Harvinaisempia popedan biisejä tässä

Anonyymi-ap

1.Mika vika mussa on joka muistaakseni arwon säveltämä. Rokkenrolliaha tuo on!

2.Valkoisessa huoneessa joka muistaakseni timo törrö Tapanisen sävellys

3.Optinen o(ei tiatoo kuka säveltänyt)

4.Hilipatipippaa(joku alivaltiosihteeri yhtyeen jäzsenistä sävelsi tän mut ei oo kyllä häävi biisi vaan huono tekele)

5.Tuomas -parka(huikea kappale jossa huikea tunnelma ja taidokkaastisävelletty eli muistaakseni safka pekkonen ja arwo mikkonen yhdessä tekivät sävelltksen ainakin mut tekstistä ei tietoo kuka kirjoitti tekstin)

6.Onnellinen mies(muistaakseni arwon sävellys mut sanoittaja ei ole tiedossa ja kappaleen kertsi olen niin onnellinen-hokema on simppelin tehokas ja rock!)

7.Minä elän(vahvasoudinen kappale jossa hard rock-paahtoakin ja hyvä filosofinen teksti ja kappaleen sävelsi muistaakseni arwo)

8.Maailma palaa(muistaakseni costellon sävellys jossa kuuluu selvät tilulilu-rock jutut)

9.Bebobbahobbin(rockn rollia tää! sävellyksistä vastaa muistaakseni melko iso popedan porukka ja ellen väärin muista niin muistaakseni itse popeda päävokalisti pate mustajärvi oli ,myös säveltämässä tätä)

10.,Sammakkalaulu(kitara epävireessä vonkuu mut kovan luokan sävellys ja muistaakseni ilpo ainialan sävellys)

11.Mönkiäislaulu(muistaakseni ilpon sävellys ja on muuten huikea kappale = soitto&teksti&laulu&sävellys)

12.Lauri lutavuori(tuskinmpa kovin paljoo koskaan radioissakaan soinut en tiedä mut sävellys muistaakseni ilpoa)

13.Kouluun(muistaakseni coveri jota varmaan popeda myöhemmin soittanu tosi vähän keikoillaan)

14. 20 vuotta sikana(muistaakseni enemmän eppu normaali esittänyt tätä biisiä mut on popedaki ja sävellys muistaakseni costellon)

15.Hjulapata(en oo varma olenko edes koskaan kuunnellut tämän biisin hmm ja ei tietoa sanoittajasta eikä säveltäjästä)

16.Yks kysta kimma(muistaakseni melartinin säveltämä ja ihan jees)

17.Omia ollaan(en muista kenen sävellys&teksti ja enkä nty saa miäleen ees biisiä)

18.Luumäkirock(keskeneräinen costellon sävellys)

19.Potkurilakki-rock(myös juostenkustu costellon sävellys)

20.Sen kunniaksi(alunperin irwinin kappale)

21.Mustaa(muistakseni coveri enkä muista kuulleeni)

22.Nyrkkikyllikki(muistaakseni arwon sävellys ja on muuten hyvä!)

23.Kummituskrapu(proggressiivisia kitarajuttuja lisätty tähän teokseen ja ne kuulostaa hiton hianolta muuten!)

24.Aivot ankkuriin(muistaakseni paten teksti ja costellon sävellys ja myös tämä popedan proggressiivisen rock-vaiheen kappale ja tässä todella taidokkaan koukeroisiakin kitarajuttuja)

25.Kaikki päättyi taas(just levyn satoa tää kappale ja enpä ole varma että onko popeda tätä koskaan keikalla soittanu????????)

26.Moottoripää(täysin pimentoon jäänyt kappale tämäkin joka myös just-levyn satoa ja tämä kuten kaikki päättyi taas on costellon säveltämä ja tämä on aika proggressiividta rockia hieman metallimusa höystein)

27.Isä aurinkoinen(jäänyt pimentoon tämä hyvä kappale joka alkaa hyvin mieleenjäävällä kitarariffillä joka tuo mieleen jonkun mutten saa minkä)

28.Silliviiliä(myös näitä hallelujaa levyn biisejä joissa proggressiiviisia kitarajuttuja ja tää kappale jääny kyll pimentoo)

29.Viisas ihminen(coveri ja löytyy levyltä kansanpopeda)

30.Rutatuta(petanderin satoa tää kappale jossa poliittinen teksti ja hyvää petanderin nopean rytmikästä basson soittoo)

31.Lopeta ny!( costellon sävellys ja kuuluu 500cc levylle joka vauhdikas kappale)

32.Ilmalaiva(costellon säveltämä joka löytyy voitto levyltä)

33.Reino(aika pimentoon tääkin kappale jääny)

34.ei lasten käsiin(enpä usko että koskaan popeda keikoilla tätä esittäny eikä muuten tipu tää kappale viäläkää)

35.Katsastuslaulu(jäykkä kappale eikä putoo vieläkään mun syliin)

36.Liikennelaulu(en tiedä vieläkään tai muista mitä siinä pate laulaa )

37.Avaruusseikkailu(huikee popedan top3 paras biisi minulle mut kappaleen suosio jääny pieneksi, tosi laihaksi)

38.Korppi(popeda kautta aikain toiseksi paras ja tää popedan ikioma folk rock-biisi joka arwon sävellys)

39.Taivaanrannanmaalari(poliittinen teksti joka kertoo diktaattorista ja arwon sävellys)

40.Läpi unen seinän(jääny tääki upea biisi paitsioon)

41.Varo(costellon hard rock-paahtoa tää hänen säveltämä hiano kappale joka jääny unholaan täysin)

42.ABCD-rock(ei parasta popedaa muttei todellakaan rimanalitus sillä varsin hauska kappale jossa aika nokkela teksti pudotettu hullunhauskaan huumoritekstiin)

43.Mä unta näin(tosi nokkela teksti&sävellys ja arwon vanhaa 70-luvun satoa tää )

44.Sika-anteron laulu(vanhaa arwon 70-luvun sävellyssatoa tääkin ja hammond urut soi hienosti!)

45.Simo merihädässä(ne melodiat hei come on ! ne melodiat! hienoa melodian maalailua, ettenkin kertosäe)

46.hormoonihuulet(huumoriosaston akustinen rock-biisi joka oikeastaan kuplettiosastoa tyylilajiltaan "kuplet" = kupletti jossa kappaleessa mainitaan ronald reagan )

47.Paljastaja karppanen(hyvä kappale minusta mut jääny unholaan mut ei tää kai ole kupletti mut huumorirokkia)

48.työtön kummitus(harvoin kai esittäneet tätä missään???????petanderi

0

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 170
        4903
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        126
        4453
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        26
        2881
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        29
        1928
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1784
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1709
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1700
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        105
        1684
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1613
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1551
      Aihe