Mielelläni kuulisin jos olet tavannut tai olet suhteessa naisen kanssa jolla iso reikä.
Oletko tavannut naista jolla iso joustava peräaukko
11
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Anopillani on tiukka ja pieni mutta niin joustava joka oikein imee kullini ihanasti sisään ja sulkijalihaksen jälkeen tuntuu niin upea samettinen pinta kulliani kun anoppi osaa oikein lypsää ja puristaa, ihana taito jota en ole keltään muilta saanut, samoin osaa pulliaan supistella niin että tunnen sen puristavan kulliani ja anopin orkku on kiva tuntea! pillu värisee niin kuin sähköiskuja saisi. t.onnenpoika
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari anoppia perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Olen tavannut. Antoi pillua ja pyllyä maksusta.
Pillu oli paljon tiukempi. Sen jälkeen en ole ketään halunnut perseeseen panna.- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas munaton kääpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin vain unelmissas munaton kääpä
Oletko äpärä jonka äitisi synnytti eikä tiennyt kuka on isäsi? Siksikö voit noin huonosti?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/Y1o6L6
- Anonyymi
Työnnä lōylykauha,,,
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://allyak.com/H/W8p9U6
- Anonyymi
Peräpukamat parani heti kun aloin homostelun, voin suositella muillekkin.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863