Mitä tehdä, unohtaa vai kaivata?

Anonyymi-ap

Tämä sopisi melkein mihin tunteiden alaotsikoihin vaan. Ikävä, ihastuminen, intohimo, rakkaus ja rakastaminen.
En tiedä, olen pulassa. Hulluna naiseen, joka täyttää kaikki ajatukseni.
En pysty unohtamaan tai kieltämään tunteitani, rakkauden tunteet pulppuavat sydämestä kontrolloimattomasti. Samoin intohimoiset haaveet, kuinka näin paljon voi toista haluta???
Tuo nainen on laittanut tämän miehen systeemit ihan sekaisin. Tuntuu, että ainoa ajatus päässäni on vain hän. <3

23

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevät …

      • Anonyymi

        Joko voi mukulat iskeä multaan sitten ynnä muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko voi mukulat iskeä multaan sitten ynnä muuta?

        Kiitos muistutuksesta pitää mennä ostamaan multaa ja siemeniä.


    • Anonyymi

      Kaunistahan tuo on. Miksi pitäisi unohtaa, ellei toinen tai itse ole varattu? Ja miksi jäädä vain kaipailemaan, kun kannattaisi ottaa härkää sarvista ja tutustua toiseen ehkä siitä syntyisi jotain vakavempaa?

    • Anonyymi

      Rakastunut Mies siellä niin.

    • Anonyymi

      Kai tuossa jotain suhteen tapaista on jo ollut kun rakkaudesta puhut? Nauti tilanteesta ja tee jotain asian eteen

    • Mikä sinusta itsestä tuntuu parhaimmalta siellä sisimmässä ja sydämessä? Tunnetko rauhaa, jos yrität hänet väkisin unohtaa? Helpottaako se oloasi? Vai lisääkö se enemmän kaipuuta ja ikävää häntä kohtaan ja pyöriikö hän enemmän sun mielessä?

      Vain sinä itse tiedät oikean vastauksen. Ja kun sen asian itsellesi myönnät, niin sitten tiedät mitä sun pitää tehdä. Tunnetko sä iloa ja onnea kun ajattele tuota tiettyä näistä? Kuulostele mitä sun keho yrittää sulle kertoa. Älä usko sun mieltä ja järkeä, koska ne eivät ole oikeassa. Rakkautta ei voi koskaan järkeillä, joten ainoa oikea tapa suhtautua
      asiaan on sydämellä.

      Tsemppiä sulle jatkoon! 🥰

    • Anonyymi

      Miksi vaihtoehdot ovat unohdus tai kaipaus? Miksei suhde?

    • Anonyymi

      Eli ajattelet vain alapäälläsi hänestä? Tyypillistä.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu. Koska olet hänet nähnyt viimeksi kasvotusten? Oletteko puhuneet asioista?

    • Anonyymi

      Olisipa minä hän, olen yrittänyt kovasti sekoittaa yhden komean miehen päätä, että se kääntyisi minua kohti. ♡

    • Anonyymi

      Hankala tilanne. Molemmat varattuja ja ongelmia omissa parisuhteissa.
      Mitään emme ole tehneet, eli pettämisestä fyysisesti eikä sanallisesti ole kyse. Olemme joskus omista murheistamme keskustelleet.
      Nyt kuitenkin olen syvästi ihastunut ja hänkin on osoittanut merkkejä siitä, että tunteita minua kohtaan on.

      Ap.

      • Olette keskustelleet omista murheista ne, mutta ette ole siis keskustelleet teidän kahden väleistä, ymmärsinkö oikein? Ehkä teidän kuitenkin kannattaisi. Ei keskustelu vielä ole pettämistä. Keskustelu naisen kanssa, jota kohtaan sinulla herännyt noinkin voimakkaita tunteita, auttaa ehkä sinua ymmärtämään mikä sinun ongelmiesi juurisyy on omassa parisuhteessasi. Tai mikä on sitten tuon naisen tilanne. Keskustelu saattaisi olla ratkaisu tilanteeseen. Kun puhutte asiat auki ja selväksi, niin uskon sen helpottavan asiaa ja sen jälkeen tehtäviä päätöksiä.

        Lopuksi oma mielipiteeni on se, että et voi pettää muuta kuin itseäsi, vaikka oletkin parisuhteessa. Se mitä sun sielu ja sydän haluaa, voi olla täysin eri mitä sun järki ja mieli sanoo. Asiat voivat pinnalta näyttää täysin erilaiselta miten ne syvällä sisimmässä on. Onnea sulle tulevaan, tää on sun koetinkivesi? 🥰👍


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Olette keskustelleet omista murheista ne, mutta ette ole siis keskustelleet teidän kahden väleistä, ymmärsinkö oikein? Ehkä teidän kuitenkin kannattaisi. Ei keskustelu vielä ole pettämistä. Keskustelu naisen kanssa, jota kohtaan sinulla herännyt noinkin voimakkaita tunteita, auttaa ehkä sinua ymmärtämään mikä sinun ongelmiesi juurisyy on omassa parisuhteessasi. Tai mikä on sitten tuon naisen tilanne. Keskustelu saattaisi olla ratkaisu tilanteeseen. Kun puhutte asiat auki ja selväksi, niin uskon sen helpottavan asiaa ja sen jälkeen tehtäviä päätöksiä.

        Lopuksi oma mielipiteeni on se, että et voi pettää muuta kuin itseäsi, vaikka oletkin parisuhteessa. Se mitä sun sielu ja sydän haluaa, voi olla täysin eri mitä sun järki ja mieli sanoo. Asiat voivat pinnalta näyttää täysin erilaiselta miten ne syvällä sisimmässä on. Onnea sulle tulevaan, tää on sun koetinkivesi? 🥰👍

        Hyvin kirjoitit.
        Jotain asiaa varten kohtalo naisen kanssasi on elämänpolulle järjestänyt. Kaikella on tarkoituksensa. Sivusta nainen, yhtä oudossa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Niin matkassa on monta mutkaa ja kiveä käännettävänä. Minä olen päättänyt että teen hänelle miehelle sen selväksi kuinka tärkeä hän on ja tulee olemaan.


      • Anonyymi

        Minkälainen nainen ? 🙂


    • Anonyymi

      Aloitus Naiselta!

    • Anonyymi

      Aloitus on mieheltä.

      Ap.

    • Anonyymi

      Sama tilanne minulla ☺️ rakastunut mieheen ☺️

    • Anonyymi

      Minkälaiselle? Mihin päin Suomea? 🙂

    • Anonyymi

      Olet höpsähtänyt kuten minäkin. <3

    • Anonyymi

      Mitäköhän? Lähesty häntä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe