Kiteen Puhos on mainittu
Kerrostalon konkurssi
9
615
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtuu jos taloyhtiö menee konkurssiin? 🤔
- Anonyymi
Kuukkeloi uutisia, on noita ollut. Normaali konkurssimenettely ja -huutokauppa.
- Anonyymi
Konkurssi ei ehkä ollut kaikkein suurimpia yllätyksiä!
Taas taloyhtiö hakeutuu konkurssiin – ”Kun 46 omistajasta 30 ei maksa vastikkeita, pelivaraa ei ole”
Kiteen Puhoksessa sijaitseva taloyhtiö on ajautunut maksukyvyttömäksi.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010263985.html - Anonyymi
Kenen riesaksi jäänee siinä tapauksessa, ettei kukaan osta kiinteistöä ja konkurssi peruuntuu sen vuoksi?
Rekistereistä poistuu eli lakkaa olemasta, odotetaanko, että luonto vie omansa - aikanaan, pitääkö jonkun, esim kunnan ympäristöpuolen reagoida -omien purkua odottavien lisäksi? - Anonyymi
Tämä on vasta alkusoittoa. Isommilla kirkoilla on vain ajan kysymys kun rytinä alkaa.
Myös uudemmat taloyhtiöt tulevat otsikoihin viimeistään silloin, jos bulvaanit jättävät sijoitusasuntojen maksut maksamatta. Taloyhtiölainaa saattaa parhaillaan olla jopa 80 % asunnon myyntihinnasta. Tästä sotkusta varoitettiin jo 10 vuotta sitten. Varoittajaa haukuttiin eräällä yleisnimikkeellä: kommari.
Kansandemokraatti Aarne Saariselta kysyttiin aikanaan hänen omistamista asunnoista, miten kommunisti voi omistaa useamman asunnon.
Saarinen vastasi:
Ensinnäkin, en ole kommunisti. Olen kansandemokraatti.
Toiseksi. onko siinä jotain vikaa, jos talouteni on kunnossa.
Tämä jo valmiiksi tuleville solvauskirjoittajille.
Sekä vanha viisaus vielä litkoja:
On ihan sama, miten ison talon poikia ollaan, kun rahat on loppu.
Silloin alkaa kiinnostamaan asiain hoito useampia kun käydään puutetta jakamaan.
Koko yhteiskunnassa laajemminkin. Kolinat saattavat olla ihan nurkan takana.- Anonyymi
Turha yleistää tämän tapauksen perusteella.Puhoksessa kaikki remontit vuosien ajalta tekemättä, yritetty ottaa vain vuokralaisilta rahaa niin kauan kun onnistuu. Pää tulee viimein vetävän käteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha yleistää tämän tapauksen perusteella.Puhoksessa kaikki remontit vuosien ajalta tekemättä, yritetty ottaa vain vuokralaisilta rahaa niin kauan kun onnistuu. Pää tulee viimein vetävän käteen..
Yleisesti ottaen ei pidä yleistää.
Taloyhtiöiden hallituksien kokoukset saattaapi alkaa kiinnostaa.
Noin niinnkus yleisesti ottaen ja siinä suhteessa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18296496
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647