Kävin kansakoulun loppuun ja Isä antoi minulle puukon, sukset ja sata metriä etumatkaa. Sinne jäi lutakon torppa ja 11 sisarusta. Sisarukset ovat aika eri näköisiä, kuka vaalea suoratukkainen, kuka tumma kiharatukkainen. Silmien värejä on koko skaala mutta ei siitä sen enempää.
6 päivää hiihdin Helsinkiin ja pääsin sen aikaiselle Wärtsilän laivatelakalle töihin sekatyömieheksi. 15 neliön vinttihuoneen sain puukäpylästä jossa olen asunut koko aikuisikäni. Rahat ei tahtoneet riittää edes ruisleipään, suolamuikkuihin, viinaan ja tupakkaan mutta hengissä on pysytty. Muniani en ole nähnyt enää 30 viimeisen vuoden aikana kertaakaan. Aivan kuin asuttaisi eripuolella planeettaa.
Niin ja vasemmistolainen minusta tuli sen takia kun Suomen kommunistinen puolue lopetti ja ketäpä muuta sitä olisi voinut kannattaa kuin sitä lähintä veljespuoluetta. On juotu kaikkea paitsi sulaa lyijyä ja tapeltu ja luottotiedot on menneet jo ammoisina aikoina kun valtio ei maksanut minun velkoja. Naista olen saanut kaksi kertaa ja molemmat karkelot kesti puoli minuuttia.
Aikanaan kotona ja myöhemmin telakalla kaikki vihasivat kaikkia ja niin minäkin opin vihaamaan kaikkea mikä ei muistuta minua. Vaikka reuma runtelee ja hampaat ovat vain kaukainen muisto, niin päivääkään en vaihtaisi pois.
Terveisin: Kaarlo
Kuinka minusta tuli vasemmistolainen
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059