Paljon kaupunki nykyään maksaa kokouspalkkioita?
Kokouspalkkiot
20
1316
Vastaukset
- Anonyymi
Valtuustokokouksen palkkio on 80e, lautakunnan kokouksista. 60e, muut elimet 50e. Vuosipalkkiot on sitten erikseen tietääkseni 540-3600e, esim. k-valtuuston puh.johtaja tuo 3600/v. Hallintosäännössä näkee tarkemmin.
- Anonyymi
Lautakunnan kokouksista maksetaan 70 euroa ja valtuuston kokouksista 80 euroa per valtuutettu. Jos kokoukset kestävät yli 3 tuntia palkkiota korotetaan 50%
- Anonyymi
Kannattaa mennä oikeisiin töihin
- Anonyymi
Ja paljon työtä asioiden perkkaamisessa ja tietojen haussa.Se ei riitä että vain kokoukseen istumaan menee,niinkuin luullaan.Ei käy pätkääkään kateeksi!
- Anonyymi
Nythän kaupungin luottamushenkilöt voivat näyttää esimerkkiä ja luopua palkkioistaan kun talous on kuralla. Armeijassa jo sanottiin että esimies näyttää omalla toiminnallaan esimerkkiä alaisilleen
- Anonyymi
kuinka moni kaupungintyöntekijä luopuu palkastaan, mutta velvoitteet säilyvät? entä itse luopuisitko palkastasi?eläkkeestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuinka moni kaupungintyöntekijä luopuu palkastaan, mutta velvoitteet säilyvät? entä itse luopuisitko palkastasi?eläkkeestäsi?
Voitaisiin ne puolittaa ainakin määräajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kun suurin osa työstä tehdään kokouksien ulkopuolisella ajalla! Teettäkö te omassa työssä?
- Anonyymi
Jos käyttää tuolla palkkiolla tuntihintana orpo nyt ajamaa 10 €/h niin sillä olisi voinut selvitellä 8 tuntia kaupungin ja lautakuntien tilanteita... mutta kuralle on mennyt kun vain palkolliset tehneet ali- ja ylijäämäisiä budjettejaan.. joissa varsinkin ylijäämät käytetään ihan muuhun kuin mihin varattu, esim teiden auraukset tai sossussa perustoimeentulo-asumis-vammais-opiskelu-työttömyys-ehkäisevätoimeentulotuki.. kylläpä noissa pelivaraa löytyy jos ja kun osaa luukulta luukulle käydä !
- Anonyymi
Naurettavia palkkioita. Ei se kumma ole, että tuonne ei ole tunkua ja päätökset on mitä sattuu. Puoli-ilmaisena pitäisi tutustua asioihin ja tehdä päätöksiä. Sitten ihmetellään, kun asiat menee päin mäntyä.
- Anonyymi
Niin on, noistakin vielä puolue ottaa osansa, seittemästäkympistä 42€ jäi itelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, noistakin vielä puolue ottaa osansa, seittemästäkympistä 42€ jäi itelle.
..ja sinne piti rientää rinta rottingilla.. puolue aatteen ajamana ?
Eihän politiikassa saa omaa ääntään tai mielipidettään esille.. oottako hokanneet ?
- Anonyymi
Ihanko totta. Puolue vie osansa. Meneekö näin?
- Anonyymi
Siis puolueen paikallisjärjestö, ne ei oikein muuta rahoitusta saa.
- Anonyymi
Jos näin sovitaan. Yleensä halutaan pieni prosentuaalinen summa paikallispuolueelle palkkioista laittaa. Muualta kun ei tuloja taida tulla. Eli ei ole automaatio vaan erikseen sovittava asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin sovitaan. Yleensä halutaan pieni prosentuaalinen summa paikallispuolueelle palkkioista laittaa. Muualta kun ei tuloja taida tulla. Eli ei ole automaatio vaan erikseen sovittava asia.
Juurikin näin.
- Anonyymi
Palkkiot vaan veks
- Anonyymi
Jos kuitenkin tuplattaisi
- Anonyymi
Nythän ne puolitettiin, kyllä talous lähtee nousukiitoon😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569