Missä oli tai on paras pussikaljapaikka koskella ?
PARAS PUSSIKALJA PAIKKA KOSKELLA?
17
568
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko juoksukaljaa?.
- Anonyymi
En idiootti, vaan missä porukat kokoontuu kesäaikaan ryypiskeleen, jos ovat ulkona, en tarkoita kenenkään asuntoa tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En idiootti, vaan missä porukat kokoontuu kesäaikaan ryypiskeleen, jos ovat ulkona, en tarkoita kenenkään asuntoa tms.
Pysy äitis helmoissa juopottelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy äitis helmoissa juopottelemassa
En missään vaiheessa maininnut, että juopottelen tai olen itse mukana pussikaljoittelemassa, hitto näitä kersoja joilla ei leikkaa koskaan.
- Anonyymi
Oikeestaan ihan missä vaan. Kylilillä ku juot niin kaikki toljottaa pitkään ja juoruaa koko kylälle että siellä se ja se oli juopottelemassa. Mutta niin, asiaan. Kirjaston takana on kiva pussikaljotella, ja ylipäätään siellä kaupungintalon rannassa.
- Anonyymi
Tyypillistä äkissä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi
Paras paikka on Suolahdessa siellä rannassa, siellä on penkkejäkin ja joltain on voinut jäädä Sinoaliakin.
- Anonyymi
Hyvä tietää sinivuokot pyyhkäsee paikalle
- Anonyymi
Kysymys koski "kosken" ei suolahen paikkoja, eikö suolahtelainen ymmärrä tuon vertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys koski "kosken" ei suolahen paikkoja, eikö suolahtelainen ymmärrä tuon vertaa?
Suolahti on osa äänekoskea. Etkö tuon vertaa ymmärrä insinööri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolahti on osa äänekoskea. Etkö tuon vertaa ymmärrä insinööri?
ei ymmärrä näköjään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kosken??viiskulman alueella ei mitään koskea.tyhmä mykkäkoskelainen ei ymmärrä koskettomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kosken??viiskulman alueella ei mitään koskea.tyhmä mykkäkoskelainen ei ymmärrä koskettomuutta.
Ei kukaan meistä ole nähnyt äänekoskea.. mistä nuo hallusinaatiot kumpuaa.koskesta..
- Anonyymi
Lossilla
- Anonyymi
Kesäteatterilla tai vieraslaiturilla tai kirjaston takana pussikaljoiteltiin kultaisella 80-luvulla ja ysärin alussa. En tiedä onko nykyään nuorison keskuudessa enää pussikaljakulttuuria vai mitä tekevät alle 18 vuotiaat.
- Anonyymi
Sataman kylpylässä. T takatukka
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984