Kokouspalkkiot

Anonyymi-ap

Paljon kaupunki nykyään maksaa kokouspalkkioita?

20

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtuustokokouksen palkkio on 80e, lautakunnan kokouksista. 60e, muut elimet 50e. Vuosipalkkiot on sitten erikseen tietääkseni 540-3600e, esim. k-valtuuston puh.johtaja tuo 3600/v. Hallintosäännössä näkee tarkemmin.

• Anonyymi

Lautakunnan kokouksista maksetaan 70 euroa ja valtuuston kokouksista 80 euroa per valtuutettu. Jos kokoukset kestävät yli 3 tuntia palkkiota korotetaan 50%

• Anonyymi

Kannattaa mennä oikeisiin töihin

• Anonyymi

Ja paljon työtä asioiden perkkaamisessa ja tietojen haussa.Se ei riitä että vain kokoukseen istumaan menee,niinkuin luullaan.Ei käy pätkääkään kateeksi!

• Anonyymi

Nythän kaupungin luottamushenkilöt voivat näyttää esimerkkiä ja luopua palkkioistaan kun talous on kuralla. Armeijassa jo sanottiin että esimies näyttää omalla toiminnallaan esimerkkiä alaisilleen

• Anonyymi

kuinka moni kaupungintyöntekijä luopuu palkastaan, mutta velvoitteet säilyvät? entä itse luopuisitko palkastasi?eläkkeestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuinka moni kaupungintyöntekijä luopuu palkastaan, mutta velvoitteet säilyvät? entä itse luopuisitko palkastasi?eläkkeestäsi?

Voitaisiin ne puolittaa ainakin määräajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun suurin osa työstä tehdään kokouksien ulkopuolisella ajalla! Teettäkö te omassa työssä?

• Anonyymi

Jos käyttää tuolla palkkiolla tuntihintana orpo nyt ajamaa 10 €/h niin sillä olisi voinut selvitellä 8 tuntia kaupungin ja lautakuntien tilanteita... mutta kuralle on mennyt kun vain palkolliset tehneet ali- ja ylijäämäisiä budjettejaan.. joissa varsinkin ylijäämät käytetään ihan muuhun kuin mihin varattu, esim teiden auraukset tai sossussa perustoimeentulo-asumis-vammais-opiskelu-työttömyys-ehkäisevätoimeentulotuki.. kylläpä noissa pelivaraa löytyy jos ja kun osaa luukulta luukulle käydä !

• Anonyymi

Naurettavia palkkioita. Ei se kumma ole, että tuonne ei ole tunkua ja päätökset on mitä sattuu. Puoli-ilmaisena pitäisi tutustua asioihin ja tehdä päätöksiä. Sitten ihmetellään, kun asiat menee päin mäntyä.

• Anonyymi

Niin on, noistakin vielä puolue ottaa osansa, seittemästäkympistä 42€ jäi itelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, noistakin vielä puolue ottaa osansa, seittemästäkympistä 42€ jäi itelle.

..ja sinne piti rientää rinta rottingilla.. puolue aatteen ajamana ?
        Eihän politiikassa saa omaa ääntään tai mielipidettään esille.. oottako hokanneet ?

• Anonyymi

Ihanko totta. Puolue vie osansa. Meneekö näin?

• Anonyymi

Siis puolueen paikallisjärjestö, ne ei oikein muuta rahoitusta saa.

• Anonyymi

Jos näin sovitaan. Yleensä halutaan pieni prosentuaalinen summa paikallispuolueelle palkkioista laittaa. Muualta kun ei tuloja taida tulla. Eli ei ole automaatio vaan erikseen sovittava asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin sovitaan. Yleensä halutaan pieni prosentuaalinen summa paikallispuolueelle palkkioista laittaa. Muualta kun ei tuloja taida tulla. Eli ei ole automaatio vaan erikseen sovittava asia.

Juurikin näin.

• Anonyymi

Palkkiot vaan veks

• Anonyymi

Jos kuitenkin tuplattaisi

• Anonyymi

Nythän ne puolitettiin, kyllä talous lähtee nousukiitoon😅

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe