Millanen paikka tuo on? Eikös se ole Rantasen omistuksessa eli saman henkilön kuin Pub-Akvaario oli vuosia sitten? Akvaario oli ainakin ihan legendaadinen paikka.
Suntown-kappakka
11
462
Vastaukset
- Anonyymi
Sami omistaa Suntownin. Tero omisti Akavaarion.
- Anonyymi
Eipä Naantalissa ole hirveästi mistä valita jos kapakkaan haluaa. Taimon krouvi heti pois laskuista ja kylpylässä älyttömän kallista niin Suntown ainut paikka missä kaljaa voi juoda. Tosin paikan taso nyt ei päätä huimaa, mutta kun ei vaihtoehtoja ole.
- Anonyymi
Onko siellä viikonloppuna edes porukkaa ja jos on niin minkä ikäistä.
- Anonyymi
Viikonloppuisin on karaoke-iltoja ja yökerho ja joskus jopa livemusiikkia. Porukkaa on yleensä ne vakkari tyypit siellä kaljaa kittaamassa.
- Anonyymi
Onko torin vieressä vielä Pub vertico vai joko paikka mennyt nurin?
- Anonyymi
Se torin vieressä ollut paikka oli ihan oikeasti räkälä. Jopa Taimon krouvi oli parempi paikka kuin Vertico.
- Anonyymi
Raisio on paremb.
- Anonyymi
Omg on paras kapakka näillä seuduilla.
- Anonyymi
Sun townin yökerho on kyllä ihan kokemuksen arvoinen. Jokaisen Nanatalin kaljaa kittaavan pitäisi kerran elämässä kokea Sun townin yökerho.
- Anonyymi
Mikä siellä yökerhossa on se musiikki yleensä eli onko nuoriso vai seniori?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529