Mitään pakkomiellettä sinuun.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Muuten vain haukut ja maalitat täällä kun inhoot. Kiitoksia siitä.
- Anonyymi
kyllä sulla on. sulla on pakkomielle tuhota minua, elämääni ja kaikkea mitä teen ja viedä hyvää muille. toivottavasti tulee kaikki teille pahana itselle.
- Anonyymi
toivottavasti saatte hyvin paljon menetyksiä ja kaikkea mitä olette tehneet toivottavasti tulee pahana ja kärsimyksenä omaan elämään. välillä sitä varmistan että niin käy, laillisesti totta kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti saatte hyvin paljon menetyksiä ja kaikkea mitä olette tehneet toivottavasti tulee pahana ja kärsimyksenä omaan elämään. välillä sitä varmistan että niin käy, laillisesti totta kai.
ei kannata kenenkään elämää mitä oikeutena tuhota muita varten, tai pitää joitain itsensä "laturina", "orjana" tai oikeutena "hakata muille". jokaisesta kerrasta toivon teille pahaa takaisin. vaoaatahto, jos joku ei tahdo antaa eikä ota, se on oma ongelma jos joku ei tykkää. pahaa tulee aina teille takaisin, vielä pitkään, olihan tekonne maailman hirveimpiä. niistä saa, haukkua, ja kun vaatimus on että jätä rauhaan äläkä tallo elämää jotta saa itse tai muille hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kannata kenenkään elämää mitä oikeutena tuhota muita varten, tai pitää joitain itsensä "laturina", "orjana" tai oikeutena "hakata muille". jokaisesta kerrasta toivon teille pahaa takaisin. vaoaatahto, jos joku ei tahdo antaa eikä ota, se on oma ongelma jos joku ei tykkää. pahaa tulee aina teille takaisin, vielä pitkään, olihan tekonne maailman hirveimpiä. niistä saa, haukkua, ja kun vaatimus on että jätä rauhaan äläkä tallo elämää jotta saa itse tai muille hyvää.
hyvää saa kun tekee oikein ja hyvin. hyvää ei ole uhrata tai hakata ketään tai pitää orjana tai pakottaa toimintaan johon ei halua. se tulee teille aina pahana takaisin. jos minä saan hyvää vaikka työstä mitä se ikinä onkaan, ei se tarkoita että se voidaan hakata teille, tunteena, tai materiana, tai rangaista hakkaa alkais tai tuomalka omaa paskaa elämään tai yrittää viedä "hyvän lähdettä". ketään ihmistä ei voi hyvänä pitää hyvän lähteenä. joko ymmärrät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvää saa kun tekee oikein ja hyvin. hyvää ei ole uhrata tai hakata ketään tai pitää orjana tai pakottaa toimintaan johon ei halua. se tulee teille aina pahana takaisin. jos minä saan hyvää vaikka työstä mitä se ikinä onkaan, ei se tarkoita että se voidaan hakata teille, tunteena, tai materiana, tai rangaista hakkaa alkais tai tuomalka omaa paskaa elämään tai yrittää viedä "hyvän lähdettä". ketään ihmistä ei voi hyvänä pitää hyvän lähteenä. joko ymmärrät?
joko ymmärrät toimesi hirveyden, "hakkaat ja varastat minua, elämääni ja kaikkea elämässäni", koska koet että se on sinulle hyvän lähde. se on väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko ymmärrät toimesi hirveyden, "hakkaat ja varastat minua, elämääni ja kaikkea elämässäni", koska koet että se on sinulle hyvän lähde. se on väärin.
joko ymmärrätte miten sairasta, psykopasttista ja hirveitä olioita ootte. etsi hyvää toki, jätä minut ja elämäni ja kaikki mitä siinä on, rauhaan.
- Anonyymi
pakkomielle, sitä olen sinulle, sinulla on pakkomielle hyödyntää minua elämösdösi ja pitää huoli etten ikinä itse saa mitä haluan. yrität pitää minua ahdingossa, koska hyödytte siitä. se on karmeaa, ja kostona lähetän teille aina huonoa takaisin. ahdistavaa että joku pitää minua omana hyvän lähteenä, ja halveksii elämääni, minua ja, kaikkea mitä teen. se on kuvottava ja se tuo teille takaisin paljon kaikkea ikävää.
- Anonyymi
Uskon sinua, mut sellainen jolla on mielikuva syntynyt sinusta pakkomielteisenä tuskin uskoo? Traumatisoitunut, uhriutunut helposti syyllistää toisia, koska heillä itsellä on paha olla. On helpompaa syyllistää toista kuin ottaa vastuuta itsestään. Hyväuskoinen astuu ansaan helposti näissä jos kuvittelee/ pyrkii auttamaan toista?
Toisen mielikuvia on vaikea muuksi muuttaa, jos on traumatisoitunut aiemmin jostain, johon itse olet syytön. Sen olen heistä oppinut, siksi pienikin kiusa voi muuttua suuremmaksi kiusaksi, jos lähdet asiaa uteliaana selvittämään, kun haluat vastauksia toisen käytökselle 😢- Anonyymi
Totta. Sama havainto minullakin. Mahdotonta korjata rikkoutuneita välejä, vaikka aidosti sitä haluaisikin.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Pakkomielle syntyy rakkaudessa, mutta voihan olla et on jotain muutakin. Kukaan ymmärtänyt mua silloin, kun rakastuin ja mun oli vaan pakko päästä rakastamani ihmisen lähelle.
- Anonyymi
En ole niin luullutkaan.
Sinulla on ärsyttävä pakkomielle palstaan ja kuka vaan täällä kelpaa. Siksi et käytä tunnisteitakaan. Ei sinulle ole väliä kuka vastaa. - Anonyymi
Ootko ihan varma?
- Anonyymi
Kyllä minulla oli mutta kun sain tietää yksipuolisuudeb, helpotti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221218
- 41983
- 58900
- 75858
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e41756Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80736Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle17715Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5684Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23639- 17632