Aloitin ystäväni kanssa uuden roolipelin, jota käytäisiin mesessä. Pelin ideasta voidan kertoa tarkemmin, jos mailaatte osoitteeseen: [email protected] Saisi itse olla jokin noita/keiju tai jokin muu hiukan yliluonnollinen hahmo, joka osaisi taikoa 0-2 taikaa... Mm. muuttua näkymättömäksi tai lentää.. Valita saa, onko hyvä vai paha ja niiden välistä taistelua käydään. Hahmoilla voi olla lemmikkejä mm. nyt pegasos yhtenä lemmikkinä.. Lemmikkejä myös omistajansa voi ropettaa tai sitten jokin muu voi vaan ropettaa lemmikkiä ja joku muu sen omistajaa.. Meni vähän monimutkaseks viestiks.. xD Noo.. Kerrotaan lisää sitten!
Roolipeli!
5
121
Vastaukset
- Muuten tulisin mutta....
Minulla on mese, mutta on yksi hankala puoli. Isäni poisti mesen, koska se vei tietokoneelta liikaa tilaa. Veljeni koneella on mese, mutta siinäkin on yksi hankala puoli. Hän on niin itsekäs ja nirso. Se ei anna minun ikinä tulla siihen meseen. No, onhan se itse ansainnut sen, mutta... (Teki töitä paljon kesällä) Kyllä muuten osallistuisin tuohon, JA! kirjastoon ei olisi pitkä matka, jossa voisin olla aina tunnin, mutta en välttämättä saa aina sitä aikaa, milloin tunti olisi. Etkö osaa tehdä Chattia omalle kotisivulle? Jos tekisit Chatin, vieraskirjan yms. omalle kotisivulle, saattaisin onnistuakkin. Voit kysyä minulta vaikka apua viekun tekemisessä.Siinäkin on helppo roolipelata. Painaa vain aina tuolta ylhäältä "päivitä" tai tulee takaisin 10 sekunnin päästä, niin uudet viestit näkyvät...! ;)
No, jos haluat tehdä vieraskirjan sivuille, voin toki opettaa sinua tekemään ne kotisivut. (uskon kyllä, et osaat);)
Tuskin mun avuista on mitään hyötyä. Haluat tehdä sen mesessä, et tolleen miten minä opetin..
Tulisin mielellä siihen..
No, hyvää jatkoa sinulle, ja roolipelaamisellesi..!- Ropettaja
Kyllähän se mahdollista olisi (arvelinkin ettei kaikilla meseä ole..).. Ainoana ongelmana on etten osaa tehdä sivuja, enkä pääse millään tekemään geoon edes rekisteröitymistä läpi.. Voisin kyllä vielä katsoa, jos sellaiset sivut saisin tehtyä..
- .....xD
Ropettaja kirjoitti:
Kyllähän se mahdollista olisi (arvelinkin ettei kaikilla meseä ole..).. Ainoana ongelmana on etten osaa tehdä sivuja, enkä pääse millään tekemään geoon edes rekisteröitymistä läpi.. Voisin kyllä vielä katsoa, jos sellaiset sivut saisin tehtyä..
Voin neuvoa sinua siinä.... *räpyttelee silmiään tahdikkaasti*
- Ropettaja
.....xD kirjoitti:
Voin neuvoa sinua siinä.... *räpyttelee silmiään tahdikkaasti*
Kiitos :D Ois kiva saada sivut ja tehdä sinne sitten se chatti :P voitko neuvoa vaikka söhköpostin kautta?
- hevos hullu
mikä on se sun roolipelin osoite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987