Kuvaile kaivattusi

Anonyymi-ap

ulkonäköä.
Onko katseenkestävä vai pitääkö piilotella?
💆‍♂️

215

4112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kehuja vailla vai? Enpä kerrokaan eikä ne sinulle edes olisi.

      • Anonyymi

        Asiallisen kysymyksen laitoin ja joo en kaipaa kehuja. Haistappa pas k a
        Mieheltä


    • Anonyymi

      Vaikea kuvitella että joku ihastuisi ihmiseen, jota pitää piilotella. Miksi sitten edes ihastuisi. Mahdotonta.

      • Oon täysin samaa mielipuolta tästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon täysin samaa mielipuolta tästä.

        Jani kerro toki taas netasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani kerro toki taas netasta

        En tässä kestään tietystä ihmisestä puhunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tässä kestään tietystä ihmisestä puhunut.

        Mutta ethän sä ole ollut rakastunut kuin nettaan viimeset kaksi vuotta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän sä ole ollut rakastunut kuin nettaan viimeset kaksi vuotta

        No mutta silti. Tuskin ihastuisin kehenkään niin rumaan, että se piiloottaa täytyis.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mutta silti. Tuskin ihastuisin kehenkään niin rumaan, että se piiloottaa täytyis.

        No kerro toki kuka oli kaivattusi ennen nettaa kun hänestä et ole täällä puhunut. olet vaan netasta puhunut viimeset kaksi vuotta ja kertonut ettet ole tuntenut samoin ketään muuta kohtaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro toki kuka oli kaivattusi ennen nettaa kun hänestä et ole täällä puhunut. olet vaan netasta puhunut viimeset kaksi vuotta ja kertonut ettet ole tuntenut samoin ketään muuta kohtaan

        Niin ja mitä sitten... Haluat vaan tahallaan ymmärtää väärin. Itseasiassa en edes muista niiden nimiä, keihin olin joskus aiemmin ihastuneena. En ole sen koommin heitäkään nähnyt. Yksi niistä sai jo vauvojakin joku vuosi sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten... Haluat vaan tahallaan ymmärtää väärin. Itseasiassa en edes muista niiden nimiä, keihin olin joskus aiemmin ihastuneena. En ole sen koommin heitäkään nähnyt. Yksi niistä sai jo vauvojakin joku vuosi sitten.

        Mutta netan muistat nimeltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta netan muistat nimeltä

        No onko se ihme??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta netan muistat nimeltä

        Miten musta tuntuu että sä et edes halua että Jani unohtaisi N tai että voisi jatkaa eteenpäin toisen kanssa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mutta silti. Tuskin ihastuisin kehenkään niin rumaan, että se piiloottaa täytyis.

        Pussi päähän vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon täysin samaa mielipuolta tästä.

        Monella miehellä on hyvä kroppa mutta naama saman näkönen kuin kaikilla eli mitään sanomaton,rumuus on just sitä .Komee erottuu.
        Onneksi voi säkin laittaa päähän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mutta silti. Tuskin ihastuisin kehenkään niin rumaan, että se piiloottaa täytyis.

        Kela onni on sen piilottakoot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela onni on sen piilottakoot.

        *kel


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon täysin samaa mielipuolta tästä.

        Kiva että tunnustit olevasi mielipuoli ni ny ehkä vihdoin vähänkin järkeä omaava nainen ymmärtää pysyä etäällä susta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten... Haluat vaan tahallaan ymmärtää väärin. Itseasiassa en edes muista niiden nimiä, keihin olin joskus aiemmin ihastuneena. En ole sen koommin heitäkään nähnyt. Yksi niistä sai jo vauvojakin joku vuosi sitten.

        Mä tiesin serkkujenikin lapsiluvun paremmin kun mummini oli vielä elossa kun tuttavieni ihastusteni tai kavereideni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela onni on sen piilottakoot.

        Piilottakaa Kelalta parhaat pöytähopeat, sillä etsivä tulee ja kertoo, että täällä ei köyhät puljaile tai rikastu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani kerro toki taas netasta

        Jan, ei jani. Otappa tosta selvää kujoka viestis eri nimi, olkoot sit ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella miehellä on hyvä kroppa mutta naama saman näkönen kuin kaikilla eli mitään sanomaton,rumuus on just sitä .Komee erottuu.
        Onneksi voi säkin laittaa päähän.

        Ulkomuoto rapistuu. Eikö luonteella ole mitään virkaa?


      • Anonyymi

        rakkautta pimeässä kellarissa


    • Anonyymi

      Tietenkin oma kaivattu on omaan silmään kaunis/komea. Muiden mielipiteillä ei ole väliä.

      • Anonyymi

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.


      • Anonyymi

        Komppaan tätä. Järjetön ajatus, että häpeäisi toisen ulkonäköä. Kyllä ihan tavallisen näköiset ihmiset löytävät kumppanin ja tuskin ovat kyselleet muiden mielipiteitä valitessaan. Jos kokisin, että ulkonäöllä on suuri merkitys ja tuntisin olevani siinä suhteessa huonossa asemassa, en ehkä etsiytyisi sellaiseen seuraan, jossa otetaan botoxia huuliin, tekoripset ja peppuun täytettä, jotta selfiet tai belfiet näyttää paremmalta. En myöskään etsi miestä, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista. Huoliteltu saa olla ja pitää itsestään huolta, se oman peilikuvan tai valokuvan tuijottaja ei silti kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.

        Kaikki ne on kulutettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.

        😂 ne haluu sitä! Muut ei ole saanu ku sinä ja sinua se rakastaa. Niin että kelpaisi mulle ja polkisin mut ei irtoa muille! Mietis vähän mies, miten vietävissä olet hamppareillesi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.

        Oletko se aina vaan ilman oleva, katkeruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se aina vaan ilman oleva, katkeruus.

        Saan aina kun haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan aina kun haluan

        Omaa kättä! Ku tili tyhjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa kättä! Ku tili tyhjä.

        Mieluummin kuin kaikkien polkemaa horoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kuin kaikkien polkemaa horoa

        Taijat vaan oikeasti tykätä likasesta naikkosesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.

        Tuo on sellai taas minkä näkee monestakin naisesta päältä päin erityistuntomerkkinä vois pitää viinaan menevä (alkoholisti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne on kulutettuja.

        No eipä se järvikään soutamal kulu jos on kulutettu ni mahtaa ol taidois puutet saitko edes kostiaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 ne haluu sitä! Muut ei ole saanu ku sinä ja sinua se rakastaa. Niin että kelpaisi mulle ja polkisin mut ei irtoa muille! Mietis vähän mies, miten vietävissä olet hamppareillesi!!!

        Mä en ol koskaan noita kyläpyöriä harrastan sille en si taas voi mitään jos jostakusta tuli sellanen mun jälkeen mu ei liene minun ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taijat vaan oikeasti tykätä likasesta naikkosesta?

        No likastahan se teidän mielestä naiminenkin jot sopinee kysyä et miksi sitä harrastatten si vai ettekö ole ny hyvään toviin saanunna ni täällä turhautumistanne purkaatten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taijat vaan oikeasti tykätä likasesta naikkosesta?

        Sä taas likainen sanonko mikä taidat tykätä kiihdyttää ajatteluasi näin nätisti ja neutraalisti ilmaisten näissä miehen naurettavissa monologeissa, ymmärrätkö hyvin toden ja epätoden erot, vai onko se sinulle jopa mahdotonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä välitän muiden puheista. Kuulin taannoin että nainen on hampparien kyläpyörä.

        Sinulla(kun) tällaiseksi yksinäiseksi miessufdeksi löyty ihmeellisen paljon tätä esoteerista tietoa muista ihmisistä. Samalla trollsuksella olet nettiin satuileva ukko pärjäillyt jo vuosikausia ja tekisi mieli huutonauraa enemmänkin iha vastaaville hiippahatuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ol koskaan noita kyläpyöriä harrastan sille en si taas voi mitään jos jostakusta tuli sellanen mun jälkeen mu ei liene minun ongelma

        Sun jälkeen... mitäs teit sille??
        Taidan tietää kenestä puhut.. sitäpä ei kukaan polkenut jälkeesi ole, mutta yritys on kova päästä polkemaan, koko kylän porukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sellai taas minkä näkee monestakin naisesta päältä päin erityistuntomerkkinä vois pitää viinaan menevä (alkoholisti)

        Ilmeisesti maistuu laajemmalti itsellesi ja nyt hän on alkoholisti? Hahhah!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kuin kaikkien polkemaa horoa

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kuin kaikkien polkemaa horoa

        Mutta valmis maksamaan horoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tätä. Järjetön ajatus, että häpeäisi toisen ulkonäköä. Kyllä ihan tavallisen näköiset ihmiset löytävät kumppanin ja tuskin ovat kyselleet muiden mielipiteitä valitessaan. Jos kokisin, että ulkonäöllä on suuri merkitys ja tuntisin olevani siinä suhteessa huonossa asemassa, en ehkä etsiytyisi sellaiseen seuraan, jossa otetaan botoxia huuliin, tekoripset ja peppuun täytettä, jotta selfiet tai belfiet näyttää paremmalta. En myöskään etsi miestä, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista. Huoliteltu saa olla ja pitää itsestään huolta, se oman peilikuvan tai valokuvan tuijottaja ei silti kiinnosta.

        Miks puhuttd alvariinsa naisista, ku molemmst olette ns. Miehiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun jälkeen... mitäs teit sille??
        Taidan tietää kenestä puhut.. sitäpä ei kukaan polkenut jälkeesi ole, mutta yritys on kova päästä polkemaan, koko kylän porukalla.

        Empä ainakaan mitään tehny mitä hän ei olisi itse halunnut muistaaten si et nykylain mukaan liian pitkään tuijottaminenkin on tulkittavissa rikokseksi jos toinen kokee sen ahdistavaksi miten mahtaa rikosrekisteris ahdistelusyyte vaikuttaa työnsaantiin sitä on tiukennettu jo vuosia si tuota lakia muistaakseni siitä syystä kun ei miehet ole tajunnu jot toisella on oikeus omaan yksityisyyteensä niin halutessaan mu sama lakihan koskee meitä aivan kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti maistuu laajemmalti itsellesi ja nyt hän on alkoholisti? Hahhah!!!

        Siitä on jo viis tai kuusvuotta kun olen kännit viimeks juonu ja oliko loppu syksystä kun olen yhden lonksun käyny kulmabaaris juomas jot josko deeku painuisit sinne kiven alle mistä esiinkin kaivauduit


    • Anonyymi

      Kaveri saa näyttää ihan miltä näyttää.

      • Anonyymi

        Mul on kaverit asiallisesta entiseen linnakundiin pahin tuomio yhdel jota pidin kaverinani vaikka en tälle ollu kuskina kun pari kolmekertaa oli muistaakseni murhatuomio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on kaverit asiallisesta entiseen linnakundiin pahin tuomio yhdel jota pidin kaverinani vaikka en tälle ollu kuskina kun pari kolmekertaa oli muistaakseni murhatuomio

        Ai sinä raff-boi olet ollut oikein get away- kuski, sehän nostaa sinua varmaan näissä hierarkioissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä raff-boi olet ollut oikein get away- kuski, sehän nostaa sinua varmaan näissä hierarkioissa

        Nyt oli hyvä sulta, naurahdin, vienosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä raff-boi olet ollut oikein get away- kuski, sehän nostaa sinua varmaan näissä hierarkioissa

        Tuota ei ole tullu harrastettua toki siihenkin olisi ollu mahdollisuus mu kieltäydyin kunniasta mahdollisesti oman hölmöyden takia saada osallisuudesta tuomiota ihan vai juoppokuskina tuli aikoinaan nuorempana oltua monellekin tutulle tuttavalle ja kavereillekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä raff-boi olet ollut oikein get away- kuski, sehän nostaa sinua varmaan näissä hierarkioissa

        Niin ja jos olet itse tuota harrastanu ei se susta luultavasti ole sitä juoksupoikaa kummempaa tehny ehkä sinun onnesi mu monestako kaveristasi jouduit vasikoimaan että itse vältyit tuomiolta


    • Anonyymi

      Joskus näyttää viralliselta. mutta kun työkiireet helpottaa, näyttää silmiini kauniilta ja hymyilee tavalla, joka saa jaloista voiman pois. Kauniit jalat ja kädet, myös olkapäät ja kaulan ympäristö, herättää hellyyteen viittaavia tuntemuksia. Hiuksista pidän myös, ne ei valuisi liian äkkiä sormien lomitse, ja ne peittäisi kädet jotka tunnustelisivat uutta pientä ja hentoa hiustenkasvua.
      https://youtu.be/tWTBWqG0TQA

    • Anonyymi

      Ei sitä oikein vois edes piilotella. On sen verta kokoa ja näköä miehellä. Eipä me silti koskaan kyllä tulla tilanteeseen missä yhdessä kulkisimme.

      • Anonyymi

        Kyllä te tuutte


      • Anonyymi

        Miksi ette kulkisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te tuutte

        Mysteeri vastaus.


    • Anonyymi

      Eip oo kehumista

      • Anonyymi

        Heh


    • Anonyymi

      Tumma ja komea

      • Anonyymi

        Hyvä vartalo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vartalo

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vartalo

        Hyvä perä ja hartiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perä ja hartiat.

        No nämä löytyy. Hiukset kyllä ajeltu ja komeudesta voi kiistellä, mutta 2/4 on silti aika hyvin. - joku


    • Anonyymi

      Kesäyön kaunotar.

      • Anonyymi

        Roikkuvat häpärit ja moneen kertaan repeytynyt vattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuvat häpärit ja moneen kertaan repeytynyt vattu.

        Ehkä äitisi selvisi lähinnä henkisillä vaurioilla päivänä jona saavuit maailmaa sulostuttamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä äitisi selvisi lähinnä henkisillä vaurioilla päivänä jona saavuit maailmaa sulostuttamaan

        Prinssi siinä taas terhakkaana puolustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuvat häpärit ja moneen kertaan repeytynyt vattu.

        Haaveilekko miäs tollasesta, elätkö tätä päivää?


      • Anonyymi

        Seksiä varten vaaleat hiukset puoleenselkään pituutta noin 165-175 kauniin muodokas vartalo c-kupin rinnat sexikkään pyöreä peppu jos ei naisessa muuta osaa katsoa ni eikö ulkonäkö panoa varten pidä tällöin olla täydellisen virheetön että viitsii edes vaivautua


    • Anonyymi

      Kysyjän iän voi päätellä kysymyksistä..
      Aikuista ei ulkonäkö kiinnosta jos henkinen puoli ei toimi.

      • Kyllä kiinnostaa myös ulkonäkö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa myös ulkonäkö.

        No sinä et aikuinen olekkaan vaikka sulla ikä onkin jo yli keski-iän latvalahoa tuskin koskaan voi aikuiseksi sanoa siksi sun kaltaset usein onkin holhouksen alla toinen syy joidenkin kohdalla on si ettei ole vaaraksi muille varsinkaan lapsille ja ne si taas kuulus sinne suljetulle pikemminkin kun ihan vai holhoukseen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa myös ulkonäkö.

        Niin sillloin 17 vuotiaana netta oli ihanan viaton ja kaunis timmi teini


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sillloin 17 vuotiaana netta oli ihanan viaton ja kaunis timmi teini

        On edelleenkin. Ihastumiseen johti kuitenkin pitkät intensiiviset katseet ja hymy ja ties mikä muu mitä ei osaa sanoin kuvailla. En minä silloin hänen kroppaansa edes kiinnittänyt mitään huomiota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On edelleenkin. Ihastumiseen johti kuitenkin pitkät intensiiviset katseet ja hymy ja ties mikä muu mitä ei osaa sanoin kuvailla. En minä silloin hänen kroppaansa edes kiinnittänyt mitään huomiota.

        No 17 vuotias teini ei lämmennyt sulle vaan aiheutti sulle potkut. Se on jo merkki siitä ettei hän ollut kiinnostunut susta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On edelleenkin. Ihastumiseen johti kuitenkin pitkät intensiiviset katseet ja hymy ja ties mikä muu mitä ei osaa sanoin kuvailla. En minä silloin hänen kroppaansa edes kiinnittänyt mitään huomiota.

        Mistä sä tiiät kuinka kiihkeää seksiä netalla on poikaystävänsä kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiiät kuinka kiihkeää seksiä netalla on poikaystävänsä kanssa

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et aikuinen olekkaan vaikka sulla ikä onkin jo yli keski-iän latvalahoa tuskin koskaan voi aikuiseksi sanoa siksi sun kaltaset usein onkin holhouksen alla toinen syy joidenkin kohdalla on si ettei ole vaaraksi muille varsinkaan lapsille ja ne si taas kuulus sinne suljetulle pikemminkin kun ihan vai holhoukseen

        Kyl kaikki sairaat hullut kuuluu niuvaan, eiksse o hyvä hoitopaikka, 😆.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl kaikki sairaat hullut kuuluu niuvaan, eiksse o hyvä hoitopaikka, 😆.!

        En tiedä kun ei ole kokemusta mu sen muistan kun ne aikoinaan lehdissä jammusta kirjotteli ni ei sielläkään lastenhyväksikäyttäjät helpolla pääse


    • Anonyymi

      Näyttää hyvältä ja on fiksu.

    • Anonyymi

      Niitä rintoja tuijottaa kaikki 😅

      • Anonyymi

        Taidat olla nyt kupilla...


    • Anonyymi

      Minä en Ole katseen kestävä.
      E

    • Anonyymi

      On vähän lihonut. Epäilen seksin saalistajaksi..hieman epäilyttävä.

    • Anonyymi

      🐷🐽🐷🐽🐷🐽🐷

    • Anonyymi

      Näyttää pitkältä teletapilta.

    • Anonyymi

      Sellanen tyhjätasku, kohta työtön, rahaton, olemattomia saavutuksiaan suurenteleva epärehellinen luuseri, omii toisten teot omikseen, epäluotettava , huono itsetuntoinen, muka-arka, täysi paska, kusipää. Etsii kulujenjakajaa rinnalleen. Munaton mies, ei saa edes orgasmia.

      • Anonyymi

        Kenties mahdollinen narsistin alku riippunee kuinka hyvin pitää yrittää hallita muita ja täys narsisti on väkivaltainen helpoiten kun alat tälle vittuilemaan päin naamaa


      • Anonyymi

        Kirjottelet mies itsestäsi aika tylyjä arvioita ja ultimaalinen kipupistees lopussa avattu


      • Anonyymi

        Kohta työtön? Omg, ei kkait.


      • Anonyymi

        Kuvailitko itseäsi


    • Anonyymi

      Semmoinen jolle piilossa nauretaan kjäh

      • Anonyymi

        Ainahan niitä seläntakana naurajia piisaa oletteks koskaan kuullu sanontaa se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä seläntakana naurajia piisaa oletteks koskaan kuullu sanontaa se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa

        Ei sitä kannata niiden tietoon tuoda


      • Anonyymi

        Piilossa nauretaan sinun ns mielitietylle? Ettei tämä olisi vain yhden jonnen huuruinen fantasia, että sellainen kolkko väkisin väännetty nauru määrittelee asioita laajemmminkin tai ettei nauru olisi sittenkin epämiehekästä märsyntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilossa nauretaan sinun ns mielitietylle? Ettei tämä olisi vain yhden jonnen huuruinen fantasia, että sellainen kolkko väkisin väännetty nauru määrittelee asioita laajemmminkin tai ettei nauru olisi sittenkin epämiehekästä märsyntää

        Sinä se vaan jatkat mielestäsi terävää pätemistä I N T E R N E T I S S Ä.


      • Anonyymi

        Minä taas tunnen myötähäpeää tällaisia ihmisraunioita kohtaan joiden tunne-elämä on vaurioitunut jos sitä koskaan on edes ollutkaan. K a r m a hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä seläntakana naurajia piisaa oletteks koskaan kuullu sanontaa se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa

        Oletko kuullut että, se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys. Noilla naurajilla on vahva lääkitys.
        Sivukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut että, se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys. Noilla naurajilla on vahva lääkitys.
        Sivukka

        Olen viimevuon tai tänävuon viimeks vitsailiitin työkavereiden kans kahvitauol muistaakseni


    • Hänellä on siniset silmät.
      Hiukan päältä kihartuvat, lyhyet, hiekanväriset hiukset.
      Pituus 180 cm.
      Vatsakas ja ikääntynyt, ryppyinen.
      Ihan tavallinen vanhahko mies. Ei mikään kulmakunnan komein ja tavoitelluin poikamies, mutta aika mukava, vähän koulutettu tosin.
      Kaipailen kunnes löydän parempaa, tasoistani kaivattavaa.

    • Anonyymi

      Vaalean siniset silmät ja silmälasit, puolipitkät ruskeat hiukset, todella nätti nuorehko nainen, todella harvinainen nimi Suomessa hänellä.

      Huomannut että ujostelee minua ihan selvästi, eli kontaktin ottaminen voi olla haastavaa, ilman että säikyttää häntä pois.

      • Anonyymi

        Unohtui mainita että en piilottelis ikinä häntä, tai ketään muutakaan kenestä kiinnostun.


      • Anonyymi

        Harvinainen nimi on vasta si kun ei löydy nimipäiväkalenterista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui mainita että en piilottelis ikinä häntä, tai ketään muutakaan kenestä kiinnostun.

        Swell🤭👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen nimi on vasta si kun ei löydy nimipäiväkalenterista

        Minun nimeäni ei löytynyt silloin kun minut kastettiin. Nykyään se kyllä jo löytyy. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen nimi on vasta si kun ei löydy nimipäiväkalenterista

        Pikainen googletus sanoo, että alle 800 naisella on sama etunimi Suomessa. Eli on se suhkot harvinainen omasta mielestä. 500 on se raja jolloin saa virallisen nimipäivän.

        Omalla suhkot harvinaisella etunimellä löytyy vähän yli 2000kpl joilla sama etunimi.


    • Anonyymi

      Joh. 8: 31–31 ujo häppeen ei ihan toimi muuten.
      -picominsoon-

      • Anonyymi

        No kiva jos häpeät mua :(


    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää kaivattua.
      Hän, jota kaipasin muinoin, oli pitkä ja komea. Siniharmaat silmät <3

      • Anonyymi

        Mun kaivatulla oli ruskeat silmät ja pitkä musta tukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaivatulla oli ruskeat silmät ja pitkä musta tukka.

        Ai torre3n!


    • Anonyymi

      😍😍😍😍😍😍💖 Tietenkin ensin ihastutaan siihen mikä näkyy päälle ja niin...

      • Anonyymi

        Ei se kaikilla noin mene. En minä kiinnostunut hänestä ennen kuin vähän opin tuntemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kaikilla noin mene. En minä kiinnostunut hänestä ennen kuin vähän opin tuntemaan.

        No en kyllä minäkään loppujen lopuksi ulkonäköön, koska ei mikään ensi näkemältä ihastuminen, itse asiassa en edes huomannut häntä pitkään aikaan. vaan se ulkonäkö miellyttää nyt kun ensin kolahti joku juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä minäkään loppujen lopuksi ulkonäköön, koska ei mikään ensi näkemältä ihastuminen, itse asiassa en edes huomannut häntä pitkään aikaan. vaan se ulkonäkö miellyttää nyt kun ensin kolahti joku juttu.

        Joo, niin se usein menee. :)


      • Anonyymi

        Ulkonäkö korkeintaan kiinnittää huomion


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä minäkään loppujen lopuksi ulkonäköön, koska ei mikään ensi näkemältä ihastuminen, itse asiassa en edes huomannut häntä pitkään aikaan. vaan se ulkonäkö miellyttää nyt kun ensin kolahti joku juttu.

        En ole elämässäni ihastunut kovin helposti ja nytkin kiinnitin huomion jossain kohtaa tietynlaiseen herkkyyteen ja ujouteen, Nyt tunnen sielujen sympatiaa. Ja onhan hän niin tavattoman kauniskin. Valitettavasti olen varmaan vanhus hänen mielestään, joten se jännite on yksipuolista luuloa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole elämässäni ihastunut kovin helposti ja nytkin kiinnitin huomion jossain kohtaa tietynlaiseen herkkyyteen ja ujouteen, Nyt tunnen sielujen sympatiaa. Ja onhan hän niin tavattoman kauniskin. Valitettavasti olen varmaan vanhus hänen mielestään, joten se jännite on yksipuolista luuloa. -sivusta

        Kuinka paljon ikäeroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole elämässäni ihastunut kovin helposti ja nytkin kiinnitin huomion jossain kohtaa tietynlaiseen herkkyyteen ja ujouteen, Nyt tunnen sielujen sympatiaa. Ja onhan hän niin tavattoman kauniskin. Valitettavasti olen varmaan vanhus hänen mielestään, joten se jännite on yksipuolista luuloa. -sivusta

        Minulla on aivan samanlainen tilanne. Juuri em. piirteisiin ihastuin minäkin noin 15v nuoremmassa naisessa. Tuntuu siltä että hän pitää minusta myös mutta näemme niin harvoin että on mahdotonta olla varma hänen tunteistaan. ikäero mietityttää myös. Itse olen hiukan yli 40. Silti tuntuu että hän on se oikea. En osaa sanoin kuvailla sitä tunnetta kun näen hänen hymyilevät kasvonsa...
        -sivusta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aivan samanlainen tilanne. Juuri em. piirteisiin ihastuin minäkin noin 15v nuoremmassa naisessa. Tuntuu siltä että hän pitää minusta myös mutta näemme niin harvoin että on mahdotonta olla varma hänen tunteistaan. ikäero mietityttää myös. Itse olen hiukan yli 40. Silti tuntuu että hän on se oikea. En osaa sanoin kuvailla sitä tunnetta kun näen hänen hymyilevät kasvonsa...
        -sivusta vaan.

        Jos miettii koko ajan mitä seuraavan 30-40 vuoden aikana voi tapahtua niin kai sitten ikäero voikin olla jokin kysymys. Mutta jos miettii että nauttii ja elää rakastamansa ihmisen kanssa sen 30-40 vuotta, miksei jopa 50 vuotta, se onkin täysin merkityksetöntä. Vain tunteilla on merkitystä silloin.
        Ehkä nuorempi osapuoli ei näitä näe noin. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miettii koko ajan mitä seuraavan 30-40 vuoden aikana voi tapahtua niin kai sitten ikäero voikin olla jokin kysymys. Mutta jos miettii että nauttii ja elää rakastamansa ihmisen kanssa sen 30-40 vuotta, miksei jopa 50 vuotta, se onkin täysin merkityksetöntä. Vain tunteilla on merkitystä silloin.
        Ehkä nuorempi osapuoli ei näitä näe noin. -sivusta

        Kyllähän se niin on ja oikeassa olet että vain tunteilla on loppujen lopuksi merkitystä mutta pelkään ettei hän asiaa samalla tavalla näe mikä on ihan ymmärrettävää sekin. Pitäisi kai yrittää koota itsensä ja mennä vaan rohkeasti juttelemaan hänelle sopivan hetken tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se niin on ja oikeassa olet että vain tunteilla on loppujen lopuksi merkitystä mutta pelkään ettei hän asiaa samalla tavalla näe mikä on ihan ymmärrettävää sekin. Pitäisi kai yrittää koota itsensä ja mennä vaan rohkeasti juttelemaan hänelle sopivan hetken tullen.

        Niinpä, niin minäkin ajattelen että ei näe samalla tavalla. Se rohkeuden kerääminen ei olekaan mikään helppo juttu varsinkaan kun ei tunne kunnolla, eikä sillä tavalla ole saanut mitään ihmeempiä merkkejä. Mutta tsemppii sulle. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, niin minäkin ajattelen että ei näe samalla tavalla. Se rohkeuden kerääminen ei olekaan mikään helppo juttu varsinkaan kun ei tunne kunnolla, eikä sillä tavalla ole saanut mitään ihmeempiä merkkejä. Mutta tsemppii sulle. -sivusta

        Eipä ole helppoa ei. Pieniä merkkejä kyllä on mutta ehkä olen tulkinnut ne väärin. Kiitos ja samoin sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole helppoa ei. Pieniä merkkejä kyllä on mutta ehkä olen tulkinnut ne väärin. Kiitos ja samoin sinulle.

        Missä päin? Sivusta utelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin? Sivusta utelen

        Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin? Sivusta utelen

        Länsi-Suomi itselläni, nyt kaikki ulos, mahtava ilma ☀️. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomi itselläni, nyt kaikki ulos, mahtava ilma ☀️. -sivusta.

        Sama täällä ☺️ Edelleen Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ☺️ Edelleen Sivusta

        Kuvailisitko miestä, oletko nuorempi? 🙂-sivusta vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ☺️ Edelleen Sivusta

        Missä tapaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailisitko miestä, oletko nuorempi? 🙂-sivusta vieläkin.

        Lyhyehkö, vaalea ja lihaksikas. Taidan olla vähän nuorempi, en tiedä ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapaat?

        Tässä lähellä välillä sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyehkö, vaalea ja lihaksikas. Taidan olla vähän nuorempi, en tiedä ikää.

        Okei, ohi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miettii koko ajan mitä seuraavan 30-40 vuoden aikana voi tapahtua niin kai sitten ikäero voikin olla jokin kysymys. Mutta jos miettii että nauttii ja elää rakastamansa ihmisen kanssa sen 30-40 vuotta, miksei jopa 50 vuotta, se onkin täysin merkityksetöntä. Vain tunteilla on merkitystä silloin.
        Ehkä nuorempi osapuoli ei näitä näe noin. -sivusta

        Itel ois omaan tavoitteeseen hieman yli seiskyt vuotta mu kuitee alle kahdeksankymmentä mu tiedä jos hyväl tuuril elää yli oman tavoitteen


    • Anonyymi

      Niin ruma et se on kellarissa kettingissä. Ei sitä voi näyttää kenellekkään, järkyttyvät.

      • Anonyymi

        Hei, tässä topicissa ei ollut kyse äitistäsi


      • Anonyymi

        Minä omin tämän tästä, niin ei kenenkään muun tarvitse. Sopii hyvin tilanteeseen, jossa itsetunto on muutenkin poljettu alas.

        sivuluisu


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Se mies on kyllä höpö ja söpö

    • Anonyymi

      Hyvä nassu tykkään kovasti. Pituus kans iso plussa

      • Anonyymi

        Kumman pituus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman pituus?

        Pitkät raajat. Muusta en tiedä ja sillä ei olisi merkitystä


    • Anonyymi

      Sulautuu tapettiin

      • Anonyymi

        Hauska. Ei minulle mutta näkisitpä tapettini. heh


    • Anonyymi

      Pakko myöntää, että kyllä tietyissä tilanteissa joutuis piilottelemaan miestä, vaikka rakastan sitä ulkonäköä.

      • Anonyymi

        Missä tilanteissa piilottelisit miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tilanteissa piilottelisit miestä?

        Virallisissa työ jutuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallisissa työ jutuissa.

        Miksi ihmeessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä?

        No ulkonäkö ei ole "sopiva" näissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ulkonäkö ei ole "sopiva" näissä piireissä.

        Mitä tiedät kenenkään ulkonäöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ulkonäkö ei ole "sopiva" näissä piireissä.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tiedät kenenkään ulkonäöstä

        Kyl torresetä omansa tietee!


    • Anonyymi

      Eräs tyttö sanoi paksuhkoista sääristään, että ei haittaa, syrjäänhän ne heitetään. Oli valoisa tyyppi.

    • Anonyymi

      Tavallinen. Ei mitään erityistä.

    • Anonyymi

      monelle ulkonäkö on pakkomielle, itse saanut vihaa ja, pakotusta tähänkin, aina vaikka turpaan tulee muuttuu itseksi ja omiin tyyleihin sopivaksi. se haittaa monia, oma tyyli, tämä minusta ei kaivatusta. en ikinä antaisi kaivatun vaikuttaa omaan tyyliin tai ulkonäköön painostamalla. kiva kokeilla joskus uusia vaatteita, itselle sopivasti.

    • Anonyymi

      Kuvailen häntä mielummin kameralla kuin täällä.

      • Anonyymi

        Ai,kamerasi ei siis säry? Kerrotko tarkemmin itsestäsi, sano oletko mies vai nainen, ikä noin suurinpiirtein.


    • Anonyymi

      Ei jaksa nyt kuvailla. Nokkakoru. Ois vaan sänkyhommia kun ei kummastakaan sen enempään ole.

    • Anonyymi

      Tietysti kestää katseeni kun olen rakastunut häneen. Ketään ihmistä ei pidä piilotella. Itsetuntoni kestää vaikka kuinka ruman ihmisen seurassa näyttäytymisen. Toivottavasti teillä muillakin.

    • Anonyymi

      Aah. Ne silmät 🧡

    • Anonyymi

      Niin... Olen valmis vaikka heti!

    • Anonyymi

      Oon luovuttanut melkein kaiken suhteen. Hänelle toivon pelkkää hyvää

      • Anonyymi

        Kasvotusten tapahtuva kommunikointi on aina kaikista paras tapa hoitaa asiat, jos toinen on siihen saatavilla helposti. Mikäli toinen aina pakenee, niin ei siinä jää vaihtoehtoja kuin nostaa kädet pystyyn ja väistellä "luoteja"

        Sivuhiihtäjä


    • Anonyymi

      Ei tarvii piilossa pittee, kelepoo kyllä katella. Minä ite ennemmin pysyttelen takavasemmalla harmaine tukkineni ja partoineni, hieman pitkät vielä. Oon kotona iha ja soittelen vaikka kitaraa ja lämmitän uunia ym. Emäntä etustaa sitten , käy eläkeläisten kokkouksissa ja jumpissa ym kekkereissä ja hyvä nii, ei sitä tarvii kotona kyyhöttää, vaik minä teenki niin, se soppii mulle paremmin. No ostoksilla yhessä,ku enemmä kantamista ,toimin nosturina silloin. Hienoa . Opetellaan tätä yhessä olemista ,vasta 47 v. oltu.

      • Anonyymi

        Onko monta lasta? Saanko ennustaa 4kpl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko monta lasta? Saanko ennustaa 4kpl?

        Kaks jos on enemmän ni ei äidit ole ainakaan minulle asiasta ilmottanu


    • Anonyymi

      Eikä hää mikkää kaivattu oo, tuossa yhessä asutaan aina lähellä.

      • Anonyymi

        Kuinka lähellä? Miksei oo kaivattu? Eikö edes ystäväksi kelpaa?


    • Anonyymi

      Arvasin kyllä ettei kukaan mua kaipaa. Olen turhaakin turhempi mies. Yritetty on kaikkea mutta kun en vain riitä niin en riitä. En kenellekkään. Tällä hetkellä olen ihastunut erääseen itseäni hiukan nuorempaan naiseen mutta hän ei taida täällä palstalla viihtyä ja tuskin edes pitää minusta millään tasolla. Vituttaa kun kukaan ei ikinä osoita mitään muuta kuin negatiivista huomiota ja jos kerran vuodessa sattuu ihme niin sekin on luultavasti vain oman pääni tuotosta. Pitänee ymmärtää luonnonlait ja faktat ja tyytyä vain osaansa. Olen jo osittain luovuttanutkin ja elän vailla unelmia päivästä toiseen ja paskaa syöden.
      T. Onneton häviäjä

      • Anonyymi

        Kuinka paljon nuorempi?


      • Anonyymi

        Kuulun kans tohon Onnettomien Häviäjien kerhoon 🤝 kyllähän se nyt syö kun kaikkes yrität ja sit sua tylytellään ihan huolella. Ei enää tiedä mikä on totta ja mikä omassa päässä pahasti vinksallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon nuorempi?

        Veikkaisin että noin 10-15v vanhempi olen ja olen itse ylittänyt jo muutama vuosi sitten 40v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin että noin 10-15v vanhempi olen ja olen itse ylittänyt jo muutama vuosi sitten 40v.

        On aika harvinaista että 25v nainen kiinnostuu nelikymppisestä ukosta, joten turha valittaa omaa kurjuuttaan. Muistele kun itse olit 25 mitä ajattelin nelikymppisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun kans tohon Onnettomien Häviäjien kerhoon 🤝 kyllähän se nyt syö kun kaikkes yrität ja sit sua tylytellään ihan huolella. Ei enää tiedä mikä on totta ja mikä omassa päässä pahasti vinksallaan

        Kuka sua tylyttää? Kaivattusiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sua tylyttää? Kaivattusiko?

        Juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        🤯😭😭😭😭😭😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤯😭😭😭😭😭😭😭

        On surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika harvinaista että 25v nainen kiinnostuu nelikymppisestä ukosta, joten turha valittaa omaa kurjuuttaan. Muistele kun itse olit 25 mitä ajattelin nelikymppisistä.

        10v ei ole mielestäni ikäerona mitään mutta harvinaistahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin että noin 10-15v vanhempi olen ja olen itse ylittänyt jo muutama vuosi sitten 40v.

        Tiedän tuon tunteen. Ja kun koko ajan tajuaa, että pitäisi vaan yrittää unohtaa. Järki kertoo realiteettejä, mutta kun tunne pistää vastaan. Se tuntuu tosi pahalta. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon tunteen. Ja kun koko ajan tajuaa, että pitäisi vaan yrittää unohtaa. Järki kertoo realiteettejä, mutta kun tunne pistää vastaan. Se tuntuu tosi pahalta. -sivusta

        Äläpä muuta sano se tuntuu todella pahalta 😔Siltikin tunnen jonkinlaista yhteyttä ko. naisen kanssa ja en voi olla ajattelematta häntä. Tiedostan kyllä tosiasiat ja en ole muutenkaan mikään adonis joten tiedän että tässä on suuri mahdollisuus että tämä kaikki on vain harhaa ja ihastuneen hölmön kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika harvinaista että 25v nainen kiinnostuu nelikymppisestä ukosta, joten turha valittaa omaa kurjuuttaan. Muistele kun itse olit 25 mitä ajattelin nelikymppisistä.

        No suurin piirtein nelikymppisiä ne naiset oli joita tuon ikäisenä tuli kahteltua suurelta osin siksi että aikuisen naisen muotoja oli on kiva katsella


    • Anonyymi

      Luin että kuivaile kaivattusi. Toki.

    • Anonyymi

      Ihana tietysti hän mies on. Laitan näyteikkunaan ja rahastan muita että saavat ihailla niin ihanaa.

    • Anonyymi

      Kerron itsestäni: oon possunnäköinen valas. Nöh nöh.

      • Anonyymi

        Sepäs sattui. Mää oon mursunnäköinen valas!


    • Anonyymi

      Jää näkymättömiin kuten itsekin. Mutta eri tavoilla vaikka saman tapaisilla. Asteikkoja on lukemattomia, jokaisella vielä omansa.

      • Anonyymi

        Ja en. Suostunut tähän ulkonäköjutun tavoitteluun.


      • Anonyymi

        Mutta kerro miksi?


    • Anonyymi

      Pitkä,hoikka,itsestään huolehtiva mies! Todellinen makupala!nam!

    • Anonyymi

      joo hakataan myös ulkonäköä ja revitään vaatteita ja tehdään kaikkea kiusaa myös tähän osa-alueeseen 😆😆🙂🙂🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Ihminen ei ole tasavertaisena kommunikoivana ihmisenä olemassa.


    • Anonyymi

      Erittäin katseenkestävä. Yksi kauniiMmista naiSista ketä olen nähnyt. ❤️

    • Anonyymi

      Onhan kyllä

    • Anonyymi

      Kumikenkien varret puristaa pohkeita!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja ne sata muuta profiilia,):)


      • Anonyymi

        👍🏻👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne sata muuta profiilia,):)

        😉🤭🤸‍♀️


    • Anonyymi

      Joku kyseli tuos edellä , onko monta lasta, ennustit 4, mut on vain 2 poikaa ja 5 lastenlasta , oikein sopiva määrä on ! Ukko 47 v. yhes oltu. Eli poijiistakin jo "lapsentauti " väistynyt , oikein hyvä näin. Elämä on ihanaa,kun sen oikein oivaltaa- Tapsakin lauloi aikanaan.

    • Anonyymi

      Viimeksi näin hänet katedraalin holvikaarien alla, puuvillainen vyö...

    • Anonyymi

      Vaaleat hiukset, turkoosit silmät, lihaksikas, 184 cm pitkä ja aivan ihana ääni 🤩🤩👼🏼

    • Anonyymi

      Tumma, komea, alfa, pidetty, karismaattinen ja bossi.

    • Anonyymi

      Kaunein kaikista omana itsenään 😘

    • Anonyymi

      Sanoisin, että Luojan luoma ei ehostusta kaipaa, omana itsenämme kuljemme tiemme päähän. Kaikki perusasiat toimivat ihmisillä aivan samanlailla , vaik miten yrität olla "erilainen" jopa ehkä parempi muita? Samanlailla pyyhit vessassa ,ja syöt ruokaa ym normiasiaa ja loppu tulee kuitenkin ,rahakaan ei auta !!! Näin se vaan elämän kulku on.. Kaikilla maailman ihmisillä ,olkoon valtaasema tai muu virka ihan mikä tahansa.!Loppu tulee kuitenkin ,ei pakkelit ym auta. ja vanheneminen vuosien myötä.

    • Anonyymi

      pitää piilottaa ettei kukaan varasta,muttei kellarissa vaan saa kulkea mut jos on ruma tai läs...i niin antaa mennä vaan

    • Anonyymi

      mä rakastan Nettaa mut se on piilotettu kellariin niin ei nähdä(ei meiän kellritsuu

    • Anonyymi

      Olis mulle juuri sopiva, samanlainen❤️

      • Anonyymi

        ❤️…


      • Anonyymi

        Joo niin hänkin nainen. Hän ei vaan tiedä sitä itse 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin hänkin nainen. Hän ei vaan tiedä sitä itse 😞

        Oltaisiin hänen kanssa sielultaan samankaltaiset naimanassut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltaisiin hänen kanssa sielultaan samankaltaiset naimanassut.

        Miten voit tietää hänen olevan sopiva?Oletko puhunut irl ?Pelkän somen kautta tehnyt analyysin.Vai katsotko naista kärpäsenä katossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit tietää hänen olevan sopiva?Oletko puhunut irl ?Pelkän somen kautta tehnyt analyysin.Vai katsotko naista kärpäsenä katossa.

        Kärpäsenä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärpäsenä juu.

        Pöristelen menemään.


    • Anonyymi

      Brune kihara kuuma

    • Anonyymi

      Komea ja nuori.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe