua onnea kohti, vaikka minua ei vienytkään. Vain hyvää sinulle tahdon, aina vain pelkkää hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531168
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 68631
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49597Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?61532