Pelletin hinta

Anonyymi-ap

Oletteko kuulleet heizpelets.de sivusta? Sieltä löytyy pelletin viimeisin hinta jos kiinnostaa. Kannattaa aina tsekata sieltä, ennen kuin tekee pellettitilauksen koska useamman kerran olen meinannut maksaa pelletistä liikaa.

13

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut, tää on hyvä sivu! Seurailen sieltä pelletin hinta romahdusta. Kohta ompi halpaa :)

• Anonyymi

Milloin pelletti on halpaa? 150eur/tn vai vielä vähemmän? Ne jotka ostivat pari vuotta sitten, tietävät varmaan silloiset normaali- ja alennushinnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin pelletti on halpaa? 150eur/tn vai vielä vähemmän? Ne jotka ostivat pari vuotta sitten, tietävät varmaan silloiset normaali- ja alennushinnat.

150 euroa per tonni on jo hyvä hinta. Heizpelletsin perusteella ei tarvitse montaa viikkoa tuota enää odottaa. Ensi kesän pellettihankinta tehdäänkin jo vanhojen hyvien aikojen hinnoilla.

• Anonyymi

Sanotaan että hulluja on monta lajia, pitää varmaan paikkansa sillä pellettihulluista en ole aikasemmin kuullutkaan. 😂

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan pellettipellet.

• Anonyymi

Pallaako kuumasti ja puhtaasti nuo nappulat, auton renkaat ainakin savuttaa liikaa?

• Anonyymi

Olen kuullut :)

• Anonyymi

Kissalle riittää säkillinen puoleksi vuodeksi, joten pelletin hinta ei pahemmin kiinnosta.

• Anonyymi

Tänään on hyvä päivä tarkistaa pelletin hinta.

• Anonyymi

Cratelli tarkastaa kohta sinut, jos et ole hiljaa

• Anonyymi

Ensi viikolla 20 lämmintä ja pelletti myyjällä lirahtaa lusikallinen housuun. Seuraavalla viikolla onkin sitten puoli ilmaista pellettiä tarjolla :)

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 K­u­­­u­­m­­a­­t­ ­­t­­y­­t­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­­­o­­t­­t­­­a­­­v­­­­­­a­­t­­­ ­­s­­i­­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18301875

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38