Että kirjoittelen oikean henkilön kanssa tai ainakin olettamani oikean henkilön.
Mulle itselleni on jotenkin tärkeää
17
307
Vastaukset
- Anonyymi
No ei se kyllä täällä toteudu.
- Anonyymi
Samoin mutta väärä paikka siihen.
- Anonyymi
Olishan se tärkeää.. Mutta tasan ei mee nallekarkit aina. 😪
- Anonyymi
Kyllä minä häntä ajattelen aina kun vastaan silloinkin, kun kysymyksiin vastaan. Kaikki runotkin olen hänelle omistanut.
- Anonyymi
Voi kumpa joku omistelisi mullekin sanoja ja runoja.😥
Ennen niitä sai mutta ei enää. Anonyymi kirjoitti:
Voi kumpa joku omistelisi mullekin sanoja ja runoja.😥
Ennen niitä sai mutta ei enää.Ei hätä ole tämän näköinen,
lähetän sinulle tervehdyksen lämpöisen.
Kuurankukkasia talvi-iltaan,
ne eivät kuihdu tai palellu viimaan.
😊
- Anonyymi
Otitko "klörönäpiikin" ?...
- Anonyymi
En todellakaan ottanut!
- Anonyymi
Sitä varten on irl yhteydet olemassa.
- Anonyymi
Me ollaan kyl noihin samanlaisia
Sanotaan asiamme
Sit on kiiruhtaa veke - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kyl noihin samanlaisia
Sanotaan asiamme
Sit on kiiruhtaa vekeNii…
- Anonyymi
Jos on sä et todellakaan kirjoittele sille palstalla
Vaan suoraa hänelle suorin yhteys tiedoin irl puolella- Anonyymi
Tästä samaa mieltä.
- Anonyymi
Mulle ei lähetän viestitkin aina silmät kiinni.
- Anonyymi
Viime aikoina on tuntunut, että jokin osuu. Ja irl tapahtumat. Mutta ehkei nyt sentään kuitenkaan. Oli kiva nähdä.
Minulle se ei ole tärkeää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004909
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734771Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894330Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian302124Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121801- 881789