Takaisinmaksu 50 euroa 4.3 ma.
S-posti: [email protected]
Kiitos etukäteen!
Avustaisitko lainaamalla 40 e?
14
211
Vastaukset 14
- Anonyymi
Maksatko varmasti takaisin?
- Anonyymi
Kyllä voit luottaa, ajattelin että tuollainen korko olisi reilua vaivanpalkkaa. t: aloittaja
- Anonyymi
Tuohan on ihan kannattava.
- Anonyymi
50€ Tulee heti. Oletko varma, että pärjäät sillä?
- Anonyymi
Joo. Viikonlopun
- Anonyymi
40 euroa on aika vähän...
- Anonyymi
Mulla on ylimääräistä papua aika paljon. Eikö sinulla olisi käyttöä esimerkiksi parille tonnille?
- Anonyymi
Kiitos ei, en tarvitse kuin viikonlopuksi 40€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ei, en tarvitse kuin viikonlopuksi 40€.
Tuolaisen rahan saa kun keräät pulloja ja tölkkejä.
- Anonyymi
Mulla olis tarvetta parille tonnille
- Anonyymi
Turha on keneltäkään apua kysellä, ei ne tututkaan auta (vaikka voisivat) miksi sitten täysin vieraat? Korkeintaan vahingoniloisina virnuilevat toisten ahdingoille uteluidensa jälkeen. Toivottavasti saat apua, itsellä usko mennyt hyvänhyvyyteen. (Vaikka tuossahan se saisi ison koron jos todella saa kympin ylimääräistä se jolla ennestään löysää rahaa joten ei ole hyvänhyvyydestä kyse.)
- Anonyymi
Kiitos sanoistasi, laita sinä sähköpostissa viestiä?
- Anonyymi
paras mitä kuulin oli se kun yli 50€ pystyssä ollut maksoi toisen puolen pääomasta takaisin, niin meni pari päivää ja laittoi viestin, että ottaa aiemmin maksettua takaisin. En muista annoinko sillä kertaa lisää lainaa, mutta olen joskus sanonut, ettei ole tsäänsiä.
Enempää en ala lainaamaan kuin olen valmis häviämään ja tuo 50€ on jo lähellä sitä. Ja helppohan se on luvata 40€ lainasta kymppi korkoa. Ihminenhän maksaa mitä tahansa saadakseen yönyli lainoja, mutta aamulla tilanne voi olla eri! yönyli voi voi olla huomennna tai ensi viikolla tai ensikuussa. Siksi näihin juttuihin pitää suhtautua varauksella.
Pankitkaan ei anna yönyli lainoja enää. Pankin pikkuvipit on luottokortteja joissa on isompi käyttövara ja koroton seuraavaan laskuun saakka. EIkä pankki anna korttia tyhjää vastaan. Pankki tarjoaa korttia hyvin hoidettua rahaliikennettä vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591665
- 731180
- 113888
- 93780
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51546
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.39519Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37439
- 28435