Kauneus, vaaleus, naisten nahkahanskat & esinahan hankaus edestakaisin

Kuinka moni rakastaa sydämestään kauniita vaaleita nahkahanskanaisia, stop-nappien painamista nahkahanskoilla peukuilla sexikkäästi sekä kauniiden vaaleiden naisten kuvia/selfieitä & rakastaa hangata esinahkaa edestakaisin? Nämä on ehdottomat suosikkini. Voi kun nämä merkitsevät paljon.

Haluan vaimoksi naisen, jolla on fetissinä olla kaunis vaalea nainen ja pitää narisevia nahkahanskoja ja joka haluaa aina painaa nahkahanskoilla peukuilla näyttävästi stop-nappia jäädessä pois bussista. Haluan vaimoni olevan aina napin painaja ja haluan olla hänen painamisen uskollinen ihailija. Haluan kauniin vaimoni ed main fetissien lisäksi vielä hänellä olevan fetissinä ottaa itsestä kauniita selfieitä sekä myös kauniita yhteiskuvia mun kanssa. Haluan uskollisesti ihailla kauniin vaimon kuvia ja hangata esinahkaa samaan aikaan aina siemensyöksyyn saakka. Tämä ihana fetissi tönii erektiohäiriön riskit varmasti pois ja kaiken huippuna olisi kaunis vaalea vaimo, joka on kikulifani ja halua myös kovasti hangata välillä esinahkaani (nahkahanskoilla).

Kaikki nämä fetissit kruunautuisi vielä seuraavasti: kaunis vaimo ja minä olisimme yhdessä leggings-fetissejä ja naisten nahkahanskafetissejä ja me kumpikin nautittaisi käyttää leggingssejä ja narisevia naisten nahkahanskoja.

Olisi myös ihana piste I:n päälle vielä eräs erikoinen fetissi. Olisi ihanaa, että kaunis vaimo mittaisi kuumeen syvältä pyllystäni aina kun olen kipeä ja epäillään kuumetta. Se olisi ihanan sexikästä.

Olisin tosi kiitollinen, että kauniilla vaimolla olisi nämä ihanat fetissit, mutta ymmärrän että eri ihmisillä on eri fetissit ja ymmärrän, että mun tarvitsee ymmärtää vaimoni tunteet. Haluan silti kertoa vaimolleni vähitellen nämä ihanat fetissit ja kertoa kuinka paljon ne merkitsevät.

Rakkaus toisteme fetisseihin on tärkeintä

4

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on nahka janskat mutta mustat kun ei valkosia ollut. Ja olen blondattu nainen koska haluannolla blondi ja pidän siitä että painan stop nappulaa nahka hanskoilla. Ym..

      • Uuuuuu, voi kun ihanaa. <3 Peukkuja että saat sellaisen miehen, joka ihailee sydämestään noita piirteitä. (y) Olisin itse tosi otettu juuri sinunlaisesta vaimosta ja ihailisin / rakastaisin laistasi vaimoa loppuun asti. Olen itsekin blondattu mies ja blondit ovat parhaita.

        Olen rukoillut herralta, että soisi vaimon, jolle on tärkeää olla kaunis ja sexikäs. Olen rukoillut herralta, että saisin elää vaimon kaa sexikkäästi ja nauttisimme sekä toteuttaisimme elämässämme kaikenlaisia fetissejä. Mm. naisten narisevien nahkahanskojen ja leggingsien ahkera käyttö olisi ihanaa. <3

        Fetissit ovat kaikkein ihanin asia elämässä ja rakastan fetissejäni. Haluan myös kovasti kauniita yhteiskuvia vaimoni kanssa jakoon someen eri mestojen sivuille meistä blondeista. Myös maidon juonti vaimon tisseistä olisi tosi ihanaa ja toistemme pitkät halaukset paijauksineen.

        Rakastan fetissejäni yli kaiken ja haluan vaimoa itselle jakamaan kanssani näitä fetissejä ja ihania hetkiä. Olisi tosi ihanaa. <3


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­y­­­m­­f­­­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://antikbutik.com/H/O8k5I0

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe