On sitä oltu harhoissa pitkän aikaa. 😵💫
Voi halvatun halvattu
37
711
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Juuh, no nuo syrämmet auttoi vähän.
- Anonyymi
Joo mää olin kanssa monta vuotta äärimmäisen harhainen.
Vaikutti lievästi oikean elämän käyttäytymiseen. Ei onneksi paljoa - Anonyymi
J nainen, ei mitään hätää!
- Anonyymi
Halvatun halvattu, halvatun halvattu...🦜
- Anonyymi
Monet meistä ovat olleet. Itsekkin joskus, toisinaan, useinkin.
Siitä herääminen voi olla vapauttavaa. - Anonyymi
Joo-o kun tajuaa ettei toinen oo sen kaipauksen arvonen ollu
- Anonyymi
Aijaa.. miksei ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa.. miksei ollut?
Ei miksikään aattelin et aloitukses oli siitä kyse
- Anonyymi
Herätä siihen että toinen on kiinnostu vain samaa sukupuolta olevista..
- Anonyymi
Ööö tuohan on ikävää jos noin on. Oletko aivan varma?
- Anonyymi
Onpa kauheaa😉
- Anonyymi
Kieltämättä näin on käynyt ja väistellyt lisäksi kovin lahjakkaasti aika ajoin ilmaantuvia totuudentorvia. Ajan mittaan niin yleisten urotekojen itsepetosta kuten mystiikkaa, erotomaniaa, identiteettiharhaa, omimista, suurenmoisuudenkin harhaa kuin myös kilpiharhaa eli sitkeää uskoa panetteluun ja vainoon , on siis omalta kannaltasi tehty maailmasta yhtäaikaa sekä monin verroin miellyttävämpää että kahta kauheampaa. Kysymys on enää siitä mitä jäljelle jää jos tuon kaiken ottaa nyt persoonastasi pois. 🧐
- Anonyymi
Joku sanoi täällä kerran.
100v.päästä sua ei muista kukaan. Niin että. - Anonyymi
Anteeksi mitä? Mitä mitä jää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä? Mitä mitä jää?
Ei mitään jää tästäkään miehen hölinästä käteen, luovuta jo hombre 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään jää tästäkään miehen hölinästä käteen, luovuta jo hombre 🤦♀️
Ei, kun tenava vaan innostuu mitä enemmän kyseenalaistaa, tutkaparin toinen osapuoli viileän rauhallinen sygo, hermot riittäis aivan hyvin tehdä hommia kesäöisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun tenava vaan innostuu mitä enemmän kyseenalaistaa, tutkaparin toinen osapuoli viileän rauhallinen sygo, hermot riittäis aivan hyvin tehdä hommia kesäöisin
Hyvin on lapsi ohjelmoitu mikäli sikäli
- Anonyymi
Aikaa sekin kuluttaa.
- Anonyymi
Siitä että toinen olisi kiinnostu vai?
- Anonyymi
Hyvä että jaksat partioida näissä miehen trollsukdissa yötä ja päivää
- Anonyymi
Kysymys kuuluukin, aiheutitko harhoillasi toiselle kärsimystä?
- Anonyymi
Kysymys eräälle:
Aiheuttiko hän kulissielämällä monelle terveyden menetyksen?
Vastaan omastapuolestani ,valitettavasti näin hän teki(ajattelemattomuuttaan varmaan)
Avoimesti ,julkisesti kertomalla mikä on,mitä haluaa ihmissuhteissa on terveellä tavalla redflag. - Anonyymi
Minun kärsimykseni alkoi kun koulut alkoivat lapsena eikä se ole loppunut. Sitä puolta tarinasta ei huomioida.
- Anonyymi
Koen että en ole ollut harhoissa. Vieläkään. Vaikka se mies ei anna mulle mitään. Sehän tässä tilanteessa hullulta tuntuukin. Luottamus tuntemattomaan? Tiedän vain, että hän ei olisi minulle paha
- Anonyymi
Taidat mies kirjoitella ikäänkuin katteettomia itsestäsi
- Anonyymi
En voi sanoa, että älä välitä, koska eihän se niin mene. Harhoista herääminen voi tehdä kipeää, mutta se on välttämätöntä jossain vaiheessa, että pääsee eteenpäin. Voimia sinulle. Minä lupaan, että se helpottaa joskus. Näin ainakin isot tytöt ovat minulle kertoneet. Tsemppiä ja mukavaa päivää. ☀️
- Anonyymi
Miksi valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet
Niin miten valehtelen?? Etköhän nyt luule minua joksikin toiseksi.
☀️
- Anonyymi
Kuka halvatun kehveli on pitänyt sinua harhaisena? Joku nainenko?
- Anonyymi
Minä olen nainen ja pidän muutamaakin tyybbiä erittäin harhaisena, asia työn alla
- Anonyymi
Joopajoo
E - Anonyymi
On mies tyytyväinen, oot saanu muitaki mukaan
- Anonyymi
Tarkoittaa esim sinua leikepöydän marakatti valmiina viemään painavaa tavaraa työdeskille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa esim sinua leikepöydän marakatti valmiina viemään painavaa tavaraa työdeskille
Esim tämä täysin mihinkään sinänsä liittymätön kommentti- niin mitä capitaanin ym pitäisi sanoa, että näillä puheilla vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim tämä täysin mihinkään sinänsä liittymätön kommentti- niin mitä capitaanin ym pitäisi sanoa, että näillä puheilla vai?
Ehkä nippanappa menee jollekin reinikaiselle viä läpi nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nippanappa menee jollekin reinikaiselle viä läpi nääs
Nostaa turhaa egoa em turvenuijat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255