Vähän seurannut

Assistant Director Skinner

Mjoo.. niin sitä minä vaan, että täältä palstalta luin että Mulder jossain vaiheessa osittain "katoaa". Viitsisikö joku vähän selittää?
Kaikki jaksot jotka itse olen nähnyt (ja niitäkin sentään on suht monta) Mulder on esiintynyt.. Että vastauksia kiitos :)

9

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x_boy89

      Joo eli Mulder joutuu avaruusolentojen sieppaamaksi seiskakauden viimeisessä jaksossa. Tämän jälkeen hänet nähtiin 12 kasikauden ja yhdessä ysikauden jaksossa.

      • X-file

        :D Ei missään vaiheessa kyllä sanottu, että Mulder olisi joudunut AVARUUSOLIOIDEN sieppaamaksi. Niinhän se aluksi oli Scullynkin kanssa, mutta kuka tietää?

        Mulder vaan katosi ja katsojat heti luulevat, että avaruusoliot oli asialla.


      • x_boy89
        X-file kirjoitti:

        :D Ei missään vaiheessa kyllä sanottu, että Mulder olisi joudunut AVARUUSOLIOIDEN sieppaamaksi. Niinhän se aluksi oli Scullynkin kanssa, mutta kuka tietää?

        Mulder vaan katosi ja katsojat heti luulevat, että avaruusoliot oli asialla.

        Sielunmessu-jaksossa Mulder meni siihen avaruusaluksesta tulevaan valokeilaan, jossa oli paljon ihmisiä. Sitten avaruuden palkkiometsästäjä saapui. Ja niin he kaikki lähtivät avaruusaluksen mukana. Skinner näki tilanteen ja alkoi uskomaan maan ulkopuoliseen elämään.

        Lisäksi Etsijät ja etsintä jatkuu-jaksossa avaruuden palkkiometsästäjä saapui Mulderiksi muuttuneena jahtaamaan Gibson Praisea. Lopussa näytettiin, kuinka Mulder makaa testituolissa, avaruusaluksessa. Hänen ympärillään seisoi useita palkkiometsästäjiä. Eli kyllä tuossa varsin selvästi kerrottiin se, että Mulder joutui alienien sieppaamaksi. Tai ainakin tuo palkkiometsästäjä oli alien...


      • Assistant Director Skinner
        x_boy89 kirjoitti:

        Sielunmessu-jaksossa Mulder meni siihen avaruusaluksesta tulevaan valokeilaan, jossa oli paljon ihmisiä. Sitten avaruuden palkkiometsästäjä saapui. Ja niin he kaikki lähtivät avaruusaluksen mukana. Skinner näki tilanteen ja alkoi uskomaan maan ulkopuoliseen elämään.

        Lisäksi Etsijät ja etsintä jatkuu-jaksossa avaruuden palkkiometsästäjä saapui Mulderiksi muuttuneena jahtaamaan Gibson Praisea. Lopussa näytettiin, kuinka Mulder makaa testituolissa, avaruusaluksessa. Hänen ympärillään seisoi useita palkkiometsästäjiä. Eli kyllä tuossa varsin selvästi kerrottiin se, että Mulder joutui alienien sieppaamaksi. Tai ainakin tuo palkkiometsästäjä oli alien...

        Monta kautta saejaa yhteensä tehtiinkään?


      • x_boy89
        Assistant Director Skinner kirjoitti:

        Monta kautta saejaa yhteensä tehtiinkään?

        Yhdeksän kautta. Eli yhteensä 201/202 jaksoa. Jaksomäärä riippuu siitä, että laskeeko päätösjakson yksi-vai kaksiosaiseksi.


      • X-file
        x_boy89 kirjoitti:

        Yhdeksän kautta. Eli yhteensä 201/202 jaksoa. Jaksomäärä riippuu siitä, että laskeeko päätösjakson yksi-vai kaksiosaiseksi.

        Näin kyllä jaksot, mutta mielestäni eivät ole hyviä todisteita tuohon.

        Kyllähän näihin kysymyksiin löytyisi vastaus x-files nettisivuiltakin.


      • mikko_
        x_boy89 kirjoitti:

        Yhdeksän kautta. Eli yhteensä 201/202 jaksoa. Jaksomäärä riippuu siitä, että laskeeko päätösjakson yksi-vai kaksiosaiseksi.

        Siis eikö Mulder esiinny yhdeksännellä kaudella kuin päätösjaksossa?


      • X-file
        mikko_ kirjoitti:

        Siis eikö Mulder esiinny yhdeksännellä kaudella kuin päätösjaksossa?

        Eipä esiinny.


      • x_boy89
        X-file kirjoitti:

        Näin kyllä jaksot, mutta mielestäni eivät ole hyviä todisteita tuohon.

        Kyllähän näihin kysymyksiin löytyisi vastaus x-files nettisivuiltakin.

        No eivät ne jaksot oikein mitään hyviä todisteita olekaan. X-Files on aina ollut sarja, joka herättää enemmän kysymyksiä, kun antaa vastauksia. Eli eihän Mulderinkaan sieppaus ole ihan varma. Ainoastaan hyvin todennäköinen.

        Otetaan vaikka hyväksi esimerkiksi Alex "Rottapoika" Krycek, tuo kaksinaamainen valehtelija. Hänethän jätettiin 3x16 Apocrypha -jaksossa ohjussiiloon kuolemaan. Luultavasti useimmat katsojat tokaisivat: "Jaahas. Se oli sitten Krycekin loppu". Mutta ei. Tuo henkilö palaa sarjaan ihan vahingoittumana melkein vuoden päästä. Sama juttu tupakkamiehellä. Hänet työnnetään rappusia alas ja hän "kuolee". Tai ainakin niin katsojat luulivat. Mutta tuo mustakeuhkoinen paskiainen kuitenkin tekee paluun sarjan päätösjaksossa.

        Eli x-files ei todellakaan pysty kertomaan mitään varmasti, vaan suurin osa jätetään katsojan mielikuvituksen varaan. Ja näin ehkä on ihan hyväkin.

        Ja viralliset FOXin x-files nettisivut tietäkseni lopetettiin. joten taitaa totuus jäädä pimentoon lopullisesti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe