Avustaisitko lainaamalla 40 e?

Anonyymi-ap

14

211

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko varmasti takaisin?

• Anonyymi

Kyllä voit luottaa, ajattelin että tuollainen korko olisi reilua vaivanpalkkaa. t: aloittaja

• Anonyymi

Tuohan on ihan kannattava.

• Anonyymi

50€ Tulee heti. Oletko varma, että pärjäät sillä?

• Anonyymi

Joo. Viikonlopun

• Anonyymi

40 euroa on aika vähän...

• Anonyymi

Mulla on ylimääräistä papua aika paljon. Eikö sinulla olisi käyttöä esimerkiksi parille tonnille?

• Anonyymi

Kiitos ei, en tarvitse kuin viikonlopuksi 40€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ei, en tarvitse kuin viikonlopuksi 40€.

Tuolaisen rahan saa kun keräät pulloja ja tölkkejä.

• Anonyymi

Mulla olis tarvetta parille tonnille

• Anonyymi

Turha on keneltäkään apua kysellä, ei ne tututkaan auta (vaikka voisivat) miksi sitten täysin vieraat? Korkeintaan vahingoniloisina virnuilevat toisten ahdingoille uteluidensa jälkeen. Toivottavasti saat apua, itsellä usko mennyt hyvänhyvyyteen. (Vaikka tuossahan se saisi ison koron jos todella saa kympin ylimääräistä se jolla ennestään löysää rahaa joten ei ole hyvänhyvyydestä kyse.)

• Anonyymi

Kiitos sanoistasi, laita sinä sähköpostissa viestiä?

• Anonyymi

paras mitä kuulin oli se kun yli 50€ pystyssä ollut maksoi toisen puolen pääomasta takaisin, niin meni pari päivää ja laittoi viestin, että ottaa aiemmin maksettua takaisin. En muista annoinko sillä kertaa lisää lainaa, mutta olen joskus sanonut, ettei ole tsäänsiä.

Enempää en ala lainaamaan kuin olen valmis häviämään ja tuo 50€ on jo lähellä sitä. Ja helppohan se on luvata 40€ lainasta kymppi korkoa. Ihminenhän maksaa mitä tahansa saadakseen yönyli lainoja, mutta aamulla tilanne voi olla eri! yönyli voi voi olla huomennna tai ensi viikolla tai ensikuussa. Siksi näihin juttuihin pitää suhtautua varauksella.

Pankitkaan ei anna yönyli lainoja enää. Pankin pikkuvipit on luottokortteja joissa on isompi käyttövara ja koroton seuraavaan laskuun saakka. EIkä pankki anna korttia tyhjää vastaan. Pankki tarjoaa korttia hyvin hoidettua rahaliikennettä vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 159
      1665
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1180
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      888
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      780
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      557
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      51
      546
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      39
      519
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      490
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      439
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28