Kaikki EU kriittiset liittykää...

Kurre

Kaikki EU kriittiset liittykää Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen Liittoon ja/tai tilatkaa Vapaa suomi-lehti.Asettukaa seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdokkaiksi ko.puolueeseen.VSL on aika saada palstatilaa mediassa.

28

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen Liitto on julistautunut EU-kriittiseksi puolueeksi.

      --

      Suomen valtioikeudellisten laittomuuksien tutkiminen ei ole EU-kriittisyyttä.


      Oikea osoite kritisointiin on Suomen valtiollisen johto, joka on sivuuttanut valtiosäännön ja halveksinut kansaa.


      Suomen itsenäisyys ei palaudu EU-kriittisellä toiminnalla.
      Meillä ei ole mitään syytä kritisoida EU:ta eikä EU-perustuslakia.

      Premissit (lähtökohdat) Suomen EU-jäsenyydelle ja siitä seuraavalle EU-perustuslaille ovat väärät.

      • Kyseessä

        Tämä on koko kansan asia ei enää puolueiden tai edunsaajaryhmien.


      • uudelleen

        "Oikea osoite kritisointiin on Suomen valtiollisen johto, joka on sivuuttanut valtiosäännön ja halveksinut kansaa"
        - Pitäisikö tämä sama valtiojohto sitten valita vaaleissa uudelleen? Jos ei, eikö sille pidä olla vaaleissa vaihtoehto(ja)?
        "Suomen itsenäisyys ei palaudu EU-kriittisellä toiminnalla.
        Meillä ei ole mitään syytä kritisoida EU:ta eikä EU-perustuslakia."
        -Miten se sitten mahtaa palautua? Itsenäisyys voidaan palauttaa EU:st airtautumalla ja se taas tapahtuu helpoimmin kun eduskuntaan valitaan riittävästi itsenäisyyden kannattajia.
        Kyllä EU:ta ja sen liittovaltioperustuslakia on syytä kritisoida. Samalla voi esittää vaihtoehdon, joka on parempi. Itsenäinen ja demokraattinen Suomi.


      • uudelleen kirjoitti:

        "Oikea osoite kritisointiin on Suomen valtiollisen johto, joka on sivuuttanut valtiosäännön ja halveksinut kansaa"
        - Pitäisikö tämä sama valtiojohto sitten valita vaaleissa uudelleen? Jos ei, eikö sille pidä olla vaaleissa vaihtoehto(ja)?
        "Suomen itsenäisyys ei palaudu EU-kriittisellä toiminnalla.
        Meillä ei ole mitään syytä kritisoida EU:ta eikä EU-perustuslakia."
        -Miten se sitten mahtaa palautua? Itsenäisyys voidaan palauttaa EU:st airtautumalla ja se taas tapahtuu helpoimmin kun eduskuntaan valitaan riittävästi itsenäisyyden kannattajia.
        Kyllä EU:ta ja sen liittovaltioperustuslakia on syytä kritisoida. Samalla voi esittää vaihtoehdon, joka on parempi. Itsenäinen ja demokraattinen Suomi.

        Mitä pitäisi miettiä uudelleen?

        Jätä nyt ihmeessä EU pois krittinen-sanan edestä.


        Ovatko kotisuomalaiset huijaten tehdyt sopimukset oikeudellisesti päteviä?

        Onko Suomi edes EU:n jäsen?


        Suomalaisen julkisen hallinnon tekemät huijaukset ja sotkut pitää julkisessa keskustelussa vaatia selvitettäväksi.

        Huijauksien selvittäminen ei kuulu EU:lle vaan Suomen kansalle.



        Poliittisten puolueiden pesät on siivottava.


      • uudelleen kirjoitti:

        "Oikea osoite kritisointiin on Suomen valtiollisen johto, joka on sivuuttanut valtiosäännön ja halveksinut kansaa"
        - Pitäisikö tämä sama valtiojohto sitten valita vaaleissa uudelleen? Jos ei, eikö sille pidä olla vaaleissa vaihtoehto(ja)?
        "Suomen itsenäisyys ei palaudu EU-kriittisellä toiminnalla.
        Meillä ei ole mitään syytä kritisoida EU:ta eikä EU-perustuslakia."
        -Miten se sitten mahtaa palautua? Itsenäisyys voidaan palauttaa EU:st airtautumalla ja se taas tapahtuu helpoimmin kun eduskuntaan valitaan riittävästi itsenäisyyden kannattajia.
        Kyllä EU:ta ja sen liittovaltioperustuslakia on syytä kritisoida. Samalla voi esittää vaihtoehdon, joka on parempi. Itsenäinen ja demokraattinen Suomi.

        Suomen itsenäisyyden palauttaminen ei tapahdu EU-kriittisillä kirjoituksilla,

        ... vaan Suomen julkisen hallinnon laittomuuksien sanktioinnilla, joka tapahtuu julkisessa keskustelussa.

        Ks. lisää:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=22000000008851915


      • tarkastaja

        Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen liitto on kylläkin Eu - vastainen puolue, ei pelkästään kriittinen.

        Kyllä täytyy sanoa, että he ovat olleet alusta lähtien oikeassa ainakin Eu: n suhteen. Vastustivat sitä jo, ennenkuin Suomi siihen liitettiin, Perustuslakia halventaen.

        Suomalaisten olisi nyt syytä harkita äänestyskäyttäytymisensä muutosta, muuten ei muutosta tule. Kolme suurinta puoluetta ainakin olivat todella syvällä Eu - suossa ja ovat vieläkin ja pitkään, joten heistä ei Suomen itsenäisyystaistelijoiksi ole.

        Minä annan tukeni ja myös ääneni Itsenäisyyspuolueelle kiitokseksi raskaasta myyräntyöstä, jota ovat Suomessa tehneet. Jos valtamedia heitä onkin väheksynyt, kansan tietoisimmat ja oikeudentajuisimmat ovat kyllä koko ajan tienneet, missä mennään. Kiitos myös Ranskan ja Hollannin kansalaisille.


      • Teppo.
        tarkastaja kirjoitti:

        Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen liitto on kylläkin Eu - vastainen puolue, ei pelkästään kriittinen.

        Kyllä täytyy sanoa, että he ovat olleet alusta lähtien oikeassa ainakin Eu: n suhteen. Vastustivat sitä jo, ennenkuin Suomi siihen liitettiin, Perustuslakia halventaen.

        Suomalaisten olisi nyt syytä harkita äänestyskäyttäytymisensä muutosta, muuten ei muutosta tule. Kolme suurinta puoluetta ainakin olivat todella syvällä Eu - suossa ja ovat vieläkin ja pitkään, joten heistä ei Suomen itsenäisyystaistelijoiksi ole.

        Minä annan tukeni ja myös ääneni Itsenäisyyspuolueelle kiitokseksi raskaasta myyräntyöstä, jota ovat Suomessa tehneet. Jos valtamedia heitä onkin väheksynyt, kansan tietoisimmat ja oikeudentajuisimmat ovat kyllä koko ajan tienneet, missä mennään. Kiitos myös Ranskan ja Hollannin kansalaisille.

        Tämä VSL vaippakerho onkin mielenkiintoinen puuhastelu. Miten muuten ne ovat olleet oikeassa? Eiväthän he osaa muusta kuin marmattaa EU:sta, näillä yhden asian "puolueilla" ei tee mitään.

        Vaippakerhon kannatus oli 90-luvulla vielä huimat yksi prosentti, mutta nyt vain kymmenesosa siitä, joka kertoo kyllä puolueen "oikeassa" olemisen.

        En tiennytkään että VSL:llä on kannattajia Ranskassa ja Hollannissa. Vaippakerho ilmeisesti luulee, että äänestettiin EU:n kannatuksesta näissä vaaleissa, niinhän ei ollut.


      • Teppokin voi mennä
        Teppo. kirjoitti:

        Tämä VSL vaippakerho onkin mielenkiintoinen puuhastelu. Miten muuten ne ovat olleet oikeassa? Eiväthän he osaa muusta kuin marmattaa EU:sta, näillä yhden asian "puolueilla" ei tee mitään.

        Vaippakerhon kannatus oli 90-luvulla vielä huimat yksi prosentti, mutta nyt vain kymmenesosa siitä, joka kertoo kyllä puolueen "oikeassa" olemisen.

        En tiennytkään että VSL:llä on kannattajia Ranskassa ja Hollannissa. Vaippakerho ilmeisesti luulee, että äänestettiin EU:n kannatuksesta näissä vaaleissa, niinhän ei ollut.

        hän on tehtävänsä tehnyt


      • Teppo.
        Teppokin voi mennä kirjoitti:

        hän on tehtävänsä tehnyt

        Ikävä vaippakerholle, että Teppo tuo näiden vaippakerholaisten asiat julkisuuteen.

        Esimerkiksi VSL on kopionut arvonsa suoraan EU:sta ja pitää niitä ominaan.


      • Eikö hävetä yhtään
        Teppo. kirjoitti:

        Ikävä vaippakerholle, että Teppo tuo näiden vaippakerholaisten asiat julkisuuteen.

        Esimerkiksi VSL on kopionut arvonsa suoraan EU:sta ja pitää niitä ominaan.

        Teppo taitaa istua veronmaksajien kustantamana tekemässä EU-"töitä". Heikot on eväät Tepolla.
        Totuudeksi niitä silti nimittää.


      • Semantikko
        tarkastaja kirjoitti:

        Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen liitto on kylläkin Eu - vastainen puolue, ei pelkästään kriittinen.

        Kyllä täytyy sanoa, että he ovat olleet alusta lähtien oikeassa ainakin Eu: n suhteen. Vastustivat sitä jo, ennenkuin Suomi siihen liitettiin, Perustuslakia halventaen.

        Suomalaisten olisi nyt syytä harkita äänestyskäyttäytymisensä muutosta, muuten ei muutosta tule. Kolme suurinta puoluetta ainakin olivat todella syvällä Eu - suossa ja ovat vieläkin ja pitkään, joten heistä ei Suomen itsenäisyystaistelijoiksi ole.

        Minä annan tukeni ja myös ääneni Itsenäisyyspuolueelle kiitokseksi raskaasta myyräntyöstä, jota ovat Suomessa tehneet. Jos valtamedia heitä onkin väheksynyt, kansan tietoisimmat ja oikeudentajuisimmat ovat kyllä koko ajan tienneet, missä mennään. Kiitos myös Ranskan ja Hollannin kansalaisille.

        Ei ole EU-kielteistä eikä EU-kriittistä, on vain euroskeptisyyttä. EU:ssa ei olla kielteisiä, vaan skeptisiä.


      • PerusBryssä
        Eikö hävetä yhtään kirjoitti:

        Teppo taitaa istua veronmaksajien kustantamana tekemässä EU-"töitä". Heikot on eväät Tepolla.
        Totuudeksi niitä silti nimittää.

        Teppanalla on "omat totuudet" ja köyhänlaiset eväät. Silmäkulmassa taitaa siintää savolaispojulla vain toive vihreämmästä oksasta EU:n renkinä.
        "Oma etu paras etu".

        Mitenkähän olisi, jos vielä elettäisiin Stalinin aikoja, mitäkähän "ilosanomaa" Teppana silloin julistaistaisi?


      • Teppo.
        PerusBryssä kirjoitti:

        Teppanalla on "omat totuudet" ja köyhänlaiset eväät. Silmäkulmassa taitaa siintää savolaispojulla vain toive vihreämmästä oksasta EU:n renkinä.
        "Oma etu paras etu".

        Mitenkähän olisi, jos vielä elettäisiin Stalinin aikoja, mitäkähän "ilosanomaa" Teppana silloin julistaistaisi?

        Jaa jaa.. vai että omat "totuudet". Tepon totuudet perustuvat faktoihin ja tunnuslukuihin, vaippakerholaisten keskikaljakuppiloiden jukeboksin äärellä tehtyihin känniporukan havaintoihin.


      • Tuomari Uusio

      • Tuomari Uusio
        tarkastaja kirjoitti:

        Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen liitto on kylläkin Eu - vastainen puolue, ei pelkästään kriittinen.

        Kyllä täytyy sanoa, että he ovat olleet alusta lähtien oikeassa ainakin Eu: n suhteen. Vastustivat sitä jo, ennenkuin Suomi siihen liitettiin, Perustuslakia halventaen.

        Suomalaisten olisi nyt syytä harkita äänestyskäyttäytymisensä muutosta, muuten ei muutosta tule. Kolme suurinta puoluetta ainakin olivat todella syvällä Eu - suossa ja ovat vieläkin ja pitkään, joten heistä ei Suomen itsenäisyystaistelijoiksi ole.

        Minä annan tukeni ja myös ääneni Itsenäisyyspuolueelle kiitokseksi raskaasta myyräntyöstä, jota ovat Suomessa tehneet. Jos valtamedia heitä onkin väheksynyt, kansan tietoisimmat ja oikeudentajuisimmat ovat kyllä koko ajan tienneet, missä mennään. Kiitos myös Ranskan ja Hollannin kansalaisille.

        Suomessa on aika oppia brittiläinen kielenkäyttö. Ei saa olla kriittinen eikä -vastainen, vaan ainoastaan euroskeptinen.


      • ohhoh
        Teppo. kirjoitti:

        Tämä VSL vaippakerho onkin mielenkiintoinen puuhastelu. Miten muuten ne ovat olleet oikeassa? Eiväthän he osaa muusta kuin marmattaa EU:sta, näillä yhden asian "puolueilla" ei tee mitään.

        Vaippakerhon kannatus oli 90-luvulla vielä huimat yksi prosentti, mutta nyt vain kymmenesosa siitä, joka kertoo kyllä puolueen "oikeassa" olemisen.

        En tiennytkään että VSL:llä on kannattajia Ranskassa ja Hollannissa. Vaippakerho ilmeisesti luulee, että äänestettiin EU:n kannatuksesta näissä vaaleissa, niinhän ei ollut.

        Otsikko on Suomi24/ perussuomalaiset sivulta, Tepon kotikentältä siis.
        Räyhäämistä ja haukkumista.
        Ammuskellaanko Kokkolassa?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000008881717


      • Kokkolaan
        Teppo. kirjoitti:

        Jaa jaa.. vai että omat "totuudet". Tepon totuudet perustuvat faktoihin ja tunnuslukuihin, vaippakerholaisten keskikaljakuppiloiden jukeboksin äärellä tehtyihin känniporukan havaintoihin.

        sinun jengisi (Perussuomalaiset) uhoo
        tapella puoluekokouksessaan Kokkolassa.
        Muista laittaa vaippa kumpaankin päähäsi ettei päätä palella ja myös turvallisuussyistä.


      • Jorma Jaakkola
        Tuomari Uusio kirjoitti:

        Tämäkin käsite pitäisi tuotteistaa: http://www.satakunnanmiehet.fi .

        SataSeutu-lehden kotisivulta
        www.satanen.com löytyy Satakunnan miesten nimet.

        Minunkin.

        Terveisin
        Jorma Jaakkola
        [email protected]



        PS.
        Keskitän keskustelun nimimerkin vvvvv tekemään alustukseen Perustuslain alkuperä
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=22000000008837650

        ja

        Maikkarin keskusteluun
        http://www.promerit.net/suomi_alas.html

        Satakunnan miehet on tuotteistettu promerit.netin kautta myös tällä:

        http://www.promerit.net/halonen_manninen.phtml


    • Tervetuloa muutkin

      Olen tehnyt päätökseni. Liityn Perussuomalaisiin. Perussuomalaisilla löytyy eniten ammattitaitoa EU-kriittisenä puolueena. Kaikki EU-kriittiset, nyt on aika toimia!

      http://www.perussuomalaiset.fi

      • Ei tarvita EU-kriittisyyttä, EU-vastaisuutta eikä EU-skeptisyyttä.

        Tarvitaan VAIN julkista keskustelua Suomen valtiollisen johdon tekemien maanpetosten sanktioimiseksi.


        Tervetuloa Perussuomalaiset mukaan!

        Perusuomalaisilla on tuhannen taalan paikka tulla Satakunnan miesten kattamaan pöytään.


    • Tuomari Uusio

      VSL voisi ryhtyä toimittamaan entistä parempaa webbisivua. Näin ollen ASIOISTA kiinnostuneet voisivat sivussa kiinnostua myös VSL:n aatteesta.

      Puolueen nimiseksi ehdokan perussuomalaisten, kristillisdemokraattien jne. tapaan vapaasuomalaisia.

      Siis Vapaasuomalaiset ry => Vapaasuomalaiset rp., kunhan eduskuntavaalit onnistuvat.

      • Teppo.

        Nimestä voisi johdatella kivasti älyvapaa suomalaiset, joka pitää paremmin paikkaansa :)


      • sopiva nimi

      • kivasti
        Teppo. kirjoitti:

        Nimestä voisi johdatella kivasti älyvapaa suomalaiset, joka pitää paremmin paikkaansa :)

        > Nimestä voisi johdatella kivasti älyvapaa suomalaiset, joka pitää paremmin paikkaansa :)

        >> Niin voisi.
        Tepon asiantuntemus näyttää keskittyneen erityisesti vaippapuolelle. Älykästä todellakin!
        Onnittelut perussuomalaisille savoon älykkäästä puheenjohtaja valinnasta.


      • nyrkit puhuvat ?
        kivasti kirjoitti:

        > Nimestä voisi johdatella kivasti älyvapaa suomalaiset, joka pitää paremmin paikkaansa :)

        >> Niin voisi.
        Tepon asiantuntemus näyttää keskittyneen erityisesti vaippapuolelle. Älykästä todellakin!
        Onnittelut perussuomalaisille savoon älykkäästä puheenjohtaja valinnasta.

        jyräävät ja oma puolueväki näyttää olevan suurin vihollinen. Muistakaa vakuutukset kuntoon ennen Kokkolan puoluekokousta. Sirkat, Veikot ja Tepot ja vaipat.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000008897059


    • talikko

      Mihin yhteen noiden kahjujen kanssa kukaan voi liittyä, häh?
      Aivan kaistaa sakkia.

    • äly älä jätä

      liittykää mielummin sitoutumattomiin ja ajakaa asiaa oman järkenne valon voimalla. kyllä kansalainen pystyy itsenäiseen toimintaan ilman mitään poliittisesti sitovaa ryhmää. omatunto on paras mittari! mites se oli, että jokainen ismi on hengen rappeumaa.. allekirjoitan silti kyllä, että vapaan suomen liitto on eu-kriittisyydessään täysin oikeassa. on meitä vedätetty aika pahasti.

    • EU-kriittisiin

      mutta mihin ryhmään pitäisi liittyä? Mikä puolue-ehdokas paras? Liittyminen on tärkeätä ja porukkaa tulisi paljon, mutta noi ismit olisi saatava selkeästi esille. Mikä on historia jne.

      On vakuutettava ihmisiä!!! Moni miettii mitä tulisi tehdä!!! Minäkin!! Epävarmuus on laittanut monen miettimään. Ei saa olla liikaa pikkukuppikuntia samalla asialla. On perustettava kerralla suurpuolue!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe