Miten suurperheet mahtanee selvitä vitsauksista?
Syyhy, täi,kihomato- ongelmat
17
754
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy lestoilta tai raahen kaupunginvaltuustosta jossa monta suurperheellistä lestaa twistaa ja puhuu paskaa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kirjoittajat (avaus+) ovat ilmeisesti jo tutustuneet kyseisiin vaivoihin 🤔. Käykääpä apteekissa niin saatte apua.
- Anonyymi
Valelemalla harmasalvaa ja kananmuna mikstuura, ties vanhempi tietomies
- Anonyymi
Jättää sekstailut vähemmälle...
- Anonyymi
Käytäkää kortonkia sielä naimaassa kännissä sohiessanne.
- Anonyymi
Hyvä syy raapia perheenpään haarusta, kun niin kivasti kutittelee, just sieltä aaah. . .
Tv. LerssonLauriAntero - Anonyymi
Varokaa nyt Thaimassa käyvät Raahelaiset miesporukat, jolle kelpaa kaikki.
- Anonyymi
Lapamato,kihomato,syyhypunkki vaivaa ja päässäkin on täitä,luteet öisin puree,satiaiset jalkojen välissä kuhisee,torakoita nurkissa vilisee,banaanikärpäset keittiössä juhlii,voi tätä elämätä mätää kun on noita loisia ja pieniä tuhoötököitä armeijat hirveet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapamato,kihomato,syyhypunkki vaivaa ja päässäkin on täitä,luteet öisin puree,satiaiset jalkojen välissä kuhisee,torakoita nurkissa vilisee,banaanikärpäset keittiössä juhlii,voi tätä elämätä mätää kun on noita loisia ja pieniä tuhoötököitä armeijat hirveet.
20++ lasta juoksee samaan aikaan lastit housussa huoneesta toiseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tehtaan pukutiloissa tämä on huomioitu. Joko on luteita ja syyhyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 lasta juoksee samaan aikaan lastit housussa huoneesta toiseen..
''Lisääntykäämme ja täyttäkäämme maa me Jumalan karitsat ja lapset Herran Jeesuksen Kristuksen.Hän antaa synnit anteeksi sekä armahtaa syntiin langenneet ei ole yhtäkään jota ei armahdettaisi ei vaikka kajoaisi omaan lapseensa Hänen silmien edessä kotona.Tunnustaa Rauhanyhdistyksen seuroissa tehneensä niin ankaran katumuksen vallassa mutta kappas vain Herra Jeesus antaa anteeksi Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.''
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18297242
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Jos musistaa oikein täi tulee vaatteista, joten erityisesti kaiken kotona olevan patjat, peitot, vaatteet olisi hyvä tuuletta ja tampata ulkona mahdollisimman kovilla pakkasilla. Huonetilat tavarineen pestä, pyyhkiä. Täitä noin yleisesti taitaa tulla tarhoista, ehkä kouluistaki kun niissä on menenlaisista perheistä paljon lapsia. Täitä myös arvellaan olevan muiden lisäksi hotelleissa ja muissa majoituspaikoissa yllättävässäki paikoissa eli patjan ja sängyn väissä? Johtunee kaiketi taas siitä, että patjoja ei ehditä tuuletaa ulkotiloissa. Niihin vain laitetaan uudet lakanat.
- Anonyymi
Tänä kesänä voi saada leopardihyttysen pureman? On kuulemma jonkun pureman jäkeen , ehkä yhdenki jälkeen kuoleman vaara? Jostai oli lukevina jossain maassa 6000 ihmistä kuloleevuodessa??? Tänne Suomeen ei tullut kun täällä keskimäärin niin kylmää kesälläki, mutta jos halut mahdollisuutesi kohdata niitä niin meneppä kosteaan kuumaan maahan ootteleen riippumattoon kädessäsi drinsku, ehkä onnistut kohtaan leopardihyttysen jopa nenässäsi?
- Anonyymi
Kyllä ooooon raahelainen nainen saastainen!!
- Anonyymi
Tehtaalla on ollut lapamato ongelma kommunisteilla jo alusta asti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569