Tuntuu niin pöljältä

Anonyymi-ap

Kirjoitella sulle, kun et edes minua kaipaa. Mutta kun pähkäilin, että entä jos sittenkin kaipaat ja se irl juttu oli pakon edessä toimittua. Olen minä toivoton.

22

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakon edessä torjui sinut niinkö?

      • Anonyymi

        No, niin juuri. Kun pähkäilin, että ei kieltänyt tunteita kirjaimellisesti, niin siitä tulin päätelmään, että entä jos ja jos ja jos..... 😓


    • Anonyymi

      Siis mikä irl juttu?

    • Anonyymi

      Kaipaan myös mies. Kyllä minä sen verran olen jo avautunut irl, että olisin kertonut kyllä jos en tuntisi sinua kohtaan mitään. Tunnen vaikka en ehkä saisi

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta. Ei voi tietää niin. Välillä ahdistaa tämä kaikki ihan liikaa. Olenhan pohdiskeluja. Hän on asettanut minut kyseenalaistamaan ihan kaikkea, jopa itseäni.

      • Anonyymi

        Pohdiskelija :———-)


    • Anonyymi

      Minä kyllä kaipaan erästä miestä, mutta en enää jaksa kirjoitella tänne.
      Asiat hoituu ulkomaailmassa jos kohdataan.
      Oli vuosia kun en häntä ajatellut ollenkaan, työnsin pois mielestä että olisin pystynyt hoitamaan velvoitteen ja muut pakolliset asiat, kun yksin jouduin siihen tilanteeseen.. Olisi ollut liikaa ajatella häntä joka päivä, tietäen että meistä ei olisi tullut silloin mitään kun kummallakin oma elämä hoidettavana.
      Enhän tiedä vieläkään mutta kuin omalta osaltani kuinka nyt elämäntilanteeni on.
      Kuitenkin olen antanut itseni nyt vihdoin ikävöidä taas. Se ei jostain syystä näytä laantuvan, halusin tai en.
      Kuluttavaa on kun ei selvyyttä saa, eikä voi yhteyttä ottaa ettei rikkoisi mitään toiselle tärkeää.
      Hänelle toivon luottamusta siihen että jos tilanteensa sama kuin minulla, ja haluaa edelleen tavata, niin me vielä kohdataan. En ole unohtanut enkä lakannut kaipaamasta!
      ☀️

      • Anonyymi

        Ei puuttunut kuin se et ketä kaipaat. Mutta toivottavasti kohtaatte, jos niinon tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puuttunut kuin se et ketä kaipaat. Mutta toivottavasti kohtaatte, jos niinon tarkoitettu.

        Miestä valovuosien takaa.
        Vanhempia jo, kummassakin mielessä.
        Samaa ikäluokkaa.


    • Anonyymi

      Ehkäpä nyt kuitenkin luottaisin enemmän irl tapahtuviin juttuihin kuin täällä.

      • Anonyymi

        Otat nämä provot kuitenkin itse kirjaimellisesti?


    • Anonyymi

      Enpä ole häntä täällä edes tavannut. Onneksi!

    • Anonyymi

      Ulkomaailma = irl !! Sille joka ei vielä ymmärrä lukemaansa.

      • Anonyymi

        On jotenkin levoton olo

        Huolestunut oon susta

        Ja meistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jotenkin levoton olo

        Huolestunut oon susta

        Ja meistä

        Miksi näin?


      • Anonyymi

        Take your time with the consept👍


    • Anonyymi

      Itse taas ajattelen niin, että kyllä irkku on aina irkku ja tämä palsta on mielikuvitusmirkku.

      Rikkinäiset sukset

      • Anonyymi

        Kaikki on vain mielikuvitusta. Todellisuus sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vain mielikuvitusta. Todellisuus sattuu.

        No sitä se on kyllä tehnyt, mutta ilman kipua ei voi elää täysillä ja arvostaa iloa, joka sitten joskus pitkän kivun taittaa.

        RS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä se on kyllä tehnyt, mutta ilman kipua ei voi elää täysillä ja arvostaa iloa, joka sitten joskus pitkän kivun taittaa.

        RS

        ???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???????

        Tarkoitan omaa henkistä kipuani. Mun on pakko uskoa, että joku päivä helpottaa.

        RS


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 K­­­u­­u­m­­­a­t­­ ­­­t­­y­t­­­ö­t­­ ­­o­d­­o­t­t­a­­v­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18299149

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe