Mä rakas niin

Anonyymi-ap

haluaisin nähdä sut kun olet mun mielessäni kaiken aikaa. Ja meillähän on sitä yhteistä menneisyyttäkin. Minun suojelusenkelini olet. 💙

53

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystäväni on suojelusenkelini ollut jo pitkään minulla ❤️

    • Anonyymi

      Mun postilaatikossani on sukunimi isolla kirjoitettuna jos olet SE nainen.
      Jätän sinulle kirjeen työpaikkasi postiluukkuun lähipäivinä.
      .päkäpää t.

      • Anonyymi

        Joo kuule jos jätät ihan vaan jättämättä. Sulla ei ole mitään asiaa pyöriä tai jätellä mitään "kirjeitä" ihmisten työpaikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuule jos jätät ihan vaan jättämättä. Sulla ei ole mitään asiaa pyöriä tai jätellä mitään "kirjeitä" ihmisten työpaikoille.

        Tää on varmaan se sama gubbe mikä piinasi vuosia sitten jotain naista ylöjärvellä jollain ahdistavilla lappusilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on varmaan se sama gubbe mikä piinasi vuosia sitten jotain naista ylöjärvellä jollain ahdistavilla lappusilla

        Salee bongannu jostain huoltiksen kassalta ym kilupää kun on


    • Anonyymi

      Niin on eräs ihana/kaunis nainenkin mielessäni joka päivä ja yhteistä historiaa myös ❤️ mut en usko et mua enää kaipaa 😔

      • Anonyymi

        Kannattaisi kysyä. Kipinä ei sammu helposti, jos syttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kysyä. Kipinä ei sammu helposti, jos syttyy.

        En mene enää näihin ansoihin... Mutta hänelle tahtoisin omistautua koska hän on varmaan oikeesti ainut ketä oon aidosti ja tosi syvästi rakastanut 🙏❤️ Hän osaa olla tosi ihana ja välittävä ihminen mutta myös rasavilli mistä tykkään, ollaan aika samanlaisia luonteiltamme muutenkin mut hänellä on vientiä kuitenkin eikä minua miettis koska oon liian vaikee enkä mikään hyvännäköinenkään mies kun hän saa paljon paremman jos haluaa eikä mulla oo oikein mitään antaa muuta kun itteni 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene enää näihin ansoihin... Mutta hänelle tahtoisin omistautua koska hän on varmaan oikeesti ainut ketä oon aidosti ja tosi syvästi rakastanut 🙏❤️ Hän osaa olla tosi ihana ja välittävä ihminen mutta myös rasavilli mistä tykkään, ollaan aika samanlaisia luonteiltamme muutenkin mut hänellä on vientiä kuitenkin eikä minua miettis koska oon liian vaikee enkä mikään hyvännäköinenkään mies kun hän saa paljon paremman jos haluaa eikä mulla oo oikein mitään antaa muuta kun itteni 😔

        Kuulostat niin mukavalta mieheltä, että voisin korottaa panoksia sinun kohdallasi. Et ole sellainen perus k*pää, mitä suurin osa on. Mahtaako hyviä miehiä omassa ikäluokassani enää olla ollenkaan? En oikein ole tavannut sellaisia, jotka saa syttymään. Otan kissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene enää näihin ansoihin... Mutta hänelle tahtoisin omistautua koska hän on varmaan oikeesti ainut ketä oon aidosti ja tosi syvästi rakastanut 🙏❤️ Hän osaa olla tosi ihana ja välittävä ihminen mutta myös rasavilli mistä tykkään, ollaan aika samanlaisia luonteiltamme muutenkin mut hänellä on vientiä kuitenkin eikä minua miettis koska oon liian vaikee enkä mikään hyvännäköinenkään mies kun hän saa paljon paremman jos haluaa eikä mulla oo oikein mitään antaa muuta kun itteni 😔

        Muuta en haluaisikaan että olisi annettavaa kun itsensä hänellä. Vaikea kuulostaa mukavalle ja niin omalleni 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta en haluaisikaan että olisi annettavaa kun itsensä hänellä. Vaikea kuulostaa mukavalle ja niin omalleni 😌

        Mut hän on varattu. Ilmanko sain sulta kenkää, olikin niin arvattavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene enää näihin ansoihin... Mutta hänelle tahtoisin omistautua koska hän on varmaan oikeesti ainut ketä oon aidosti ja tosi syvästi rakastanut 🙏❤️ Hän osaa olla tosi ihana ja välittävä ihminen mutta myös rasavilli mistä tykkään, ollaan aika samanlaisia luonteiltamme muutenkin mut hänellä on vientiä kuitenkin eikä minua miettis koska oon liian vaikee enkä mikään hyvännäköinenkään mies kun hän saa paljon paremman jos haluaa eikä mulla oo oikein mitään antaa muuta kun itteni 😔

        Nii just. Tuollahan juuri poljit sen toisen. Ja esität muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat niin mukavalta mieheltä, että voisin korottaa panoksia sinun kohdallasi. Et ole sellainen perus k*pää, mitä suurin osa on. Mahtaako hyviä miehiä omassa ikäluokassani enää olla ollenkaan? En oikein ole tavannut sellaisia, jotka saa syttymään. Otan kissan.

        Voi kissa raukkaa.Ei kissaa oteta korvikkeeksi.Kissa otetaan kuninkaaksi tai kuningattareksi ,ketä palvotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene enää näihin ansoihin... Mutta hänelle tahtoisin omistautua koska hän on varmaan oikeesti ainut ketä oon aidosti ja tosi syvästi rakastanut 🙏❤️ Hän osaa olla tosi ihana ja välittävä ihminen mutta myös rasavilli mistä tykkään, ollaan aika samanlaisia luonteiltamme muutenkin mut hänellä on vientiä kuitenkin eikä minua miettis koska oon liian vaikee enkä mikään hyvännäköinenkään mies kun hän saa paljon paremman jos haluaa eikä mulla oo oikein mitään antaa muuta kun itteni 😔

        Trön pariskunta kirjoittelee, hoitoon kumpikin, naapuria kiusaavat ja tekevät jälkii nii ett silmätturpoo!


    • Anonyymi

      Diiih

    • Anonyymi

      Yhdeistä historiaa on

    • Anonyymi

      Siellä niiin ja niih

    • Anonyymi

      Musiiki kaupassa kerran levyä katseltiin

    • Anonyymi

      Että ei varmaan tuttu täällä ole.

    • Anonyymi

      Suklaalevyä

      • Anonyymi

        Tekis tupakkaa mieli.


    • Anonyymi

      🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

      • Anonyymi

        Ihan kiva karkaus

        Se yhdistysjuttu on paras

        Meijän yhistys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva karkaus

        Se yhdistysjuttu on paras

        Meijän yhistys

        Mahvia ko? Vai mikä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva karkaus

        Se yhdistysjuttu on paras

        Meijän yhistys

        Ry niinpä. Ja kommentit poistuu joten varma tunnistus tehty. Kiitos kaikesta, nyt tiedän etten väärässä ole ollut. Esitä mitä esität.


    • Anonyymi

      Niitä teet edelleen

    • Anonyymi

      Kylä yhdistys kehittyvä kylä sinnepäin...

    • Anonyymi

      Vanhoja juttuja

    • Anonyymi

      Eli huti uskon niin

    • Anonyymi

      Tottakai 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • Anonyymi

      Mulla on ikävä sua🩵

      • Anonyymi

        Mullakin sua. Ihan tosi kovin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin sua. Ihan tosi kovin.

        Mulla vielä enemmän, voisin laittaa kakkoseen ihan pian...

        T: Nimim. 21cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla vielä enemmän, voisin laittaa kakkoseen ihan pian...

        T: Nimim. 21cm

        Velttona 15cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velttona 15cm

        Joko häpykarvat kasvaa? sivusta kyselen


    • Anonyymi

      Ikävä häntä. Hänellä tuskin minua

      • Anonyymi

        Et voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää.

        Mmh.


      • Anonyymi

        Hänen puoliso on tiennyt pikkujouluista saakka, että jotain on meneillään. Ikävä tyyppi ja aika väkivaltainen kuulemma...
        Oisko hyvä pitää vähän taukoa.....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen puoliso on tiennyt pikkujouluista saakka, että jotain on meneillään. Ikävä tyyppi ja aika väkivaltainen kuulemma...
        Oisko hyvä pitää vähän taukoa.....?

        Psyko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää.

        GLÖMÖ !!!


    • Anonyymi

      Tmies

      • Anonyymi

        Hyvä mies.


      • Anonyymi

        Ihana mies on hän, siis Hän T-mies. En tiedä kuka sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mies on hän, siis Hän T-mies. En tiedä kuka sinä olet.

        Biscuit?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hieno viesti jollekin.

    • Anonyymi

      Kiusaat erästä. Mene teelle. Ei silli lemota.

    • Anonyymi

      Voidaan olla sillai toisinpäin lusikassa ettei tunnu oudolta

    • Anonyymi

      Ei ollut minulta kuka käyttää sinistä sydäntä nykyään.
      T.yks hullu vaan💙
      En kaipaa vanhoja,pidän heitä kavereina.

    • Anonyymi

      Sinä varastot mun sinisen sydämen. Annat ymmärtää että joku mun ex on mulle suojelusenkeli... Ei ole.

    • Anonyymi

      Olen niin samaa mieltä Sinun kanssasi ! Nähdään heikoilla jäillä ! Sesonki on jo ihan käsin kosketeltavissa ihanasti !!! Tunnetko samoin ?

    • Anonyymi

      Haluaisin olla, en koskaan laskisi häntä heikoille jäille enkä antaisi hänen viilettää polkupyörällä jyrkkää alamäkeä.
      https://youtu.be/nFU9FyGJjJQ

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe