Miksei Jasmin Mäntylä hae TYÖTÄ?

Anonyymi-ap

Tuossa iässä on suuri riski pudota kelkasta kokonaan jos pidempiä aikoja työttömänä. Eläkekään ei kerry.

49

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös Jasmin työskentele puhelinmyyjänä?

      • Anonyymi

        Ainakin ollut jopa *tiimivastaava* jossain puhelinmyynti puljussa, onko siis lähtenyt tai potkittu pois? Viimeinen suhdekin kerrottiin alkaneen työpaikkaromanssina.
        Eihän Mäntylällä (vähäkankaalla) ole mitään koulutusta, tuskin hirveesti kisataan kenen leipiin tän moniosaajan sais.


      • Anonyymi

        On saanut potkut jo aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Mistä tieto ettei hae työtä? Onko kertonut jossain?😠😠
      Nykyisinhän kuukauden aikana pitää lähetellä tietty määrä työhakemuksia saadakseen työttömyysrahan.
      Eikö Jasmin ole sitä tehnyt?

      • Anonyymi

        Se on poistunut aikoja sitten että pitäisi hakemuksia 4 kertaa kuussa tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on poistunut aikoja sitten että pitäisi hakemuksia 4 kertaa kuussa tehdä

        Jokaisen omaan Työllistymissuunnitelmaan kuuluu tietty määrä haettuja työpaikkoja, edelleen. Määrän kertoo se oma TE-virkailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on poistunut aikoja sitten että pitäisi hakemuksia 4 kertaa kuussa tehdä

        Ei semmoista ole koskaan ollut, että pitää 4 hakemusta kuukaudessa tehdä. Se on 1-4 hakemusta kolmen kuukauden sisällä. Ja niin, niitä työnantajia on muitakin kuin valtio! Esim puhelinmyyntifirma on työnantaja siinä missä valtiokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei semmoista ole koskaan ollut, että pitää 4 hakemusta kuukaudessa tehdä. Se on 1-4 hakemusta kolmen kuukauden sisällä. Ja niin, niitä työnantajia on muitakin kuin valtio! Esim puhelinmyyntifirma on työnantaja siinä missä valtiokin.

        Eikä semmoista koskaan ole ollut, että pitää tehdä valtiolle hakemuksia. Työnantajan saa itse valita johon hakee ja monilla se ei varmaankaan ole valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä semmoista koskaan ole ollut, että pitää tehdä valtiolle hakemuksia. Työnantajan saa itse valita johon hakee ja monilla se ei varmaankaan ole valtio.

        Eikä täällä ole koskaan kirjoitettu, että vain valtiolle pitäisi niitä hakemuksia lähetellä!
        Mistä ihmeestä tuo edes tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä semmoista koskaan ole ollut, että pitää tehdä valtiolle hakemuksia. Työnantajan saa itse valita johon hakee ja monilla se ei varmaankaan ole valtio.

        Mitä ihmettä te höpötätte ja sotkette valtion työpaikat tähän. Suurimmalla osalla työttömistä ei ole minkäänlaista kykyä edes hakea valtion leipiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei semmoista ole koskaan ollut, että pitää 4 hakemusta kuukaudessa tehdä. Se on 1-4 hakemusta kolmen kuukauden sisällä. Ja niin, niitä työnantajia on muitakin kuin valtio! Esim puhelinmyyntifirma on työnantaja siinä missä valtiokin.

        On ollut. Sukulaispoika joutui joka kuukausi hakemaan 4 paikkaa.


    • Anonyymi

      Sukunimi on nykyään Vähäkangas kuten puolisolla.

      • Anonyymi

        Ennen kuin vuosi päättyy on se taas Mäntylä.


    • Anonyymi

      Minun mielestä Jasmin on ollut kyllä jonkinlaisissa töissä koko aikuisiän.

      • Anonyymi

        ÖÖöööööö - tarkoitatko siis maailman vanhinta ammattia.....?
        Senkin kaksimielinen apina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÖÖöööööö - tarkoitatko siis maailman vanhinta ammattia.....?
        Senkin kaksimielinen apina!

        Ei nää mulatit tee mitään töitä, kun tietävät Kelanrahat kilisee tilulle ja ei tarvitse laittaa edes rikkaa ristiin koskaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nää mulatit tee mitään töitä, kun tietävät Kelanrahat kilisee tilulle ja ei tarvitse laittaa edes rikkaa ristiin koskaan .

        Kyllä tekee. Niitä on paljon siivoojina, taksikuskeina, bussikuskeina, metrokuskeina, vartijoina jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekee. Niitä on paljon siivoojina, taksikuskeina, bussikuskeina, metrokuskeina, vartijoina jne.

        Hommaako äippä Jassulle siivojaantyön?


      • Anonyymi

        Ei oo ollut kuin muutaman vuoden koko yli nelikymppisen elämänsä aikana.
        Makoili Helgan vintillä ja kuvaili itseään. Sitten oli Dennis-papan puolisona pari vuotta ja ei tehnyt mitään kunhan woohootti onnellista olemista papan vaimona.
        Sitten oli myös australian Rikun kanssa ja oli jopa pariin otteeseen australiassakin, pesi mm. lipokkaansa tiskikoneessa ja makoili terassilla.


    • Anonyymi

      Miksei Jasmin avaa only fans-tiliä? Tissiä sillä ainakin piisaa.

    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät, että Jasmin ei hae töitä? Sitäpaitsi Supmessa on lähes 300 000 työtöntä joten ihmettele heitäkin.
      Ihan paras asia on Orpon leikkaukset kaikenmaailman tukiin.

      • Anonyymi

        Kasvot eivät ole kauniit joten ei taida edes Onlyfans kuvat tehdä kauppaa hänen kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvot eivät ole kauniit joten ei taida edes Onlyfans kuvat tehdä kauppaa hänen kohdallaan.

        Moni tekee kauppaa ihan kasvottomanakin. Katsos kun monia kiinnostaa salaperäisyys.


    • Anonyymi

      Jasmin Vähäkangas on upea nainen. Kuuluu Suomen kauneimpiin.

      • Anonyymi

        Suomen kauniimpiin? Älä nyt naurata, kahvit melkein purskahti läppärille....Jasmin on kiertopalkinto miesten keskuudessa, eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kauniimpiin? Älä nyt naurata, kahvit melkein purskahti läppärille....Jasmin on kiertopalkinto miesten keskuudessa, eikä mitään muuta.

        Sulla purskahtaa usein kahvit läppärille. Olisko syytä juoda kahvit keittiössä ja läppärihommat työhuoneessa.
        Tuskin se Jasmin sen pahempi kiertopalkinto on kuin moni nykynainen mitä näitä somejulkkisjuorujakin olen lukenut.
        Sitten ei olis kiertopalkinto, jos vain yksi kumppani. Lesket on eri asia, sanassakin sanotaan "kunnes kuolema erottaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla purskahtaa usein kahvit läppärille. Olisko syytä juoda kahvit keittiössä ja läppärihommat työhuoneessa.
        Tuskin se Jasmin sen pahempi kiertopalkinto on kuin moni nykynainen mitä näitä somejulkkisjuorujakin olen lukenut.
        Sitten ei olis kiertopalkinto, jos vain yksi kumppani. Lesket on eri asia, sanassakin sanotaan "kunnes kuolema erottaa".

        Läppärille purskauttelija on laitoshoidossa sen jutuille kannattaa päästää vain piiitkät pierut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läppärille purskauttelija on laitoshoidossa sen jutuille kannattaa päästää vain piiitkät pierut

        Laitoshoidossa on kohta Marko kun tulee häkkiä ja samoin Jasmin jos sinne juoppoparantolaan on kanttia mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoshoidossa on kohta Marko kun tulee häkkiä ja samoin Jasmin jos sinne juoppoparantolaan on kanttia mennä.

        Noille kummallekkaan mitään isompia ongelmia tule. Pari päivää sitten oon ne nähnyt ja vaikuttivat hyvinkin hyväntuulisilta ostoksilla ollessa. Ruokaostoksia teki ja pussaili kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noille kummallekkaan mitään isompia ongelmia tule. Pari päivää sitten oon ne nähnyt ja vaikuttivat hyvinkin hyväntuulisilta ostoksilla ollessa. Ruokaostoksia teki ja pussaili kaupassa.

        Minä ainakin olisin mennyt ja tivannut selitystä että miten se "lapsen nukuttaminen" oikein meni? Olisin myös käskenyt poistumaan ruokakaupasta. Ken ei työtä tee ei sen syömän pidä. Leipäjonoon vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olisin mennyt ja tivannut selitystä että miten se "lapsen nukuttaminen" oikein meni? Olisin myös käskenyt poistumaan ruokakaupasta. Ken ei työtä tee ei sen syömän pidä. Leipäjonoon vaan.

        Joku tiesi että huhtikuussa selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tiesi että huhtikuussa selviää.

        Ensimmäiset oikeusjutut on 15.3. Seiska varmasti raportoi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla purskahtaa usein kahvit läppärille. Olisko syytä juoda kahvit keittiössä ja läppärihommat työhuoneessa.
        Tuskin se Jasmin sen pahempi kiertopalkinto on kuin moni nykynainen mitä näitä somejulkkisjuorujakin olen lukenut.
        Sitten ei olis kiertopalkinto, jos vain yksi kumppani. Lesket on eri asia, sanassakin sanotaan "kunnes kuolema erottaa".

        Ei muuten purskahda, tuo oli ihan ihan "viittaus" erään toisen kommentoijan höpötyksiin. Jolla kahvit purskahtaa milloin tahansa läppärille. Joten menit ansaan, hölmö!

        Mistä ihmeen leskestä ja kuolemasta sä höpötät? Liittyykö nuo jotenkin Jasminiin? Ei kannata ottaa liian vakavasti julkkisjuoruja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läppärille purskauttelija on laitoshoidossa sen jutuille kannattaa päästää vain piiitkät pierut

        Hahaa nauroin ihan vääränä teitä, hölmöt. Otatteko te noin vakavasti kaken mitä täällä kirjoitellaan. Tuo oli pelkkä SHOUKKI, sillä täällä kirjoittelee tyyppi, joka usein purskauttaa kahvit läppärille, mutta minä en ole hän!

        En myöskään ole laitoshoidossa, enkä mikään vanha ukko, jonka kahvit on läppärillä milloin vain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noille kummallekkaan mitään isompia ongelmia tule. Pari päivää sitten oon ne nähnyt ja vaikuttivat hyvinkin hyväntuulisilta ostoksilla ollessa. Ruokaostoksia teki ja pussaili kaupassa.

        Joko tuo puolustaja on taas täällä kertoilemassa omiaan, eihän hän edes asu Oulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noille kummallekkaan mitään isompia ongelmia tule. Pari päivää sitten oon ne nähnyt ja vaikuttivat hyvinkin hyväntuulisilta ostoksilla ollessa. Ruokaostoksia teki ja pussaili kaupassa.

        Kehtaat vielä puolustella, kun mies lähettelee jasminille tuollaisia sairaita viestejä ja odottaa rikossyytteitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tuo puolustaja on taas täällä kertoilemassa omiaan, eihän hän edes asu Oulussa.

        Miksi en löydä mitään puolustelevaa kirjoitusta😶
        Onko poistettu?
        Ainoastaan arvelua, ettei isompaa ongelmaa tule, ja nähty kaupassa pussailemasa.

        Markollehan niitä seuraamuksia ylipäätään tulee, mitä sitten tuleekin.
        Jasmin vain "syyllistynyt" hyväuskoisuuteen😠😠
        Vai onko Jasminkin saanut haasteen tai syytteen? Mistä asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tuo puolustaja on taas täällä kertoilemassa omiaan, eihän hän edes asu Oulussa.

        Missä asuu? Miten voisi nähdä kaupassa jos ei asu Oulussa, vai ovatko Marko ja Jasmin olleet jossain muualla kaupassa? Haaparannalla, Kempeleessä, Rovaniemellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en löydä mitään puolustelevaa kirjoitusta😶
        Onko poistettu?
        Ainoastaan arvelua, ettei isompaa ongelmaa tule, ja nähty kaupassa pussailemasa.

        Markollehan niitä seuraamuksia ylipäätään tulee, mitä sitten tuleekin.
        Jasmin vain "syyllistynyt" hyväuskoisuuteen😠😠
        Vai onko Jasminkin saanut haasteen tai syytteen? Mistä asiasta?

        Sä olet kova näkemään omiasi ja kertoilemaan niitä täällä. Teetkö mieleikuvitustarinaa Jasminin ja Markon elämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kova näkemään omiasi ja kertoilemaan niitä täällä. Teetkö mieleikuvitustarinaa Jasminin ja Markon elämästä?

        Mitä??
        Olen nähnyt mitä, ja kertoillut mitä? Missä?
        Minä olen se joka kysyin onko poistettu kirjoitus, jossa on puolusteltu Markoa ja Jasminia, ja nähty kaupassa pussailemassa!
        Kysyin koska en löydä puolustelevaa kirjoitusta! Ymmärretty?

        Voitko nyt kertoa oikean vastauksen? Missä ja kuka on puolustellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olisin mennyt ja tivannut selitystä että miten se "lapsen nukuttaminen" oikein meni? Olisin myös käskenyt poistumaan ruokakaupasta. Ken ei työtä tee ei sen syömän pidä. Leipäjonoon vaan.

        En usko kaupanmyyjän voivan käskeä poistumaan kaupasta vaikka asiakkaalla olisikin oikeusjuttu tulossa?
        Miten voii edes tunnistaa kaikkia asiakkaita, varsinkaan Oulussa?
        Pikkukylällä tietysti tuntevat lähes kaikki, ja tietävät jokaisen juorun.😠
        Ja keksivät itse lisää😬😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiset oikeusjutut on 15.3. Seiska varmasti raportoi asiasta.

        Oulussa varmaan kiihkeimmät ovat jo varanneet vapaapäiväksi tuon 15.3. paikanpäälle päästäkseen? Saamme tänne suoraa selostusta.
        Samoin ne seuraavat väkivaltasyytteet Huhtikuussa, taas vapaapäivä monella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olisin mennyt ja tivannut selitystä että miten se "lapsen nukuttaminen" oikein meni? Olisin myös käskenyt poistumaan ruokakaupasta. Ken ei työtä tee ei sen syömän pidä. Leipäjonoon vaan.

        No niinpä varmaan olisit mennyt "tivaamaan selitystä". Höpöhöpö. Kasvottomana täällä purat angstejasi. Ja mikä sinä olet ketään poistamaan ruokakaupasta tai yhtään mistään tilasta paitsi omastasi ? Joten älähän keuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa varmaan kiihkeimmät ovat jo varanneet vapaapäiväksi tuon 15.3. paikanpäälle päästäkseen? Saamme tänne suoraa selostusta.
        Samoin ne seuraavat väkivaltasyytteet Huhtikuussa, taas vapaapäivä monella.

        eihän sinne pääse paikan päälle kun kyseessä lapseen liittyvä rikos.


    • Anonyymi

      Töihin kaikki muutkin Jasminin ja markon lisäksi, jotka täällä höyryävät päivät pitkät ja jopa yöllä! Töitä kyllä riittää, jos on aktiivinen niitä hakemaan!

    • Anonyymi

      Kevät on näköjään tullut!😂😂😂
      Päissä pörisee ja nähdään jo sellaisiakin asioita joita ei komenttiin kirjoitettu!😂😂😂
      "työnhaku valtiolta" "puolustelu"
      Tarkistuttakaa nyt ne lääkityksenne!😂😂
      Tai silmänne.

    • Anonyymi

      Mies elättää.

      • Anonyymi

        eikös sillä ollut ulosotossa sellainen summa ettei se taida oikein lapsiaankaan elättää.


      • Anonyymi

        Millä työtön ja ulosotossa oleva ketään elätä🤣🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe