Vastaan tähän että oon komea, vaikka sitä ei kysytty.
-viittamies
Onko kaivattusi komea/kaunis?
36
662
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan samoin kuin ennenkin tähän kysymykseen:
Kun toisesta välittää, tietenkin hän on omaan silmään kaunis/komea. Ja muiden mielipiteillä ei ole väliä.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On kaunis, mieheltä.
- Anonyymi
Mjooohh 🤔
- Anonyymi
Komea on…
- Anonyymi
4/10
- Anonyymi
En ole niin pinnallinen, kuin hän ilmeisesti luulee. Hän kiehtoo minua edelleen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti ja myös taidollisesti.
- 💔- Anonyymi
....
- Anonyymi
Nam 🤤
- Anonyymi
Hän on lämmin, fiksu ja älykäs. Myös kaunis.
- Anonyymi
Kaunis, pitkät laineiset vaaleat hiukset. Ja kauniit pitkät sääret
- Anonyymi
On Antti on erittäin komea
- Anonyymi
Aloittaja on ainakin itsevarma mies 😁
- Anonyymi
Pohjoisen kaunein kaunotar.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kuulemma komea en ole niin koskaan itse kiinnittänyt siihen huomiota. 🫣
- Anonyymi
Häh??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh??
Hän oli niin valloittava persoona että se pääasia minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli niin valloittava persoona että se pääasia minulle.
🤦♂️🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤦♂️🤮
Eikö näihin kuulu vastata näin.
- Anonyymi
Erittäin hyvännäköinen mies.
- Anonyymi
Kyllä se, jota ajattelen, on kovasti minun makuuni. Ihan täsmälleen se, mikä silmääni miellyttää.
- Anonyymi
Mu et saa vastakaikuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mu et saa vastakaikuu
Vaikea sanoa. En ole ottanut selvää. Flirtti on flirttiä. Siinä ei ole mitään takeita, että asiassa on aineksia enempään. Nyt ei ole oikea hetki tehdä asialle mitään. Hän saa kyllä minuun yhteyden helposti halutessaan. Pientä vaivaa se tosin vaatii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa. En ole ottanut selvää. Flirtti on flirttiä. Siinä ei ole mitään takeita, että asiassa on aineksia enempään. Nyt ei ole oikea hetki tehdä asialle mitään. Hän saa kyllä minuun yhteyden helposti halutessaan. Pientä vaivaa se tosin vaatii...
Mitä vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla häneltä tämä…Ei sua taida kiinnostaa aidosti oikeesti, eikä sinuun yhteyttä saa mitenkään. Sääli mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla häneltä tämä…Ei sua taida kiinnostaa aidosti oikeesti, eikä sinuun yhteyttä saa mitenkään. Sääli mutta ei voi mitään.
Kannattaa mennä eteenpäin. Uusia tulee aina lisää 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa. Pyytää numeron tyttäreltään. Tai katsoo rekkarin ja selvittää koko nimen. Sen jälkeen löytyy numero ja se on ainoa, mistä tavoittaa. Helppoa.
- Anonyymi
On kaunis ja söpö tyttömäisellä tavalla. Pehmeä energia ja älyllinen, muuten en edes olisi kiinnostunut.
n-n- Anonyymi
Toivottavasti saat hänet. Omassa kaipuun kohteessani olen ihastunut kaikkeen. Tunnen myös henkistä vetoa.
- Anonyymi
Onhan toss tarjoll astetta kuumempia ja nuorempia tytsyjä
- Anonyymi
Silti kaipaat vaan sitä yhtä, pelisi on menetetty
- Anonyymi
Kyllä ja hänellä vaihtuu usein pelikaverit.
- Anonyymi
Peti
- Anonyymi
Ehkä hieman pinnallinen kysymys, mutta vastataan nyt sitten, kun ei tämä kaipuu hellitä..
Hän on ulkoisesti erittäin silmää miellyttävä, en erittele sen enempää.
Ihmisenä hän vaikuttaa olevan suora, nokkela, leikkisä ja uskaltaisin väittää, että tietyllä tavalla syvällinen, mutta en tunne niin hyvin.
Hänessä on jotain energiaa, joka vetää puoleensa magneetin lailla. Viittaan moneenkin asiaan.
Hän ei kuitenkaan ole vapaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165