En ikinä uskonu et tulisin tänne ulisemaan

Anonyymi-ap

epätoivosten joukkoon. Voi jumalauta ku en ikinä uskonu et joutuisin tähän jamaan. Tää on siis iha naurettavaa. Ikinä en oo oikeen ollut miesten perään (olen siis hetero, mutten ns. katsele miehiä kovin aktiivisesti). Mutta sitten yhtenä päivänä näin sen. Se meni mun ohi ja katto taakse (hyvin suurella todennäköisyydellä ei ees katsonut mua, mutta kun vainoharhainen olen niin..) Se oli menoa sitten.

Aluksi ajattelin häntä vain kun satuin näkemään hänet. Nykyään en muuta ajattelekaan. En pysty syömään, nukkumaan kunnolla tai keskittymään opiskeluun. Mun koko elämä pyörii epätoivoisten fantasioiden ympärillä ja se masentaa, koska tiedän ettei ole mitään mahdollisuuksia tähän henkilöön. Se vaan tekee mut tosi surulliseksi. Ja musta tuntuu että mulla on oikeasti pakkomielle tästä henkilöstä.

Hän on mua 10 vuotta vanhempi, komea ja fiksun oloinen. Varmasti hänellä on tyttöystävä, ellei avovaimo ja voisi hyvin olla perheenisäkin.

Ei siis ole kyse mistään pikku ihastuksesta, joka saa vähän perhosia lentelemään vatsassa. En vaan saa häntä pois mun mielestä. Olo on epätoivoinen ja väsynyt.

(Voisin kertoa enemmänkin, sillä ei pelkoa että hän päätyisi lukemaan tällaisen junttisivuston epätoivoisimpia keskusteluja, mutta en nyt viitsi ettei ole liian tunnistettavissa)

Kokemuksia ja vinkkejä saa jakaa 🙌

30

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ensiksi hengitä syvään. et hullu tai poikkeuksellisen pakkomielteinen — tämä on täysin normaalia ja yksi luonnon vahvimmista mekanismeista.

      rauha voi tulla vain kahta reittiä. voit joko saada hänet, minkä seurauksena lumous hälvenee ja muuttuu joksikin muuksi. tai sitten käyt läpi ajatuksella mistä koko ihastumisessa on kyse: et tunne kyseistä ihmistä, mutta vainusi sanoo, että tarpeesi täyttyvät hänen kanssaan. mitä ne tarpeet ovat? listaa ne. niin opit itsestäsi, ”todellisuudesta”, sen sijaan että alat aivan sekopäisesti ulkoistamaan asioita jotka ovat sisäisiä.

      mielipuolisen ihastunut voi olla vain ihmiseen, jota ei tunne. tutustumisen myötä paljastuu ärsyttäviä piirteitä, jotka toimivat erittäin hyvänä vastalääkkeenä.

      lykkyä tykö.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nauratti mukavasti vossukan tarina, mut sellaista elämä on.... jos on.

      • Anonyymi

        Kerro kekkeruusi lisää, vaikka siitä, millaista elämä on. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kekkeruusi lisää, vaikka siitä, millaista elämä on. Sivusta

        No olipas lystikkäästi sanottu. Naurattaa makiasti näin väsyneenä
        Sellaista se on alkaa viihdeosuus https://www.youtube.com/watch?v=IZ5eb_7HaCc


    • Anonyymi

      Olin kerran kiinnostunut yhdestä hyvännäköisestä miehestä. Sitten eräänä päivänä mies pyysi mut treffeille ja menin. Treffit olivat täysin katastrofi. Mies oli täysin juntti. Koulujakäymätön ja häntä ei tuntunut kiinnostavan mitkään maailman asiat. Sitten sanoi mulle lopuksi, että kun hän lähtee naisen kanssa treffeille, niin haluaa että nainen on pukeutunut hameeseen. No sanoin miehelle googbye. Opetus; ulkonäkö ei kerro mitään ihmisestä.

      • Anonyymi

        Joskus suun avaaminen raukaisee magian?


      • Anonyymi

        Kiva tarina ätmi, äidiltäni on kyllä kysytty kasarilla työpaikkahaastattelussa, että jos tulet valituksi aiotko jatkossa pukeutua housuasuun ja tämä tarina on tosi. Tiukkoja on standardit pokeripöydän pitäjillä ollut aikanaan. Nykyään menee läpi enää lähinnä lentoemännillä


    • Anonyymi

      Kerro vähän tunnisteita?

      • Anonyymi

        Tuskin oot ap:n kuvailema henkilö😂 Voit ihan rauhassa jatkaa haaveilua siitä työpaikan Taijasta


    • Anonyymi

      Pinnalliset ihmiset ajattelee vain ääripäitä? Samoin tunteet kulkee vauhdilla suuntaansa, aina täysillä komeasta tyhmään ja tyhmyydestä katastrofiin. Kukaan ei voi miellyttää heitä kuin hetken vain. Kauneus on katoavaista ja toisinaan siihen riittää hetken läsnä olo, kun luonteet eivät vain kohtaa. Hektisyys synnyttää armottomuutta toisia kohtaan?

      • Anonyymi

        Tottakai ymmärrän, että olen ihastunut vain haavekuvaan, en välttämättä varsinaiseen henkilöön. Todennäköisesti hän on aivan älykääpiö juntti, joka vain sattuu omaamaan miellyttävän ulkonäön, mutta koska en ole näitä "huonoja puolia" hänestä päässyt näkemään, en pääse haavekuvasta eroon.
        Tuokin voi olla osa syy sille, miksi mulle on tullut pakonomainen tarve yrittää stalkata häntä netistä. Haluan löytää jotain, mikä saisi mut putoamaan pilvilinnoista ja palaamaan maanpäälle. Mutta ne (vähäiset) asiat mitä oon hänestä löytänyt on vain positiivisia (työhön liittyviä) postauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ymmärrän, että olen ihastunut vain haavekuvaan, en välttämättä varsinaiseen henkilöön. Todennäköisesti hän on aivan älykääpiö juntti, joka vain sattuu omaamaan miellyttävän ulkonäön, mutta koska en ole näitä "huonoja puolia" hänestä päässyt näkemään, en pääse haavekuvasta eroon.
        Tuokin voi olla osa syy sille, miksi mulle on tullut pakonomainen tarve yrittää stalkata häntä netistä. Haluan löytää jotain, mikä saisi mut putoamaan pilvilinnoista ja palaamaan maanpäälle. Mutta ne (vähäiset) asiat mitä oon hänestä löytänyt on vain positiivisia (työhön liittyviä) postauksia.

        Kerro mies lisää tästä miellyttävästä ulkomuodostasi, oliko sekä puli- että parta


      • Anonyymi

        ” Pinnalliset ihmiset ajattelee vain ääripäitä? ” Tai fundamentalistit kuten terroristit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ymmärrän, että olen ihastunut vain haavekuvaan, en välttämättä varsinaiseen henkilöön. Todennäköisesti hän on aivan älykääpiö juntti, joka vain sattuu omaamaan miellyttävän ulkonäön, mutta koska en ole näitä "huonoja puolia" hänestä päässyt näkemään, en pääse haavekuvasta eroon.
        Tuokin voi olla osa syy sille, miksi mulle on tullut pakonomainen tarve yrittää stalkata häntä netistä. Haluan löytää jotain, mikä saisi mut putoamaan pilvilinnoista ja palaamaan maanpäälle. Mutta ne (vähäiset) asiat mitä oon hänestä löytänyt on vain positiivisia (työhön liittyviä) postauksia.

        Ymmärrän sinua, itsekin joskus ollut jonkun pauloissa. Liika uteliaisuus koitui sen turmaksi. Ehkä toi netti stalkkaus on parempi? Hän asui minun kohdalla lähellä, hyväuskoinen hölmö olin, halusin uskoa toisesta vain hyviä asioita, vaikka huonojakin ilmeni.

        Samalla epäilyt kasvoivat ja halusin niitä kaivaa vielä enemmän esiin ja hölmöyttäni lankesin ansaan. Ole varovainen, liikut vaarallisilla vesillä, tosin naiselta kaikenlainen stalkkaus miestä kohtaan hyväksytään paremmin. Miehet voivat jopa olla imarreltuja siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sinua, itsekin joskus ollut jonkun pauloissa. Liika uteliaisuus koitui sen turmaksi. Ehkä toi netti stalkkaus on parempi? Hän asui minun kohdalla lähellä, hyväuskoinen hölmö olin, halusin uskoa toisesta vain hyviä asioita, vaikka huonojakin ilmeni.

        Samalla epäilyt kasvoivat ja halusin niitä kaivaa vielä enemmän esiin ja hölmöyttäni lankesin ansaan. Ole varovainen, liikut vaarallisilla vesillä, tosin naiselta kaikenlainen stalkkaus miestä kohtaan hyväksytään paremmin. Miehet voivat jopa olla imarreltuja siitä?

        Itse pyrin keksimään kaikkia mahdollisimman huonoja asioita, jotta saisin ihastuksen lakkaamaan. Olen kyllä nähnyt tämän miehen jonku naisen kanssa terassilla. Eipä ollut sekään ilmeisesti tarpeeksi, kun ihastus kestänyt tähän päivään saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pyrin keksimään kaikkia mahdollisimman huonoja asioita, jotta saisin ihastuksen lakkaamaan. Olen kyllä nähnyt tämän miehen jonku naisen kanssa terassilla. Eipä ollut sekään ilmeisesti tarpeeksi, kun ihastus kestänyt tähän päivään saakka.

        Hyvä yrittää ajatella enemmän järjellä asioita ja vähemmän tunteella, jollei niihin saa kaikuja. Etäisyyden otto monesti auttaa, jos pystyt asiaa järjellä ajatella. Jos olet hänet nähnyt jonkun toisen naisen seurassa, silloin hyvä ajatella, et sen verran sua arvosti?

        Ajattele, vaikka että petti sinun luottamuksen häneen, ajattele fiktiivisesti samoin kuin tunteesikin häneen olit luonut? Negatiiviset tunteet auttavat monesti tunteiden irrottamiseen toisesta. Toi, et toinen ei arvosta sinua on minusta hyvä tapa ajatella?


    • Anonyymi

      Tiedätkö että et sinä ole ihastunut henkilöön vaan omaan ihastukseesi jota paisuttelet ja mehustelet tajunnassasi. Jos et ala erotella faktoja fiktiosta ja siitä mikä on se mitä itse itsellesi tarjoilet saatat pilata elämäsi tekemällä asiasta liian tärkeän ilman että mikään konkreettinen koskettaa sinua.

      Minä vertaisin tilannetta jonkun 8v tytön etäihastukseen jota lietsotaan koko pienen psyykeen voimilla.

      • Anonyymi

        On hyvin todennäköistä, että tämä rakkauselämä on jäänyt lapsen tasolle kun en ole koskaan parisuhteessa ollut vaikka kaksikymppisiä lähennellään. Ja tiedostan kyllä että ongelmahan tästä itselle kehittyy pidemmän päälle.. Mutta tätä on nyt jatkunut kohta pari vuotta enkä oikeastaan keksi mitään ratkaisua tälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin todennäköistä, että tämä rakkauselämä on jäänyt lapsen tasolle kun en ole koskaan parisuhteessa ollut vaikka kaksikymppisiä lähennellään. Ja tiedostan kyllä että ongelmahan tästä itselle kehittyy pidemmän päälle.. Mutta tätä on nyt jatkunut kohta pari vuotta enkä oikeastaan keksi mitään ratkaisua tälle

        Älä vaimenna sisäistä kriitikkoa ja turhautumista. Muista myös suojella tunteitasi siltä kantilta että niiden pitäisi ehkä joskus toimia nyös oikeassa kohdassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaimenna sisäistä kriitikkoa ja turhautumista. Muista myös suojella tunteitasi siltä kantilta että niiden pitäisi ehkä joskus toimia nyös oikeassa kohdassa.

        ” Älä vaimenna sisäistä kriitikkoa ja turhautumista. ” Mulle on ätmi ihan erilaista opetettu sielunretriitillä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Älä vaimenna sisäistä kriitikkoa ja turhautumista. ” Mulle on ätmi ihan erilaista opetettu sielunretriitillä🤔

        Järki tätä laivaa ohjaa vaikka kompassineulaa kääntäisi tunteet.


    • Anonyymi

      Joskus minäkin sopivassa humalatilassa ja yksinäisyydessä tulen tänne ulvomaan kuuta taivaalta 🥺

      • Anonyymi

        Joo niin mäkin tulin joskus ekan kerran. Nykyään käyn kyllä ihan tuskasta huutaa tunteitani johonkin.


    • Anonyymi

      Voi kun niin kävi😭

    • Anonyymi

      ” Tää on siis iha naurettavaa. Ikinä en oo oikeen ollut miesten perään (olen siis hetero, mutten ns. katsele miehiä kovin aktiivisesti)” Kiva tietää naisena esiintyvä mies, että myös katalogeja olis saatavilla aktiivisempaan selailuun

      • Anonyymi

        Ex-kiusapoistaja tässä purkaa näin ahdistustaan.


    • Anonyymi

      ” Hän on mua 10 vuotta vanhempi, komea ja fiksun oloinen. Varmasti hänellä on tyttöystävä, ellei avovaimo ja voisi hyvin olla perheenisäkin. ” Oletko sää mies sit jotain noista?

      • Anonyymi

        Avopuoliso, vuoroviikko- tai viikonloppuisä tms


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 ­­­V­i­t­­­t­u­­ ­­t­­­ä­­­m­ä­ ­k­u­­u­­m­­­a­ ­n­­a­r­­­t­­­t­­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3398
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2088
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1507
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1366
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1101
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1087
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe