Kärkölän Henry Chinaski ehdolle Nyrkkeilyliiton vaaleihin 2026!

Anonyymi-ap

Parin vuoden päästä valitaan taas uutta toiminnanjohtajaa nyrkkeilyliittoon, ja Kelo on jo ilmoittanut silloin astuvansa syrjään.

Hietanen taas on liian vanha, Karl Helenius liian tyhmä ja Pekka Mäellä muita tehtäviä, esim. velkojen lyhennys viemällä mätisäkkejä ulkomaille.

Voisiko Henkka pelastaa meidät? Hän tietää kaiken nyrkkeilystä ja lavanostimista. Hän on vaikuttanut kulisseissa jo pitkään. Hänellä on kokemusta kovista paikoista ulkomailta. Hän on ollut Mäntysen valmennuksessa, Prospect Boxingin tapahtumissa Skotlannissa, VR:n makasiineilla, Roskapankissa, KymenGymillä jne jne....

Jos Chinaski olisi käytettävissä, saisi suomalainen nyrkkeily kovaiskuisen johtohahmon, joka ei katsele sivusta kun Juukalaisia puikotetaan piippukoulun vessassa. Vaan liittyy mukaan.

15

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimenomaan kulisseista. Henkka ei ikipäivänä suostu parrasvaloihin.
      Ehdotan Teemua, hänellä on lavakarismaa ja tykkää olla äänessä. Ihan sama vaikka puhuisi pehmeitä, suuri osa nyrkkeilijöistä ja lajipomoista on joka tapauksessa uskoon tulleita juoppoja millä on pönttö himmeänä.

      • Anonyymi

        Googletapa Teemun nimeä youtubesta, niin hänen nykyinen karismansa avautuu sinulle tavalla, joka sai minut ripuloimaan.


      • Anonyymi

        En tiedä kumpi oli pahempi kohtalo, Kodinin itsensä hirttäminen vai Teemun jeesustelijaksi muuttuminen.


      • Anonyymi

        Mutta myönnän, että ääni hänellä oli hyvä, ja pari ihan mukavaa dokausreissua tehtiin. Ei edelleenkään mitään miestä vastaan, mutta toi nykyinen meno näyttää huolestuttavalta. Lopullinen romahdus tulossa?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Googletin ja kieltämättä on vähän sekavaa settiä. En tiedä mitä tulisi jos Taekwondon mm-finaalien alussa alkaisi esitellään liiton pamput joista yksi alkaa huutamaan uskonasioita. Sanomista luultavasti.

      • Anonyymi

        Toisaalta siinä kyllä olisi tiukkaa julistusta, ja kristinusko ON edelleen suomessa valtauskonto.

        Ehkä vaan puhelinsoittoa Teemulle!


    • Anonyymi

      No joku muu saa soittaa. Vaikka Arkkiatri Meronen jos ei ole edelleen suota kuokkimassa Konnulla Suklaapastorin ja muiden kanssa

      • Anonyymi

        Lisensiaatti Selesmaa hoitaa puhelun tänään klo 15.00


    • Anonyymi

      Saako puhelun nauhalle? Kiinnostaa kuinka lähellä lopullinen romahdus on.
      Fuhrer on Kotkanpesässä ja vastaa hieman tärisevin käsin puhelimeen. Toisessa päässä Selesmaa kysyy suoraan että mikä kondis ja pysyykö päässä enää muu kun hattu ja Jeesus.
      Fuhrer puhunee ilosta ja autuudesta. Ja siitä kuinka Vanteen tavoin hän on nähnyt valon ja synnit ovat muuttuneet lumivalkoisiksi. Vaikka Kodinin majakka ei enää loista Nevan suulla.

      • Anonyymi

        Puhelut oli mukamas SIIRRETTY Genelle:

        "Hallo. Pukall residence, Gene speaking."

        "Älä viitti Teemu pelleillä. Noi ajat on muutenkin jo ohi!"

        "Wie gehts? Sieben bier für mich? Mehr bier, Chisora ist smelly!"

        "Mikä pössis? Mahtuuko päähän muuta kuin Jeesus?"

        "Jesus pilsner?"

        "Ei ota ei. Jos et sä nyt heti lopeta pelleilyä, mä erotan sut kirkosta!"

        "No ok, sori mä vaan pelleilin. Tiesin kyllä kuka siellä soittaa. Oli foorumit luettu."

        "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelut oli mukamas SIIRRETTY Genelle:

        "Hallo. Pukall residence, Gene speaking."

        "Älä viitti Teemu pelleillä. Noi ajat on muutenkin jo ohi!"

        "Wie gehts? Sieben bier für mich? Mehr bier, Chisora ist smelly!"

        "Mikä pössis? Mahtuuko päähän muuta kuin Jeesus?"

        "Jesus pilsner?"

        "Ei ota ei. Jos et sä nyt heti lopeta pelleilyä, mä erotan sut kirkosta!"

        "No ok, sori mä vaan pelleilin. Tiesin kyllä kuka siellä soittaa. Oli foorumit luettu."

        "

        "No niin. Mitä kuuluu miehelle?"

        "Entäs itsellesi? Tajuatko ettei sulla ole Selesmaa tuollaisenaan mitään asiaa taivaaseen?"

        "Tajuan. Mä haluan vaan Kummisetään. Ja liitolle lisää keittoa. Eikös se Jeesuskin ota ehtoollisella keittoa kuin Mäntynen yövuorossa konsanaan?"

        "Otti tai ei, ainoastaan tunnustamalla synnit saa mennä Peksin kanssa VIP-aitioon vetämään kinkkukiusausta."

        "Ei tullut mieleen kertoa tätä niillä videoilla? Pelottelet keski-iän kynnyksellä olevia ihmisen lapsia turhaan. Edis Tatlikin tekisi paluun, jos kuulisi tästä."

        "EDIS GO BACK KOSOVO! Meitä pidetään pian rasisteina jos kaikki kelpaa!"

        *klik*


    • Anonyymi

      Omituista että mies onnistui tekemään itsestään lopulta ihan tosielämän sketsihahmon. Koirakin säikähti kun lopullinen pamaus tapahtui korvien välissä

      • Anonyymi

        Katakasuhoito.


    • Anonyymi

      Taas kulisseissa. Iski itselleen hyvän eläkeviran ja nyt Mäki, Hietanen ym yrittävät kaupallistaa vesilaitoksissa nyrkkeilyn. Joutuu pian Henkka kuseen tästäkin kun aluehallintovirasto alkaa syynäämään miksi yhtäkkiä on alettu järjestää urheilukilpailuja vesilaitoksissa. Eikä varmasti AVI ota huomioon että Henkka otteli kunnantalon aulassa ja allekirjoitti ottelusopimuksen lisäksi työsopimuksen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe