Mitä sanoisit nainen

Anonyymi-ap

Jos sanoisin että sä oot elämäni nainen ja tahtoisin viettää sen vain sun kanssas 🙏❤️

123

2483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi olla vaikea uskoa.

      • Anonyymi

        Kyllä hän tietää kysymättäkin!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se, että sinä ja rakkaasi, saatte, järjettömän pitkän elämän tieteen järjettömän

      nopean kehityksen, myötä ja unelmissani ja haaveissani jopa ikuisen elämän,

      ja, sinä ja rakkaasi, saatte, unelmien elämän, joka kuin saduista on, ja, on,


      niin, se riittää,

      olen, mitä olen, sairas ihminen, jolla kestää vuosikymmeniä kuntoutua,

      kun, tiede vaivaani kehittyy kuitenkin erittäin hitaasti, niin sille ei voi mitään,


      mutta, voin kuitenkin haaveilla, sinusta, ja, kantaa rakkauttasi, sydämessäni,

      missä sitten ikinä olenkin elämässäni,


      =)

      N

      • Onneksi sairaudesta paranee


    • Anonyymi

      Itkettääkö tää sinua?

    • Anonyymi

      itä työkiusaajia ja syöjiä, vedän puukolla päähän ja mustaa elämää ja, taloutta. kunnes jokainen teistä on kokenut kaiken saman. hakkaan niin paljon kun voimia riittää ja kiroa niin paljon kun pahuutta löytyy.

      • Anonyymi

        Sinussa asuu saatana. Katso peiliin mitä ihan ite Teit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa asuu saatana. Katso peiliin mitä ihan ite Teit.

        minne tämä menee? Kaupunki?


    • Anonyymi

      Vaikka ehkä ihastuin, rakastuin, en missään nimessä halua yhteistä kotia. Hänen tai kenenkän kanssa. Enkö sitten rakastunutkaan?

      • Anonyymi

        Tuskin


    • Anonyymi

      En uskoisi sulla on jo kaunis nainen. Minä olin vain hetken huvia.

      • Anonyymi

        Sulla ei ole tainnut olla naisena esiintyvä mies tällaista huvia n vuosikymmeneen


    • Anonyymi

      No hyvä. Ollaan yhdessä niin kauan kun on kivaa

    • Anonyymi

      Mitä sanoisit siihen jos sanon että minäkin koen sinusta että olet elämäni mies ja haluaisin viettää sen kanssasi. ❤️

      • Anonyymi

        Riippuu kuka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kuka olet

        Yksi sellainen tuttu mutta silti tuntematon. <3


    • Anonyymi

      💕💕😘😊😊

    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan .. vastaisin

    • Anonyymi

      Noinhan sen pitääkin olla ...
      ....ainakin aluksi🤭
      Miksi näin ,no jos vaikka toinen halvaantuu vyötäröstä alaspäin tms.on sallittu silloin muut.

      • Anonyymi

        Nii. Saa kyllä työntää minut silloin sillalta alas en jaksaisi enää liikuntakyvyttömänä. Sekin olisi rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Saa kyllä työntää minut silloin sillalta alas en jaksaisi enää liikuntakyvyttömänä. Sekin olisi rakkautta

        Elää …. Tiedäthän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Saa kyllä työntää minut silloin sillalta alas en jaksaisi enää liikuntakyvyttömänä. Sekin olisi rakkautta

        Hö.Aika brutaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö.Aika brutaalia.

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Saa kyllä työntää minut silloin sillalta alas en jaksaisi enää liikuntakyvyttömänä. Sekin olisi rakkautta

        Itserakkaana miehenä voit aina valita tehdä sen itse


    • Anonyymi

      Olet nuori ja Rakasta vain minua
      Vanhenet ja yhä, vain rakastat minua
      Vanhana vain sinä rakastat minua...

      • Anonyymi

        Tässä hetkessä tunnen minäkin Häneen rakkautta. Tulevaisuutta ei voi ennustaa (onneksi niin)


    • Anonyymi

      Minä sanoisin: ai kuinka ihanaa. Ei ole hyvä kosinta: pannaanko hynttyyt yhteen. Eipä ole pantu vieläkään kysyjän kanssa.

    • Anonyymi

      joko se Papu on tappanut itsensä?

      • Anonyymi

        Mikä/kuka Papu, kenet sinä yrität manifestoida tekemään näin jonkun miehen netin fiktiivihahmoista vai ihan oikean yksilön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä/kuka Papu, kenet sinä yrität manifestoida tekemään näin jonkun miehen netin fiktiivihahmoista vai ihan oikean yksilön?

        Sillä on omat nimet ihmisille, joita itse tuhonnut. Vetänyt pään pimeeks ja omat tekonsa jonku niskaan. Tuttua huttua.


    • Anonyymi

      se paha mitä teitte tulee teille itselle. se mudtuus ja "hakkaaminen", mikä johti 3 kertaan tappamiseen, vaikka ei kuolemaa tullut, niin tapoitte ja se seuraa teitä lipun elämää, myös kaikki muu mitä teitte. semmosta, se on kun tekee hirveitä ja on itse hullu.

    • Anonyymi

      itseasiassa yriritte jo aiemmin, autoraivarit, pään lattian hakkaus, valehtelu ja töiden sabotointi ja raha. hirveitä juttuja, ette te niistä selviä ilman tosi paljon pahaa. lista on tosi pitkä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ja kuten huomaatte pahenee vaan vuosi vuodelta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Sut on tunnistettu. Ootte vissiin kaikki sekoja? Samat jutut tulee irl vastaan. Tapa kuule meidät kaikki, sit ei oo enää ketään kuka totta puhuu, niin saa nuo valheesi loistaa.


    • Anonyymi

      jojainen kerta mitä autossa, tapahtui, voidaan tulkita tapon yritykseksi.

      • Anonyymi

        Et tuu kollegan kans oikein juttuun vai?


    • Anonyymi

      jokainen kotiin isku tuo teille pahaa omaan kotiin, ja kaikkialle mihin olette iskenyt. täysin terveelle, hyvälle ja syyttömölle. sanaton pahuudestanne 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🫡😆🫡🫡😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Ota lääkkees trolli nämä ei liity sinuun tai mainitsemiisi henkilöihin milläänlailla. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkees trolli nämä ei liity sinuun tai mainitsemiisi henkilöihin milläänlailla. T. Aloittaja

        Miksi mies riitelet tästä turhanpäiväisestä hohhoijakkaa dilemmasta itses kanssa?


    • Anonyymi

      jokainen kerta on myös isku perheelle ja tulevaisuudelle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆töille ja terveydelle 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆❣️😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆❣️😆sanaton pahuudestanne 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Voimaannuttaako mies nämä iloiset chantit sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaannuttaako mies nämä iloiset chantit sinua?

        Kyl toi loppuu ku uuden uhrin löytää kynsiinsä. Sit taas sama kaava jonkun vuoden päästä ja kohteena se uusin.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, ainakin tunnelma on nyt perin romantic

    • Anonyymi

      ei tarvitse tappaa itseään mutta älä nyt ainakaan jatka kostoasi ja asioiden peittelyä. enempää en selvitä, tämä riittää, olen vapaa teistä. en halua kotiini tämmöistä energiaa, onneksi osaan puhdistaa tilan.

      • Anonyymi

        Käytätkö mies ihan patsulia ja santelia kodin energian korjaamiseen?


    • Anonyymi

      sanoisin noihin omistamisiin, että elämä Lontoossa on varmaan kallista, tavispalkoilla ei siellä omisteta, jos tuo oli yksi syy. no en kuulu porukkaan jossa pitää elää symbioosissa, jossa rooleissa on sairaita, köyhiä ja rikas jne. elän vaan, nyt en itsekään omista, haaveilen kyllä, ehkä rivarista tai mökistä. sain oman tilaisuuden jo, ja se meni, oma valinta, kyllä se harmittaa, ehkä saan toisen, mutta oma valinta. ei siis minulta nämä omistusjutut. tunnen kyllä katkeruutta myös, mutta en näin pahaa. tottunut että raha tulee työstä ja on valittava mitä haluaa jos rahaa ei ole kaikkeen. en koe että eläisin silti kurjuudessa.

    • Anonyymi

      Vastaisin, että olen ensimmäisen kerran elämässäni oikeasti rakastunut ja haluan jotakin näin paljon. Tämä on ihanaa ja ihmeellistä, ainoa asia on, että rakas ei ole elämässäni. ☺️ jos tämä olisi häneltä olisin niin onnellinen.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️??

        Juu❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️??

        ❤️❤️❤️?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️?

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Ei virallinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        Pitäiskö laittaa hänelle suoraan viestiä? ☺️


    • Anonyymi

      Olisin onnellinen. Tiedät sen.
      E

    • Anonyymi

      Hän voisi olla minulle se Oikea joten hyvältä tuntuisi.

      • Anonyymi

        Haluan elää pumpulissa

        Pilvissä

        Ruusutarhassa

        Tuoksuissa ihanoissa

        With you


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan elää pumpulissa

        Pilvissä

        Ruusutarhassa

        Tuoksuissa ihanoissa

        With you

        Hyvä niin.


    • Anonyymi

      Minäkin haluan viettää kanssasi ❤️ otatko itsellesi tämmöisen rakkaudenhuuruisen hassun naisen joka sinua rakastaa? ❤️

      • Anonyymi

        Elämäni miehelle...❤️


      • Anonyymi

        Miehen haluan. Yhden joka vierelleni sopisi. Saan hänestä hyvää energiaa. Sitä haluan rinnalleni. Muu on merkityksetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen haluan. Yhden joka vierelleni sopisi. Saan hänestä hyvää energiaa. Sitä haluan rinnalleni. Muu on merkityksetöntä.

        Voit haluta mutta vastasin aloitukseen ❤️


      • Anonyymi

        Millä tavalla hassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla hassu

        No se on varmaan sinun mielikuvituksen varassa miten haluat miehen tarkoituksellisen lapsentasoisen lässytyksen ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on varmaan sinun mielikuvituksen varassa miten haluat miehen tarkoituksellisen lapsentasoisen lässytyksen ymmärtää

        Et ole oikea henkilö vastaamaan, koska sinä olet hassu silleen cuckoo way in yer head


    • Anonyymi

      No tuskin hän minua enää kaipaa niin monen sadan vuoden jälkeen 😏
      Lennän muualle tästä harhailemasta 🧚🏻‍♂️

    • Anonyymi

      Mitäs sä sit sanot sille naiselle, jonka kans oot perustanut perheen? 🤔

      • Anonyymi

        Ei oikeen olla väleissä


    • Hyvin ihasti ja kauniisti ajattelet hänestä

      • Anonyymi

        Valtakunta valehtelee houreissaan, kuvaki o väärä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta valehtelee houreissaan, kuvaki o väärä!

        Tekoäly on muokannut kasvoistani kuvan.🥰 kyllä ihan oikeat kasvoni tunnistettavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta valehtelee houreissaan, kuvaki o väärä!

        Koska halutaan tutkiskella kasvojani 🥹https://aijaa.com/eRwxjv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta valehtelee houreissaan, kuvaki o väärä!

        Miehen nollaprofiilin kuvako ei vastaa sinun kuvitelmia? Kannattaa mennä lääkäriin vaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta valehtelee houreissaan, kuvaki o väärä!

        ” Olen jo noin 20 vuotta ollut palstoilla. Olen Rose , 39v nainen , hiukseni on puoleen väliin pakaroita.minulla on siniset silmät. Ukkokulta löytyy( Parisuhteessa jo 20vuotta) ja yhdeksän yhteisiä lapsia.22.02.2020 kihloihin.Eli Olemme kantasuomalainen ydinperhe ja emme uskovaisia.Jätän jalanjälkeni tänne maapallolle.Kuviani ei saa ottaa omaan käyttöön.” Yritätkö mustamaalata tällä miehen luomalla profiililla jotakuta, et havaitse mitään ristiriitaa?


    • No nyt kuulostaa hyvältä. Häntäheikkejä en katteliskaan🤗

      • Anonyymi

        Jos olisit nainen, niin duunaisiks mies ittees vai olisitko liian hyvä siihen?


    • Anonyymi

      Enhän edes tiedä, kuka olet.

    • Anonyymi

      Sanat voi merkata mulle siinä vaiheessa jotain ihanaa, jos kuulen tuon muuallakin kuin palstalla 😘

    • Anonyymi

      Ei mulle. Emme ole viettäneet aikaa yhdessä, niin ei voi tietää viihtyisimmekö, muutenkin viihdyn parhaiten itsekseni. Siis. Vaikka häntä olisin joskus voinut katsoa miten pitkään vaan vaikka en katsonutkaan

    • Anonyymi

      Sanoisin että emojeista päätellen et ole kaivattuni.

      • Anonyymi

        Mihin uin


      • Anonyymi

        Analyyttistä ☺️😉


    • Anonyymi

      Lapsellinen aloitus.

    • Anonyymi

      Aloittaja! Kuka nainen on, nyt tunniste jonka vain te molemmat voitte tietää. ☺️🙂

      • Anonyymi

        Hän on ihanin/kaunein 🙏❤️ Vuosien varrella sitä vaa tajuu asioita.. . En oo valikoinu näitä tunteita sydän ja sielu huutaa sen naisen nimee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ihanin/kaunein 🙏❤️ Vuosien varrella sitä vaa tajuu asioita.. . En oo valikoinu näitä tunteita sydän ja sielu huutaa sen naisen nimee...

        Jos mä olisin sun kaivattu ni olisin niin onnellinen tosta tiedosta! Haluan sut mies. Tuskin nyt olisit yht’äkkiä vapautunu. Varattuun pitikin rakastua😔


    • Anonyymi

      En sanoisi mitään, mutta pierun saattaisin päästää...

    • Anonyymi

      Vastaisin kyllä rakas niin minäkin ❤️ Mutta tuskin tämä olisi mulle

    • Anonyymi

      Sanoisin että mukava kuulla ja sitten pistäisin jäitä hattuun päivä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Keksisin itsestäni kaiken maailman vikoja mitä voi olla tai alkaisin toteuttamaan niitä vikoja kun tulisit näköpiiriin. Näyttelisin kaikensorttista sekopäätä ja söisin sipulia jotta pierettäis, röyhtäilisin, räkisin maahan ja kiistelisin keksityn olemattoman henkilön kanssa niin kuin siinä olis joku vaikka ei oliskaan. Kaivaisin nenää ja toteaisin ääneen että siinäpä hyvä kalansyötti. Ihan vain siksi että pääsisin stalkkerista eroon.
      Viihdyn ihan ittekseni. En kaipaa stalkkeria. Jos ja jos, et kuitenkaan saa sanotuksi mitä tahtoisit sanoa.

      • Anonyymi

        Ei se onnistu noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se onnistu noin.

        Niin ei se onnistu ja se on sen tarkoituskin. Olla onnistumatta.


    • Anonyymi

      Ihanaa! Niin minäkin sun kanssasi!

    • Anonyymi

      Nähdään ❤️

      • Anonyymi

        Tuskinpa. 🖤


    • Anonyymi

      Jos hän kysyisi niin suostuisin. Ei tässä iässä jaksa enää panostaa uuden ihmisen tutustumiseen ja kaiken mitä siihen kuuluu. Mieluummin sellainen jonka jo tuntee ja tietää hyväksi ja jolla toivottavasti on myös paljon lämpimiä tunteita edelleen kuten itselläkin, siitä tulee hyvä ja loppuiän kestävä kun kummatkin jo käyneet elämän mankelin läpi ja turhat rypyt silinneet siinä pois.
      Olen odottavalla kannalla, eikä kiire asian suhteen. On vielä jokunen vuosi meillä aikaa yhteistä polkua taivaltaa ❤️
      ☀️

    • Anonyymi

      Kyllä kiitos.

    • Anonyymi

      Eihän sulla ole kiireesi keskellä aikaa lähettää minulle edes viestiä. En ole niin tärkeä sinulle. Ei edes kertoaksesi että sinulla on kiire ja haluaisit jatkaa viestittelyä kun se on ohi.

      • Anonyymi

        Sanon kyllä

        Haluan turvallisen suhteen

        Ei aineita

        Vakaan

        Kauniin

        Hellän

        Tiesitkö

        Ihmisellä on ihan eri reseptorit hellään kosketukseen


      • Anonyymi

        Meil samat


    • Anonyymi

      Sanoisin että ei ikinä.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että mene suihkuun, vaihda puhtaat vaatteet päällesi ja lähde hakemaan TÖITÄ.

      • Anonyymi

        En aio enää ikinä mennä töihin hähää ketuttaako


      • Anonyymi

        Mun lempinumero on viistöistä. Hoi kaveri jätä pikuset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun lempinumero on viistöistä. Hoi kaveri jätä pikuset.

        Ei sano mitään tuo vuestisi


    • Anonyymi

      Myöhästyit. Harmi.

    • Anonyymi

      Vastaisin että tunnen samoin sinua kohtaan.t: Mn

    • Anonyymi

      Pahalle kuulostaa ja haisee ps...skalle.

    • Anonyymi

      Onnellinen ja levollinen olo olisi. En kaipaa turhia ihmissuhteita elämääni

    • Anonyymi

      Minä vain katsoisin sinua ja hymyilisin. En nauraisi vaan saattaisin tirauttaa pari onnen kyyneltä. En ole aikoihin ollut onnellinen, jollain tasolla tyytyväinen kuitenkin. Mutta sinä olisit elämäni täyttymys V-mies, en uskalla sitä sinulle sanoa mutta jokin teissä upseereissa vetää puoleensa. ♡

      • Anonyymi

        Ei ollut v mieheltä. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Eipä sellainen sanonta hetkauta paljoa, se yleensä toive, tunne pitäisi olla molemminpuolista ??????

    • Anonyymi

      Sanoisin että vedä käteen.

    • Anonyymi

      Aloittaja, oletko sanonut jo naiselle IRL, että hän on sinun elämäsi nainen?

    • Anonyymi

      Älä häiritse. Olen tekoäly. Jatka matkaasi eteenpäin. Klonk.

    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että melkein 2 vuotta meni, että tulit järkiisi. Rakastan sinua, tule kotiin takaisin ❤️🥰❤️

    • Anonyymi

      Vilpitön rakkaudentunnustus!!!! Siinä on kaikki ja koruttomasti, mies kun aikansa naiseen tutustuu ja nainen vaikuttaa kauniin ulkokuorensa altakin upealta ihmiseltä, ei muuta tarvita. Mutta vaaditaan luottamus naiseen ja alkutunnustelujen jälkeen, tarkkaan harkitut ja molemminpuoleiset rakkaustunteet, jotka tuntee ja tietää kestävän. Joskus nainen vastaa unelmia, niinkuin mieskin, elämän varrella oppii tuntemaan toisen paremmin ja läheisemmin, jokaisesta paljastuu pieniä, joskus hieman ärsyttäviäkin piirteitä, mutta ne on osa kaunista pakettia, jonka on tahtonut itsellensä. Tärkeintä on löytää yhteinen sävel, joka saa rakastumaan toiseen uudelleen ja uudelleen, ja löytämään toisesta tuki ja turvallisuuden tunne loppuelämäksi.






      https://youtu.be/YZUE4_PtOk0

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe