Joka haluat tyydyttää itsesi kiimaisen miehen kanssa.
Hitaasti nauttien tai nopeasti ja rajusti.
Istun odottamassa kyrpää hyväillen kunnes annat numerosi
Soitan varmasti
larssoni
Soitan sulle nainen
29
1427
Vastaukset
Onpa pyyntö vielä hitaasti itseni kiimaisen miehen kanssa etänä.
Nauttia hitaasti puhelinsexsinä tai nopeasti, ymmärsikö oikein?
Istut siis niin kauan kunnes joku antaa sinulle numeron että pääset harrastamaan,
puhelinseksiä? Soitat jos anna sinulle numeron?
Pillu kosteana- Anonyymi
Ehkä soitan ehkä en.
Riippuu tissien koosta ja vartalosta. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä soitan ehkä en.
Riippuu tissien koosta ja vartalosta.Okei. C 75 kokoiset tissit vaikuttaako hyvän kokiosilta?
- Anonyymi
15sari56 kirjoitti:
Okei. C 75 kokoiset tissit vaikuttaako hyvän kokiosilta?
Kyllä
Miloin voin soittaa?
larssoni - Anonyymi
15sari56 kirjoitti:
Okei. C 75 kokoiset tissit vaikuttaako hyvän kokiosilta?
Vaikuttaa ihanilta mehukkailta tisseiltä. Laitatko meiliä mulle,niin voidaan jutella enemmän.
Huomenna olen hotellissa ja voisin yöllä soittaa jollei baarista löydy livenaista..
kari45atmeiliboxi.fi Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa ihanilta mehukkailta tisseiltä. Laitatko meiliä mulle,niin voidaan jutella enemmän.
Huomenna olen hotellissa ja voisin yöllä soittaa jollei baarista löydy livenaista..
kari45atmeiliboxi.fiMeili ei toimi joten keskustelemme tässä.
- Anonyymi
15sari56 kirjoitti:
Meili ei toimi joten keskustelemme tässä.
No voisin nyt soittaa,kulli sojottaa kohto kattoa
Haluaisin laueta yhtäaikaa sun kanssa
Kuulla kuinla voihkit ,kuinka pillusi litisee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisin nyt soittaa,kulli sojottaa kohto kattoa
Haluaisin laueta yhtäaikaa sun kanssa
Kuulla kuinla voihkit ,kuinka pillusi litiseeSoita mulle heti
Olen 19v tyttö
pillu on ihan märkä haluun saada isoa vanhan miehen kyrpää sinne!
Annan numeron sun meilis Anonyymi kirjoitti:
Soita mulle heti
Olen 19v tyttö
Annan numeron sun meilisMikset muille kun hänelle?
15sari56 kirjoitti:
Mikset muille kun hänelle?
Vastaaja on 54 vuotias nainen....kerro miksi just miehiä kaipaat?
sari6975 kirjoitti:
Vastaaja on 54 vuotias nainen....kerro miksi just miehiä kaipaat?
Kun ei oma anna, torjuu jos pyytää, härnää kuuluu vain älä viitti, noh äläkä hevostele.
Anonyymi kirjoitti:
kari45atmeiliboxi.fiSöhköposti mieluiten ihan hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita mulle heti
Olen 19v tyttö
Annan numeron sun meilisMeilaa mulle niin saat sitä..
kari45atmeiliboxi.fi Anonyymi kirjoitti:
Meilaa mulle niin saat sitä..
kari45atmeiliboxi.fiMitä pitäisi saada ja mistä?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi264879Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2544569Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä454385Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos662390Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461828Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241771Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont171718Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694- 1051427
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva121424