Ylläpitolaturi

Anonyymi-ap

Minkä tehoinen ylläpitolaturi olis riittävä vm.2007 Audiin(A4 , B7 8E),1.8 T ,163 hv)? Ei miellään mitään kallista.. Toisaalta onhan niitä mm. Defalla omat versionsa jolla sais haaroitettua virran-oton suoraan moott.lämmittimen liitännöistä, mutta ajattelin "vanhaan kiesiin" pikkasen edullisempaa ratkaisua auto kun vähillä ajoilla..

7

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kyllä yksinkertainen. Ylläpitolaturit käy mihin tahansa autoon. Minkä kokoiseen akkuun hyvänsä. Osta vaikka Motonetistä, Lidlistä tai mistä hyvänsä. Kaikki toimivat hyvin. Tosin jotkut amisviikset, joiden sähköalan tietämys on nolla alkavat esittelemään mututuntumalla jotakin merkkiä paremmaksi kuin toista. Unohda sellaiset höpinät.

    • Anonyymi

      En olen yksinkertainen.

      Tarkoitin vain sitä että minulla on oikea auto, eli Audi jossa on 163 hv. Paljonko heppoja on sun kiesissä.

      Jos siis kyseessä on Audi ja kaakkeja on peräti 163 kpl, niin millainen ylläpitolaturin voin hankkia ( Audi 163 hp) (horse power)?

    • Anonyymi

      Kyllä tuollainen voimakone ja isolohko vaatii vähintään 8Kw jatkuvan latauksen.

    • Anonyymi

      Riippuu vähän että minkälaisesta pistorasiasta meinasit ladata akkua ylläpitolaturilla? Pienin ylläpitolaturin teho jota voi suositella on 4A jos sähköpistorasiassa on jatkuva virta. Mikäli meinasit antaa ylläpitolaturille sähkön lämmitystolpasta joka on aikarajoitettu 2h niin sitten 5-8A on sopivan tehoinen ylläpitolaturi. 10A ja tehokkaampia ylläpitolatureita ei voi suositella koska silloin menee akun pikalataamisen puolelle, joka toistuvassa käytössä on haitaksi akun käyttöiälle koska pikalataaminen lämmittää akun aika kuumaksi. 1A tehoisella ylläpitolaturilla ei tee käytännössä yhtään mitään koska auton akun lataamiseen kuluu aikaa jopa yli viikon ajan.

    • Anonyymi

      163 horse poweria Audissa😂

    • Anonyymi

      Osta sellainen jota ei tarvi käydä käynnistämässä uudelleen jos sähkö katkeaa esim 2h sähkötolpissa ( IKH liike Noco genius esim )

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ ­V­i­­­t­t­u­­­ ­­t­­ä­m­­­ä­­­ ­k­­­u­u­­­m­a­­ ­­­n­a­­r­­­t­­­t­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe