Kiihottaa runkata naisen katsoessa, kiihottaako naisia katsoa?

Anonyymi-ap

Moi!
Itseäni kiihottaa julmetusti runkata naisen katsoessa.
Tätä nyt viimeaikana tullut harrasteltua videochatin kautta. Mm Bazoocam.org tai dirtyroulette, ekassa useammin naisen kanssa osunut kohdalleen.
Hommassa on jotain maagista ja hienoa, vie runkkauksen ihan uudelle tasolle! 😃
Haaveena olisi joskus jossain livenä toteuttaa tämä, mutta on aika haastavaa löytää paikkaa missä se onnistuisi. (Onko tähän vinkkejä? )

Onko teistä naisista kiihottavaa katsoa miestä masturboimassa?

Tuuhan joskus runkuille bazoocamiin jospa törmättäisiin! 😜

T. Siisti kroppainen M30

36

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta kai! Kiihottavaa, ihan parasta.

      • Anonyymi

        Toimii varmaan sulla. Sopii varmaan teille niuvanniemen pedareille buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii varmaan sulla. Sopii varmaan teille niuvanniemen pedareille buaahaa

        Sää mää ja bää on nyt pedari buaahaa


      • Anonyymi

        Moi! Oletko harrastanut tätä "randomeiden" kanssa? 🙂

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Oletko harrastanut tätä "randomeiden" kanssa? 🙂

        -ap

        En, livenä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt pedari buaahaa

        No siksihän sun osoitteesi onkin niuvanniemi buaahaa


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      H­­ei! Kuts­­­um­­­me sinu­­­t käym­­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/A5z2O1

    • Anonyymi

      Kiihotun äärimmilleen kun katselen toisen naisen masturbointia. Yksi fantasiani on myös tehdä tätä toisen naisen läsnäollessa tai kanssa. Tai että toinen nainen tekisi masturbaatioshow minulle ja miehelleni.

      N40+

    • Anonyymi

      Anoppini jäi leskeksi 5v sitten, mökillä käydessä iltaa istuessa avautui minulle kun oltiin kahdestaan että seksiä on ikävä ja vaikka on jo liki 80v niin haluja olisi mutta ei ole helppoa löytää enään siihen sopivaa kaveria, sanoin hetken juteltuamme että voisin kyllä anoppia auttaa ja että pidän sitä seksikkäänä, sanoi että on huomannut katseeni mutta emme voida pettää tytärtä, aamulla herättyä aikaisin nousin kahvin keittoon, anoppi nukkui takkahuoneessa mihin näki keittiöstä ja näin että anoppi oli potkinut peiton pois ja nukkui selällään yllään ohut läpinäkyvä yöasu, hiivin hiljaa vierelle ja upeat isot rinnat ja nännit näkyivät selvästi läpi, myös rehevä karvainen pillu näkyi vähän, olin pelkät boxerit jalassa ja kullini jo seisoi kovana, otin kullini esiin ja katsoin samalla anoppini kiimassa, yhtä äkkiä näin kuinka anopin käsi meni ja alkoi hieroa pilluaan, anoppi oli herännyt ja mitään sanomatta masturboimme toisiamme katsoen, oli kiimaista nähdä kuinka anoppi hieroi ja runkkasi pilluaan, näin kuinka se katsoi samalla isoa kovaa kyrpääni ja menin lähemmäksi, tiukka esinahkani meni isoa sinipunaisen kiimatippaa valuvan terskani yli, käsi kävi aina vaan kovempaa kun näin että anoppi oikein nostaa selkää kaarelle kun sormettaa märkää litisevää pillua oikein tyrkyttäen minulle ja menen ihan viereen enkä voi enään pidättää, laukean!!! spermat lentää anopin päälle ja samalla näen kuinka anoppini saa orkun, oli ihana nähdä kuinka se värisi ja tärisi vielä pitkään...., lopuksi sanoi kiitos, tämän jälkeen olemme usein anopin kanssa runkanneet.

      • Anonyymi

        Joo joo koitahan spede rajoittaa noita löpinöitä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo koitahan spede rajoittaa noita löpinöitä buaahaa

        Joo joo taas tuo säälittävä luuseri spede niuvanniemeltä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo taas tuo säälittävä luuseri spede niuvanniemeltä buaahaa

        Mitäs olet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Nimenomaan spede tunnistit taas itsesi. Otahan lääkkeesi hönö.


    • Anonyymi

      Oma vaimo aina joskus ehdottaa että käydään jollain cruisingmapsin paikalla katsomassa olisiko siellä jotain katsottavaa. Innostuu joskus jopa esittelemään itseään runkkaajalle. Jälkeenpäin on todella kiimainen eli kyllä on naisia joita kiihottaa katsoa miesten runkkausta.

      • Anonyymi

        Luuseripellet tumputtaa säälistä tonnikeijulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseripellet tumputtaa säälistä tonnikeijulle

        Niinkö teet tuonkin sä voit tietää itsestäsi. Älä yleistä voit olla ihan ainoa sitä lajia.


    • Anonyymi

      Minäkin voisin esitellä halukkaille naisille käsityötäni
      Helsinki ja lähialueet.
      Mielellään kahdelle naiselle jos yksin pelottaa:)

      Alusta loppuun ast,pienestä pippelistä kookkaaksi kaluksi..
      Kevät on tullut ja pälvipaikkoja jo löytyy metsistä
      Autossakin voin toki esitelllä

      Ikäraja 20v

      Kurt56

      • Anonyymi

        Eiköhön se riitä kun se sulta löytyy ja niuvanniemelläkin jo olet.


      • Anonyymi

        Mitäs itse olet kukkakaali luuseripelle niuvanniemeltä. Saitko potkut sirkuksen pellen hommista.


      • Anonyymi

        Siellähän itse esittelet spedelle kukkakaali moloas


    • Anonyymi

      Oon nainen ja tykkään cameissa katsoa kun miehet runkkaa ja näyttää kun itse runkkaan. Joskus haluan vaan katsella ja näyttää rintoja, joskus myös runkkaamista. Siinä on vaan hankala kun ei sitten niin itse näe siitä puhelimesta kun kuvaan omaa pilluani. Mutta jotain kiihottavaa tuossa anonyyminä itsensä näyttämisessä on ja saan aika nopeasti siinä orgasmin. Miehiltä on kiva nähdä tarkkaa lähikuvaa kun spermat tulee ja kova pettymys jos joku laittaakin paperin niin etten näe kunnolla. Hieno jos roiskii vartalolleen ja sitten näyttää vielä spermaista terskaa ja niitä roiskeita.

      • Anonyymi

        Moi! Se vaan on kyllä tosi siistiä ja kiihottavaa vieraalle naiselle näyttää kiimaista munaa ja laueta hänelle. Hyviä vinkkejä noi spermat nähtäväksi jne. 👌 Tissit on kyllä ihana lisä😘
        Mitä Cameja oot käyttäny?

        - Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Se vaan on kyllä tosi siistiä ja kiihottavaa vieraalle naiselle näyttää kiimaista munaa ja laueta hänelle. Hyviä vinkkejä noi spermat nähtäväksi jne. 👌 Tissit on kyllä ihana lisä😘
        Mitä Cameja oot käyttäny?

        - Ap

        Whereby ja dirtyroulette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Whereby ja dirtyroulette.

        Okei, toi whereby onkin vieras itelle. Sovittasko joskus treffit jompaan kumpaan? 😜😀

        -Ap


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://whereby.com/paljastajat nyt olisi mahdollisuus nähdä

        Voi vitsit, kun meni ohi. Laitahan uusiksi vain infoa😉 pitää käydä tätä seutaileen useammin.
        -Ap


    • Anonyymi

      bomcacams

    • Anonyymi

      Hyi helvetti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa! Olen yhden kerran nähnyt, kun vävyni masturboi seisaaltaan keittiössäsi, näky oli aivan ihana.
      Vieläkin, vaikka tuosta on kulunut jo vuosia, masturboin muistellen tuota huumaavaa näkyä, kiitos vävylle monista orgasmeista, joista olen nauttinut salaa kanssasi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen aamulla töissä, illat parempia huomattavasti... mielelläni tulisin naista katsolaan ja naiselle näyttämään. 😋
        T Ap


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 K­­u­u­­m­­a­­­t­ ­­­t­­­y­­­t­ö­­­t­­­ ­­o­­d­­o­t­t­­a­­­v­­­­a­­­t­ ­­s­­i­n­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18301974

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Joko kevät on alkanut lämmittää niin, että jossain pääsisi naisen katsoessa masturboimaan?😘
      Uimahallin poreissa olisi myös ihanaa koskea ja tulla kosketetuksi "vahingossa" 😉
      Siisti M30

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­tsum­­­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­­ude­­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­i miljo­­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/H4l8I0

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe