PS-Kansanedustaja yrittää estää Setan kouluvierailut

Anonyymi-ap

38

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Synnin levittäminen lapsille tulisi kieltää

• Anonyymi

Kyllä. Synti vie kansakunnan turmioon

• Anonyymi

Kyllä tuo on kannatettavaa, mutta aika vaikeaa rajata. Vähättelyn, syrjinnän ja jopa valehtelun syntejä esiintyy paljon esimerkiksi juuri kyseisen kansanedustajan kannattajien joukossa. Puhumattakaan nyt tuota edellistä, puolimatkaan jäänyttä porukkaa.

• Anonyymi

Hyvä, että joku edes taistelee tätä rappiokehitystä vastaan.

• Anonyymi

PS on kansan asialla. Aina.

• Anonyymi

Eivätkö seksuaalivähemmistöt ole kansaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsin kansaa ehkä. Suomen kansaa eivät todellakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, mutta tuo saatanan tyrkyttäminen. Sama pitää sitten sallia vammaisille/vammautuneille/vanhuksille.. Tässä porukassa olisi enemmän järkeä ja syytä opettaa lapsille, mitä oikea elämä on.

• Anonyymi

tyttöjen tai muuten vaan jälkeenjääneiden kanssa

sovinistiMoktar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluissa ei käy muutkaan vammaisryhmät tai radikaalijärjestöt lapsia aivopesemässä propagandallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsin kansaa ehkä. Suomen kansaa eivät todellakaan.

No miksi te sitten äänestätte noita ruotsalaisia Suomen eduskuntaan? Siis Tynkkysiä ja Vigeliuksia.

• Anonyymi

ja seuraavaksi eläimiinsekaantujat ja pedofiilit esittämään "ajatuksiaan" koululaisille,,joopa joo.

• Anonyymi

Juuri noin.

• Anonyymi

Ja kannabiksen käyttäjät
        Tietää kertoa kuinka
        Hieno juttu heinä on:
        Olo on rento ja iloinen
        Eikä tuu rapulaa!

• Anonyymi

Pahinta on jos vielä persutkin pääsee kristillisten kanssa kouluihin. Lapset traumatisoituu kymmeniksi vuosiksi ja Uskonnon Uhreille joudutaan myöntämään lisärahoitusta budjetista.

• Anonyymi

Saako Hakkarainen kuitenkin käydä?

• Anonyymi

Noh, ainakin demareiden insesti isän Kouandan käynnit kieltäisin.

• Anonyymi

Haksulla voi olla arvokasta tietoa sahayrityksistä.

• Anonyymi

Hyvä, setalaiset voivat kömpiä kaappiin takaisin..

• Anonyymi

Ei kai sinne nyt mitään anaalipenetraatioita tulla demonstroimaan vaan lisäämään tietoa asioista, jotka ovat oikeasti olemassa..

• Anonyymi

Kyllä se johtaa siihen. Koululaiset pähkäilevät keskenään ja kuvittelevat vastaantulijoista ties mitä. Kuka tai ketkä voisi tehdä tästä hulluudesta lopun?

• Anonyymi

Kyl aikoinaankin selitettiin,että tiedätte sitten kaiken kukapa muuten antaisi tietoa?Kirjoitus,lukeminen,matematiikka sekä kielitaito ja muut aineet vähemmässä,että on siinä lapsi yhtäkkiä kaikkien kysymysten äärellä varsinkin idätä ja pohjoisesta tullaan etelä ja länsi-suomeen murrekin opeteltava alusta,mutta sopersivat mitä milloinkin eihän kaikkea tarvitse sanontakin korvasta sisään toisesta ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl aikoinaankin selitettiin,että tiedätte sitten kaiken kukapa muuten antaisi tietoa?Kirjoitus,lukeminen,matematiikka sekä kielitaito ja muut aineet vähemmässä,että on siinä lapsi yhtäkkiä kaikkien kysymysten äärellä varsinkin idätä ja pohjoisesta tullaan etelä ja länsi-suomeen murrekin opeteltava alusta,mutta sopersivat mitä milloinkin eihän kaikkea tarvitse sanontakin korvasta sisään toisesta ulos.

Välimerkkien opettelu ei ole pahasta kenellekään..

• Anonyymi

Haavisto joukkoineen yrittää levittää myös Afrikkaan homouden ilosanomaa veronmaksajien rahoilla. Hän on kuin apostoli Paavali levittämässä kristinuskoa. Harva tietää,että siellä toimii " no pride " -järjestö. On tosi vahingollista laittaa kehittyvien lasten päähän tätä höpötystä. Se on yhtä pahaa kuin perusmuotoinen grooming.

• Anonyymi

" Hän on kuin apostoli Paavali levittämässä kristinuskoa. " - Mikä ihmeen letkautus tuo nyt oli?

• Anonyymi

Fasistinen kansalaisyhteiskunnan sensuuri yritetään aloittaa myös Suomessa. Se ei ole yllätys laitaoikeistolaisen hallituksen johtaessa maata.

• Anonyymi

Hyvä. Setapervot kuuluvat kaappiin, eivät kouluun.

• Anonyymi

Mutta älkää ainakaan taloutta opettakoon kouluissa niin hyvin menee ja Suomi nousuun!

Tyrkkyjä on monenlaisia, ja yhdenkään tyrkyttää tarina ei ole päättynyt hyvin vaikka siltä voi näyttää.

Tyrkyttää sitten itseään tai jotain muuta aatetta se saa vain vastareaktion aikaiseksi. Kukaan ketään ole syrjimässä sen enempää kuin kaikkia syrjitään tietyllä tapaa aina, oli sitten minkälainen tahansa, iloista ihmistäkin syrjitään, menestyneistä puhumattakaan koska kateus ja katkeruus.

Mutta seksuualiset ryhmät itse tyrkyttää itseään, koska itse kuvittelevat että heitä syrjitään, koska heillä itsellään on ristiriitaisuuksia päänsä sisällä, ketään ei oikeasti kiinnosta, jos antavat vain muille rauhaa. Tämä on fakta. Ja piilossa olevat ovat täysin sekaisin itsensä ja päänsä kanssa, niin siksi pitävät älämölöä itsestaan suhteessa muihin. Ei ihmisen omat päänsidäiset ongelmat sillä parane. Ja se koskee kaikenlaisia ongelmia.

Minä en ole nähnyt aitoa syrjintää heitä kohtaan Mutta sellaista olen nähnyt, kun joku tyrkyttää, ha on teenmäisyydessään absurdi, niin ihmiset kävelee poispäin.

• Anonyymi

Kuinka moni mies rakastuu ja ottaa vaimokseen tosi tyrkyn naisen, joka tyrkyttää aina ja kaikkialla itseään kehuen itseään ja syyttämällä aina muista kaikista ja kaikkialla? Ei yksikään tervejärkinen.

Kuinka moni älykäs ja fiksu nainen ottaa miehekseen miehen, joka on pannuttanut joka toisen naiset ja sihtaa jo seuraavaa koloa? Ei yksikään. Ja nyt puhun älykkäistä ja tunneälyisustä viisaista naisista.

Sitten nämä tyrkyt (toimialasta riipoumatta) alkaa vihamaan niitä jotka ei korvaansa lotkautq ja jatkaa matkaa, koska ei saanut huomiota.

Mielenterveyden hoitojonot ovat nyt jo tukossa :D

• Anonyymi

Ja olen itse työskennellyt todellisessa "äijäammatissa", en ikinä havainnut syrjintää.

Olen itse uskonnollisessa yhteisössä elänyt ja elän, en ole nähnyt syrjintää.

Kuka ja mikä tässä on se oikea problematiikka? Se löytyy jokaisen omassa päässä :D

• Anonyymi

Homoutta, lesboutta ja mitään sateenkaarijuttuja ei tarvitse tulla kouluihin mainostamaan!
      Epäluonnollisesta ei tällaisella aivopesulla saa luonnollista.

Vastemielinen on ajatuskin vaikuttamisesta seta-indoktrinaatiolla pieniin koululaisiin.

Sähkölaitteissakin on uros- ja naaras. Kaksi töpseliä yhdessä ei saa aikaan kummankaan laitteen toimimista eikä myöskään kaksi pistorasiaa yhdessä.

• Anonyymi

Miksi ylipäätään öyhöttäviä äärijärjestöjä pitäisi päästää kouluihin ölisemään?

Seuraavaksi Helvetinenkelit, Odinit, ja Wagner kouluun luennoimaan miten hommat hoidetaan?

• Toivottavasti tämmöiset ahdasmieliset "uudistukset" eivät mene missään läpi.

• Anonyymi

Kuiluuko eläimiin sekaantujat setaan ?
      Kerrotaanko bedofiileistä näissä setan koululuennoilla? Jos heistä ei kerrota sejän on vain yksien suosimisesta.

• Anonyymi

Kasvattakoot omat lapsensa vaikka tynnyrissä. Heillä ei ole oikeutta puuttua muiden elämään.

• Anonyymi

Seta pääsee mutta kristityt eivät?

• Anonyymi

Ei homotusta kouluihin!

Jättäkää lapset rauhaan!

Mokomatkin kummajaiset.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe