Pelletin hinta

Anonyymi-ap

Oletteko kuulleet heizpelets.de sivusta? Sieltä löytyy pelletin viimeisin hinta jos kiinnostaa. Kannattaa aina tsekata sieltä, ennen kuin tekee pellettitilauksen koska useamman kerran olen meinannut maksaa pelletistä liikaa.

13

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut, tää on hyvä sivu! Seurailen sieltä pelletin hinta romahdusta. Kohta ompi halpaa :)

• Anonyymi

Milloin pelletti on halpaa? 150eur/tn vai vielä vähemmän? Ne jotka ostivat pari vuotta sitten, tietävät varmaan silloiset normaali- ja alennushinnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin pelletti on halpaa? 150eur/tn vai vielä vähemmän? Ne jotka ostivat pari vuotta sitten, tietävät varmaan silloiset normaali- ja alennushinnat.

150 euroa per tonni on jo hyvä hinta. Heizpelletsin perusteella ei tarvitse montaa viikkoa tuota enää odottaa. Ensi kesän pellettihankinta tehdäänkin jo vanhojen hyvien aikojen hinnoilla.

• Anonyymi

Sanotaan että hulluja on monta lajia, pitää varmaan paikkansa sillä pellettihulluista en ole aikasemmin kuullutkaan. 😂

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan pellettipellet.

• Anonyymi

Pallaako kuumasti ja puhtaasti nuo nappulat, auton renkaat ainakin savuttaa liikaa?

• Anonyymi

Olen kuullut :)

• Anonyymi

Kissalle riittää säkillinen puoleksi vuodeksi, joten pelletin hinta ei pahemmin kiinnosta.

• Anonyymi

Tänään on hyvä päivä tarkistaa pelletin hinta.

• Anonyymi

Cratelli tarkastaa kohta sinut, jos et ole hiljaa

• Anonyymi

Ensi viikolla 20 lämmintä ja pelletti myyjällä lirahtaa lusikallinen housuun. Seuraavalla viikolla onkin sitten puoli ilmaista pellettiä tarjolla :)

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 K­u­­­u­­m­­a­­t­ ­­t­­y­­t­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­­­o­­t­­t­­­a­­­v­­­­­­a­­t­­­ ­­s­­i­­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18301875

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      272
      1694
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1559
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      151
      1261
    4. 141
      1066
    5. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1001
    7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      467
      956
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      953
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      891
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      867
    Aihe