Masentaa liikaa

Anonyymi-ap

Miksi edes lähdin sinne nolaamaan itseni.
Sai taas tuntea olevansa ulkopuolinen. Tuntea sen, että ei kukaan välitä. En ole kenellekään mitään. Ei kukaan olisi edes huomannut, jos en olisi ollut siellä paikalla. Kun ei minua edes huomattu siellä.
Miksi minun pitää elää, kun ketään ei kiinnosta.

49

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ainakin kiinnostaa 💗

      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        En valehtelekaan.


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa 👋

    • Anonyymi

      Missä sinua ei huomattu?

    • Anonyymi

      Minne lähdit nolaamaan ittes? Tuo kuulosti surulliselle. 😞

    • Anonyymi

      Ulkopuolisuus on kyllä tuttua. Tsemppiä sinulle!

      Muista olla kiitollinen niistä asioista mitä sinulla jo on.

      • Anonyymi

        Aika typerästi sanottu. Joku uskovainen kommentti. Kelle pitäisi olla kiitollinen? Itse hankittua omalla työllä ja rahalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typerästi sanottu. Joku uskovainen kommentti. Kelle pitäisi olla kiitollinen? Itse hankittua omalla työllä ja rahalla!

        Joo varmaan jumalaa pitäis taas kiittää kaikesta mitä itse on saanut aikaan.


    • Anonyymi

      Mistä on kysymys?
      Jostain tietystä paikasta vai jostain viikonlopun baari-illasta jne?

      Olen pahoillani jos näin on käynyt, mutta totuus on se että moni ihminen kokee elämässä ulkopuolisuutta erityisesti Suomessa.
      Moni kokee olevansa erilainen kuin muut vaikka suomalaiset keskimäärin ovat epäsosiaalisia tai eivät vain heti tule toimeen mm. porukoissa.

      Kerron tämän siksi koska vaikka tuossa porukassa olessa saatan olla toisinaan hyvinkin aktiivinen sosiaalisesti niin se usein lähtee itsestä ja huomaan kuinka nopeasti jää ulkopuoliseksi jota kukaan ei huomaa jos en itse ota kontaktia.

    • Anonyymi

      Lakkaa masentamasta, kun lähdet aamulla hakemaan TÖITÄ.

      • Anonyymi

        Haen kelasta tt tukihakemuksen rnkä aio enää tehdä töitä. Mene sinä kuntouttavan leikkityöpaikkoihin esittämään tärkeää :)


      • Anonyymi

        Ei tarvitse hakea töitä, kun on jo vakituinen paikka. Mutta kannattaa sinun hakea itsellesi jotain tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haen kelasta tt tukihakemuksen rnkä aio enää tehdä töitä. Mene sinä kuntouttavan leikkityöpaikkoihin esittämään tärkeää :)

        Mulla on jo vakityömaa ja meinaan pian jo jäädä eläkkeellekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo vakityömaa ja meinaan pian jo jäädä eläkkeellekin.

        Miksi sitten valitat täällä muiden töistä? onko tullut mieleen että muilla voi olla samoja suunnitelmia?


    • Anonyymi

      Minä haluan vain kuolla pois. Ei tässä elämässä ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Ei kukaan edes huomaisi, jos kuolisin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan edes huomaisi, jos kuolisin pois.

        Sama ajatus. Joskus tulee se hetki että lähden mutta ennen sitä asiat kuntoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan edes huomaisi, jos kuolisin pois.

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.

        En minä ole kertonutkaan. Tämä palsta ei siihen vaikuta, kun ei täällä voi ketään tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.

        Ihminen joka on paskana ja kokee noin, vielä joltain apua pyytää kertomalla sen, hätähuuto, ettei luisu tilaan jolloin sen toteuttaa. Kertoo koska ei yksin jaksa taistella kiinni elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.

        Täällä se on eri asia kun kukaan ei tiedä kuka kirjoittaja on. Tuskin tiedät kenenkään ajatuksia ja sitä miten paha olla jollakin voi olla. En itsekään ole valinnut sitä tunnetta että haluan kuolla. Nyt vain on se tilanne kun olo on paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.

        Ei mene näin.... Silloin kyllä kun jo asiasta jollekin maininnut ja joku jättää huomioimatta hätähuudon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan edes huomaisi, jos kuolisin pois.

        Älä viitsi. Olisitpa elämässäni niin tuntisit että olet tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiota. <-- tuossa, ota siitä

        Ihminen joka haluaa tappaa itsensä, ei kerro aikeistaan kenellekään.

        Kyllä jotkut kertoo usko pois vaan! Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka on paskana ja kokee noin, vielä joltain apua pyytää kertomalla sen, hätähuuto, ettei luisu tilaan jolloin sen toteuttaa. Kertoo koska ei yksin jaksa taistella kiinni elämään.

        Juuri tuo!! Mutta sit luisuu entistä nopeampaa kun ei silti välitä kukaan. Eli ymmärrän täysin aloittajaa koska itsellä täysin sama olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ajatus. Joskus tulee se hetki että lähden mutta ennen sitä asiat kuntoon!

        Tuttu tunne, mutta yritetään mennä päivä kerrallaan. Kohta on kevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne, mutta yritetään mennä päivä kerrallaan. Kohta on kevät.

        Mua tästä ei enää mitään nosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua tästä ei enää mitään nosta.

        Mikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua tästä ei enää mitään nosta.

        Älähän nyt anna mä uppaan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kertonutkaan. Tämä palsta ei siihen vaikuta, kun ei täällä voi ketään tunnistaa.

        Toivon että sulla olisi joku hyvä luotettava ystävä tai läheinen jolle voisit avoimesti puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua tästä ei enää mitään nosta.

        Oletko varma ettei mikään nostaisi, ehkä nyt kuitenkin joku asia voisi nostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan edes huomaisi, jos kuolisin pois.

        Älä sano noin,minä huomaisin.


    • Anonyymi

      Surullista, kun olet noin lannistunut...

      Tilanne voi muuttua vain, jos sinä muutat jotakin elämässäsi, kuten

      - aloita uusi harrastus
      - lähesty uusia ihmisiä myönteisesti
      - lue kirjoja, niin huomaat, että on paljon yksinäisiä ihmisiä
      - ajattele, että olet vähintäin yhtä hyvä ja arvokas ihmisenä, kuin muutkin

      Ole kiitollinen, että saat elää: jokainen päivä on suuri lahja, koska joka päivä Suomessakin kuolee kymmeniä 0-110 -vuotiaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen hyvä vastaus. Mietin vaan, että masentunut ap, ei ehkä enää halua lukea näitä. Sen verran ilkeitä kommentteja tuolla tullut.


      • Anonyymi

        Voin sanoa että kun on tuossa tilassa kun ap ei tällänen kommentti auta yhtään. Päin vastoin, ainakin itselleni. Ja olen siis samoissa tunteissa kuin ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen hyvä vastaus. Mietin vaan, että masentunut ap, ei ehkä enää halua lukea näitä. Sen verran ilkeitä kommentteja tuolla tullut.

        On niiin surullista, että kilttejä, herkkiä ja fiksuja ihmisiä kiusataan ja lannistetaan

        Heidän pitää yrittää kestää ja ottaa huumorilla tyhmät heitot...

        Voimia kaikille herkille, ujoille ja aroille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niiin surullista, että kilttejä, herkkiä ja fiksuja ihmisiä kiusataan ja lannistetaan

        Heidän pitää yrittää kestää ja ottaa huumorilla tyhmät heitot...

        Voimia kaikille herkille, ujoille ja aroille!

        Juuri näin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa että kun on tuossa tilassa kun ap ei tällänen kommentti auta yhtään. Päin vastoin, ainakin itselleni. Ja olen siis samoissa tunteissa kuin ap.

        Ei kyllä noihin asioihin masentunut kykene, hyvä jos pääsee sängystä ylös. Tarkoitin että oli ensimmäinen ystävällinen vastaus. Olen huomannut, että ei-masentuneet ihmiset eivät masentuneita ja masennuksen olemusta ymmärrä. Olin vuosikausia syvällä suossa itse. Elin vain, kun en voinut kuollakaan.


      • Anonyymi

        Minusta tämä on erittäin typerä kommentti. Ohjaa toisia kuin vajaaäluyisiä mutta taitaa ohjaaja itsekin olla sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä noihin asioihin masentunut kykene, hyvä jos pääsee sängystä ylös. Tarkoitin että oli ensimmäinen ystävällinen vastaus. Olen huomannut, että ei-masentuneet ihmiset eivät masentuneita ja masennuksen olemusta ymmärrä. Olin vuosikausia syvällä suossa itse. Elin vain, kun en voinut kuollakaan.

        Pyztytpähän kiusaamaan toisia, sen ku lopetat, lähteesemasennuskin!


    • Anonyymi

      Kuin omalta näppikseltä...mentiin tyttöystävätekeleen kanssa viihteelle ja jätti minut yksin pöytään kun ei halunnut ns. Tärkeiden tuttujensa näkevän minua seurassaan, mutta autokyyti kyllä kelpasi kyseiseen paikkaan. Siinä istuin ja ihmettelin.

      • Anonyymi

        Oletko varma että syy oli tuo? Entäs jos hän vaan tapasi tuttujaan ja unohtui sinne, jäi niin sanotusti suustaan kiinni. Olisit voinut mennä perässä ja pitää hauskaa. Eiköhän tuo "kun ei halunnut ns. Tärkeiden tuttujensa näkevän minua" ole vain sinun kuvitelmaasi? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että syy oli tuo? Entäs jos hän vaan tapasi tuttujaan ja unohtui sinne, jäi niin sanotusti suustaan kiinni. Olisit voinut mennä perässä ja pitää hauskaa. Eiköhän tuo "kun ei halunnut ns. Tärkeiden tuttujensa näkevän minua" ole vain sinun kuvitelmaasi? sivusta

        Ikävä kyllä ei pelkkää kuvittelua,, vuodenvaihteessa sama toistui, olimme syömässä ja samaan paikkaan tuli tuttuja, tuli kiire vessaan ja senjälkeen ei näyttäytynyt enää seurassani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että syy oli tuo? Entäs jos hän vaan tapasi tuttujaan ja unohtui sinne, jäi niin sanotusti suustaan kiinni. Olisit voinut mennä perässä ja pitää hauskaa. Eiköhän tuo "kun ei halunnut ns. Tärkeiden tuttujensa näkevän minua" ole vain sinun kuvitelmaasi? sivusta

        Toi ap on itse pahin kiusaaja ja onnistunut kymmenien vuosien aikana valehteleen jostain ihmisestä niin paljon, ett on joutinut kiusatuksi......


    • Anonyymi

      Älä mene sinne....

    • Anonyymi

      ehkä sinun pitäisi elää enemmän tässä todellisuudessa, mielikuvat auttaa mutta niissä on se vaara että jos siinä olevat ei ole siinä mukana, ne ei tiedä eikä osaa elää sitä. siksi usein se rajataan vain parisuhteisiin, rakkaiden yhteiseen elämään. joskus itse palaan siihen miten voisimme rakkaan kanssa alkaa alusta, todellisesti, palata mielikuvissa, taaksepäin, mistä kaikki alkaa. jos puuttuu alku ei voi elää tarinaa tai saada sitä valmiiksi. uskon noihin mielikuviin, ja niissä on hyvää voimaa, oikein käytettynä, ja moraalisesti oikein, mutta tosi iso vaara on että ne on vain itsellä. itse huomaan niissä jotain vierasta mutta tuttua, se on itselle merkki että en elä sitä yksin.

    • Hei,

      Vastaan vielä minäkin, vaikka saitkin jo paljon vastauksia ja joitakin vinkkejä. On olemassa auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Etenkin itsetuhoiset ajatukset kannattaisi ottaa puheeksi. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen. Lisäksi ryhmätoiminnoista voisi olla apua yksinäisyyden lievittämiseen, jos sellaista koet.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Ryhmäkeskusteluihin ja ryhmächatteihin osallistuminen voi myös lievittää yksinäisyyttä.

      Joka viikko ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018297303lb

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe