Olen narsisti

Anonyymi-ap

Täytyy myöntää että olen narsisti.
En kuitenkaan vaikka tiedostan tämän halua muuttua.
Rakas kaivattuni olet ollut viisas ghosatessasi minut.
Edelleenkin silti sua kaipaan ja ikävöin...Anteeksi.
T.💙😪
Ps.Yritän olla kiltisti.

98

1358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkan.Otin tunnustaessani riskin sillä jos olet sinäkin narsisti/psyko tulet halveksimaan minun heikkoutta tämän avautumisen suhteen ja hylkäät minut vaikka meitä ei ole ollut koskaan..on vain minun puoleltani ollut.

• Anonyymi

Minusta on vahvuutta myöntää ja avautua asioissa ei ole heikkoutta. Ihana aloitus kuitenkin aikaisin aamulla. Toivottavasti auttaa nukkumaan. Itse nukahdan aikaisin illalla ja sitten heräilenkin jo kl 3-4 eikä saa enää unta aamukahvi ja leivän pala auttaa taas nukahtamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on vahvuutta myöntää ja avautua asioissa ei ole heikkoutta. Ihana aloitus kuitenkin aikaisin aamulla. Toivottavasti auttaa nukkumaan. Itse nukahdan aikaisin illalla ja sitten heräilenkin jo kl 3-4 eikä saa enää unta aamukahvi ja leivän pala auttaa taas nukahtamaan.

onko musta auto

• Anonyymi

Joo jos mies tulis avautumaan minulle suoraan narsismista niin kyllä haveksisin syvästi.
        Ihan alaarvoista paskaa
        A-nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo jos mies tulis avautumaan minulle suoraan narsismista niin kyllä haveksisin syvästi.
        Ihan alaarvoista paskaa
        A-nainen

Eiköhän tämäkin pitkäpiimäinen monologisi mene aloittajaäijä niin, että tämä on ala-arvoista soopaa ala-arvoisille jos niikseen tulee ja tähän asti on tullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan alaarvoista paskaa
        A-nainen

Jotain oppineena ei tule -mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan alaarvoista paskaa
        A-nainen

Etkö ymmärrä, et narsisti on mestari myös uhriutumaan tarvittaessa, jos kokee olevansa heikompi osapuoli. Säälin hakeminen on silloin yhtä aktiivista, narsisti provosoi ja manipuloi aina tilanteen salliessa ja omaa etua ajaessa.

Hän harvemmin on aloitteellinen heikkouksiensa paljastamisessa, valheet ovat aina keino saada uskottavuutta omalle tarinalleen. Rooli minä pitää aina niin hyvässä kuin pahassa. Puhun kokemuksesta, jota saanut kokea itse. Sukupuolella ei niin väliä, toimii molemmissa.

• Anonyymi

Kukapa tästä yllättyikään. Ei kukaan.

• Anonyymi

Sinäkö oikein taas tunnistit aloituksen tekijän maagisesti? Niinpä tietenkin, niinpä tietenkin. Sinä tarvitsisit tekemistä.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että narsistinen persoonallisuushäiriö (NPD) on kliininen diagnoosi, joka on muutakin kuin vain narsististen piirteiden osoittamista. Mielenterveyshäiriöiden diagnostiikka- ja tilastokäsikirjan (DSM-5) mukaan NPD:tä sairastavien henkilöiden on täytettävä tietyt kriteerit, joihin kuuluvat muun muassa itsetuntemuksen ja ihmissuhdetoiminnan häiriöt. Kaikki, joilla on narsistisia piirteitä, eivät täytä NPD:n kriteerejä.

Tutkimusten mukaan todellinen NPD on suhteellisen harvinaista väestössä. Tutkimuksissa on arvioitu, että NPD:n esiintyvyys vaihtelee 0-6,2 prosentin välillä, ja tietyissä alaryhmissä, kuten kliinisissä väestöryhmissä tai tietyissä ammateissa, kuten johtotehtävissä, esiintyvyys on suurempi. Tämä osoittaa, että vaikka narsistiset piirteet saattavat olla yleisempiä, NPD:n diagnostisten kriteerien täyttyminen on harvinaisempaa.

Narsismin esiintyvyyttä suomalaisessa väestössä ei ole laajasti tutkittu tai dokumentoitu. Joitakin tutkimuksia on kuitenkin tehty narsistisen persoonallisuushäiriön (NPD) esiintyvyyden ymmärtämiseksi eri väestöryhmissä. Falkenbergin ym. vuonna 2008 tekemän tutkimuksen mukaan, jossa oli mukana 2 361 suomalaisen osallistujan otos, NPD:n esiintyvyyden arvioitiin olevan noin 0,5 %.

Narsististen piirteiden kehittymiseen vaikuttavat useat psykologiset tekijät, kuten varhaiset elämänkokemukset, vanhempien kasvatustyylit, yhteiskunnalliset vaikutukset ja yksilölliset persoonallisuuserot ja geneettiset tekijät. Kaikille näille tekijöille altistuneille ei kehity NPD:tä, mikä korostaa entisestään tämän häiriön monimutkaisuutta ja harvinaisuutta.

Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka narsistisia piirteitä voidaan havaita nyky-yhteiskunnassa useammin, todellinen narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole niin yleinen kuin yleisesti ajatellaan. Narsistisen persoonallisuushäiriön diagnosoinnin monimutkaisuus ja diagnoosin edellyttämät erityiset kriteerit vaikuttavat osaltaan sen harvinaisuuteen väestössä.

Mitään loppuunvietyjä tulkintoja itsestään ei kannata tehdä, eikä muille jaella jos ei omaa koulutusta ja työkaluja tunnistaa kyseistä sairautta. Tämä jopa myös ihan siksi, että ammattilaisillakin saattaa olla joskus hankalaa tai ainakin aikaa vievää puuhaa diagnosoida kyseinen persoonallisuushäiriö.

• Anonyymi

Olen teidän kanssa erimieltä diagnoosista.Tarkkailun alaisena narsisti osaa halutessaan näytellä "normaalia"tai jotain muuta häiriötä tai sairautta .Vetää 6-0 hoitohenkilökuntaa.

• Anonyymi

Kiitos täs on taas hyvää faktaa .
        Ite kuulun siihen pieneen diaknusoituun prosenttiin.
        Ja minä olen ollut ja väkivaltaduuteni kanssa ongelmissa .
        Enkä diagnoosin saanti hetkellä miettinyt noin 20 vuotta sitten olevani narsisti.
        Narsisti ei tunnista ongelmansa.

Mutta voi ajan myötä silti oppia jokin .
        Mut yksilön haluttava niin .
        Valtaosa ei halua muuttua..

Minua ärsyttää nämä nettiajan jokapaikan kahvikuppinarsistit
        Tai luulo narsistit.
        Kun todennäköisesti on ihan muusta häiriöst kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen teidän kanssa erimieltä diagnoosista.Tarkkailun alaisena narsisti osaa halutessaan näytellä "normaalia"tai jotain muuta häiriötä tai sairautta .Vetää 6-0 hoitohenkilökuntaa.

Enpä oikein usko aloittajaäijä tähän ja fiksumpi ymmärtää tämän sinun monologin niin, että mehustelet vedätystaidoillas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nistit osaa näytellä koska ne haluu lailliset huumeet lääkäriltä.Sit ne myy ne katukaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nistit osaa näytellä koska ne haluu lailliset huumeet lääkäriltä.Sit ne myy ne katukaupassa.

Mitä nämä päihteet voisivat olla aloittajasetä ja onko isot markkinat? Levitä tietoisuuttas

• Anonyymi

Tuo on jotain mitä ei yksikään narsisti varmasti sanoisi tosissaan ellei hyötyisi jotenkin siitä narsisti kun ei edes pysty tunnistamaan kaltaistaan kun joutusi ressukka myöntämään itselleen olevansa narsisti ja narsistin lähellähän ei kukaan tervejärkinen halua olla ellei tämä jollakin tavalla pakota

• Anonyymi

Olet väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä.

Oikeassa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa on.

Kirjoitin taikasanat mikä ei ole minulle eduksi eli tämän en aijo muuttua.Mitään hyötyä siis todellakaan ole minulle avautumisesta tällöin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä.

Samaa mieltä. Läheisriippuvainen on helppo uhri narsistille.

• Anonyymi

tiedä että tein teille samoin, toivottavasti kärsitte. ensin "hakkasin" yhteyden ja sitten mustaa, karmaa päälle. joka asiaan ja, henkilöön.

• Anonyymi

Kiitos kun myönnät

Tee jotain sille

Epäilyttää tulisko suhteesta mitään siksi

Joutuisknko katumaan

• Anonyymi

Tämä ei ollut ap:n tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ollut ap:n tekstiä.

No kyllähän muuten on sinun tekstiä palstasetä

• Anonyymi

Ketä aloittaja näyttelee täällä , ja miksi ? . Tuo on pahemmanluokan rikollisuutta .

• Anonyymi

Nainen itse on kirjoittanut aloituksen itsestään.
        T.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.ap

Hyvä että tunnustaa tuollaisen asian. Näin on sen arveltu olevankin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.ap

Millä perusteilla leimaat ja kuvittelet olevasi narsisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso Narsisti vs.minä youtube.
        Analysoin sieltä itseni ja 100 prossaa tuli täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.ap

Erittäin uskottavaa tekstiä naisena esiintyvä mr emoji. Tällaisesta skeidasta ilahtuvat vain rajatilatapaukset jotka mustamaalaa naista tämän pissilootan kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella sinä kuvittelet haastattelevasi jotain naista kun kyselet tältä miestrollilta? Jotain vikaa päässä täytyy olla ja sitä et voi kiistää.

• Anonyymi

Pakko kysyä vielä kertaalleen, vaikka oletkin sensaatioita hakeva aloittajaäijä, että millä perustella joku pitäisi tunnistaa tällaisen tekstin takaa? Tai miksi ihmisiä pitäisi ylipäätään käydä tunnistelemaan? Filosofisia kysymyksiä🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.ap

Tuon 💙 sydämen on joku trolli ominut täällä jo ajatsitten joten en anna mitään painoarvia kun tiedän että taas on maalitusta ja identiteettivarkautta taustalla.

• Anonyymi

Koskettaa itseä läheltä tämä…Täytyy sanoa, että vuosia narsistin kanssa parisuhteessa olleena kyllä siitä arvet jäi… Kiltit ihmiset monesti sinun kaltaisiisi rakastuu. Hyvä kuitenkin on, että itse tiedostat tämän hallitsevan ominaisuuden itsessäsi, siihenkin on saatavilla apua.

• Anonyymi

Huom.
        Narsismia on kahta lajia on avointa ja piilo.
        Minä olin avioliitossa tämän piilonarsistin kanssa ja olen itse avoin narsisti.Soppa oli myrkyllinen.
        T.ap ja n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom.
        Minä olin avioliitossa tämän piilonarsistin kanssa ja olen itse avoin narsisti.Soppa oli myrkyllinen.
        T.ap ja n

Varmasti oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom.
        T.ap ja n

Ei iiii...... AP
        Sä oot Uhri samalla kierolla tavalla kuin Harley Quin.
        Jokeri taas on hahmona kuin meidän lähipiirimme kuuluvat miehet
        Naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom.
        T.ap ja n

Onpa erikoista palstan satusetä, että yhtäkkiä ”sinä” et olekaan se narsisti vaan sellaisen kanssa naimisissa. Vähänkään päättelykykyä omaavat ihmiset osaisi lukea rivien välistä tämän trollaukseksi, mutta tuntuu olevan niin, että naisviha saa tuntumaan kaiken toksisen soopan ja mielikuvan naisista uskottavalta. Hyvin vastenmielistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa erikoista palstan satusetä, että yhtäkkiä ”sinä” et olekaan se narsisti vaan sellaisen kanssa naimisissa. Vähänkään päättelykykyä omaavat ihmiset osaisi lukea rivien välistä tämän trollaukseksi, mutta tuntuu olevan niin, että naisviha saa tuntumaan kaiken toksisen soopan ja mielikuvan naisista uskottavalta. Hyvin vastenmielistä.

Ehkä se on arka aihe lähteä purkamaan sitä.

• Anonyymi

Eli Aila hyvä päivä irrottaa pää penaalistaan sukupuolesta riippumatta, naiset omaa myös näitä ajatuksia mm pick me:t -TT

• Anonyymi

En pidä siitä, että tällaisia tunnustuksia tehdään minun puolestani sanomisikseni naamioiden.

• Anonyymi

Ei ole sinusta tehty vain itsestäni.
        T.ap ja n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sinusta tehty vain itsestäni.
        T.ap ja n

Älä esitä ...mo M. Kaikki kyllä näkee läpi sinun epätoivoisen palstateatterin.

• Anonyymi

Ei noi edes tajua, ettei narsisti tekisi noin. Kuulostaa lähinnä epävakaalta sosiopaatilta joka elää jostain huomion rippeistä ja peleistä. Toivoen olevansa psykopaatti, mutta jolle jopa narsisti nauraisi päin näköä. Voi mahtavuus sentään. Loputtomia kalastus provoja. Psykologista koukkua pitämään rattaat pyörimässä. On tolta tutkimukseltakin menny kaikki etiikka jo, jos sitä ikinä ollutkaan. Jollain voisi mennä järkikin, mutta sellaistahan vaan voi sattua. Että alkaa olla kypsä koko mestaan. No, se on sellaista.

• Anonyymi

Et oo. Olet huomionkipeä lapsellinen ihminen.

• Anonyymi

Kuuluu myös narsismiin tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu myös narsismiin tuo.

Nykyään kaikki kuuluu. Tuntuu että jokainen esimm. eron hetkellä huomaa että toinen on narsisti. Sana jota ihmiset viljelee vain siksi että joku on erilainen tai ei ajatukset mene yhteen.

• Anonyymi

Sinä olet huomionkipeä ja lapsellinen jos ja kun käyt vänkäämään tämän palstaäijän kanssa

• Anonyymi

Tein itse analyysin katsomalla youtubesta
      Narsisti vs. minä.
      T.ap ja n

• Anonyymi

Höpö höpö
        Narsismia ei voi diagnosoida itse.

Vaikuttaa enenpi
        Huomionhakuiselta tai ahdistukselta koska
        Narsteja pidetään cuulina nii tietenkin
        Huomionhakuinen haluaa olla semmoinen
        Tai ahdistunut etsii kaikkea ahdistavaa netistä...
        Mutta ei oo narsisti silti .

Se joka oikesti on narsisti ei edes tajua miettiä
        asiaa ennenkun diagnoosi täräytetään muiden ongelmien yleensä vakavien onglmien yhteydessä.

Narsisti ei todellakaan Juokse pisiksenä nettiin et oispa kiva olla cuuli pahis
        Uuh narsisti. Sehän sopii muhun ku tein testin x ja
        Oon varmasti se. Läsynlää..
        Et oo!

Sori trolli mutta rajoita vähän jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö
        Narsismia ei voi diagnosoida itse.

Vaikuttaa enenpi
        Huomionhakuiselta tai ahdistukselta koska
        Narsteja pidetään cuulina nii tietenkin
        Huomionhakuinen haluaa olla semmoinen
        Tai ahdistunut etsii kaikkea ahdistavaa netistä...
        Mutta ei oo narsisti silti .

Se joka oikesti on narsisti ei edes tajua miettiä
        asiaa ennenkun diagnoosi täräytetään muiden ongelmien yleensä vakavien onglmien yhteydessä.

Narsisti ei todellakaan Juokse pisiksenä nettiin et oispa kiva olla cuuli pahis
        Uuh narsisti. Sehän sopii muhun ku tein testin x ja
        Oon varmasti se. Läsynlää..
        Et oo!

Sori trolli mutta rajoita vähän jo

Nämä sinun banaalit itsekeskustelut on kyllä omassa genressään osoitus kyseiseen kirjooon kuulumisesta, aloittajaäijä.

• Anonyymi

No ota yhteyttä pyydä anteeksi ettet käyttäydy niiin tsi jos sulla ei ole yhteystietoja niin tule suoraan juttelemaan

• Anonyymi

Tämäkö on sinun ratkaisu mitä tyrkytät tuntemattomalle (palstaäijä)trollille, että kunhan tulet juttelemaan ja anteeksipyytelemään niin olette sujut jostain. Niin mistä- mitä koet jonkun ihmisen jonka kuvittelet myrkyllisesti tämän pitaskan taakse on sinulle velkaa- omaa aikaansa vai? Insane.

• Anonyymi

Ap
      Sä et oo lääketieteen ammatilainen jolla pätvyys arvioida .
      Vaan huudat suunileen apua sen suhteen että myrkylinen
      lähipiiri on jättänyt sinuun jälkensä .
      Kannattaisi paneutua syvemmin narsismin uhrien tietoihin ...
      Oikein myrkyllinen henkilö lähistöllä voi saada luulee asioita jotka ei pidä oikesti paikassa.
      Se mitä tarvitset on apua ...
      Tai lähipiirin vaihto tervepäisinpiin ihmisiin.
      Jalat alle pois siitä kuviosta .
      Nyt heti Oikeasti !

• Anonyymi

Saa olla jo tahallisen yksinkertainen ihminen, jos ei tunnista läpi kaikkien aloitustesi sitä, että vedät päivästä toiseen ja yötä päivää tätä monologiteatteria, palstaäijä

• Anonyymi

Hei Nasse!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suhtautusin varauksella informaatioon
        Jota ei voi kommentoida ja josta ei voi keskustella
        Itse tekijän kanssa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhtautusin varauksella informaatioon
        Jota ei voi kommentoida ja josta ei voi keskustella
        Itse tekijän kanssa .

Sen verran hymähdin tähän kommenttisi aloittajaäijälle tyypillisistä linkkisulkeisista, että mitäpä niistä artikkeleista välittämään, tehkää mieluummin analyyseja muista anonyymin palstan kautta. Siis mikä ihme tämä kommentti on?🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran hymähdin tähän kommenttisi aloittajaäijälle tyypillisistä linkkisulkeisista, että mitäpä niistä artikkeleista välittämään, tehkää mieluummin analyyseja muista anonyymin palstan kautta. Siis mikä ihme tämä kommentti on?🤦‍♀️

Juuri toi palstaäijä o narsisti psykopaatti,aivan hirveä ihminen,jos on edes ihminen,taitaa olla piru! Aivan sairas tyyppi,miks toi saa tuhota ihmisten elämiä?????????

• Anonyymi

Narsisti ei koskaan tunnusta olevansa narsisti.

• Anonyymi

Päin vastoin. Narsisti on ylpeä siitä että on narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päin vastoin. Narsisti on ylpeä siitä että on narsisti.

Sinä aloittajaäijä haet usein jotain väkivoiman tunnetta siitä, että kuinka ovelia narsistit muka on. Ja pskat. Luulevat liikoja itsestään hyvin helposti ja ottavat yhä suurempia ja typerämpiä riskejä manipuloidessaan muita.

• Anonyymi

Oletko kyvytön kohtaamaan toisen ihmisen? Eli kohtaatko näkemyksesi vai toisen? Siinä on narsismin ydin. Kyvyttömyys tähän kohtaamiseen. Jos kykenet siihen, muttet välitä tai halua välittää. Olet todennäköisesti keskenkasvuinen. Jos kyvyt löytyy mutta ei tunnetta joka velvoittaisi toimimaan oikein voit olla perus trolli. Tai pidemmälle kehittynyt sosiopaattinen huomion hakija. Ihmisten ohjailija, omiin tarkoituksiin. Omista lähtökohdista, ei toisen. Koska olet jotain muuta. Ehkä sulla on outo huumori tai olet kirjolla. Voi toki olla niinkin, että pyydät kaiken anteeksi sairauden varjolla, eli narsisti. Psykopaatit ovat suht yleisiäkin. Itse tuntenut parikin. Niillä ei näitä edeltäviä kysymyksiä ole edes paletissa millä menevät. Siinä vähän osviittaa.

• Anonyymi

Minusta on tullut itsekäs,en jaksa kauheasti kantaa muiden murheita. Olin pitkään narsistin uhri,mutta siitä vapauduttuani olen päättänyt olla kova ja osaan sanoa EI ja pidän puoleni.

• Anonyymi

Miksi te olette nostaneet vanhan aloituksen etusivulle ja vastailette ihan liiba laaba palstasepon luomaan keskustelun vuodelta 2024 niin että aivan kuin keskustelu olisi edelleen ajankohtainen. Ettekö te arvon keskustelijat osaa luoda ajankohtaisia keskusteluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te olette nostaneet vanhan aloituksen etusivulle ja vastailette ihan liiba laaba palstasepon luomaan keskustelun vuodelta 2024 niin että aivan kuin keskustelu olisi edelleen ajankohtainen. Ettekö te arvon keskustelijat osaa luoda ajankohtaisia keskusteluja?

Vastaus on hyvin yksinkertainen- palstasetä nostaa näitä ketjujaan itse vastailemalla puutaheinää ja aktivoiden näitä viidensadan emojin humpuukeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus on hyvin yksinkertainen- palstasetä nostaa näitä ketjujaan itse vastailemalla puutaheinää ja aktivoiden näitä viidensadan emojin humpuukeja.

Itseasiassa nämä teennäiset kokemusasiantuntijuuden hölönpölöt naurattaa ainakin minua kovasti. Lisäys edelliseen

• Anonyymi

voit ollakin, jotkut haluaa niin paljon että. heistä on mukava leikkiä narsistia, kaiken pohjalla on katkeruus, haku saada ja, saada huomiota. joskus on vaikea erottaa sairaita ja narskuja, tai vakaumuksen pohjalta tulevaa luuloa että toimii oikein. ja vääriä visioita. joskus täällä näkyy että ihmiset elää mieluummin fantasiassa ja, luulee saavansa siitä jotakin ja jää elämä elämättä. mikä lisää katkeruutta ja osa haluaa niin paljon huomiota ja jotain tukea ja keskittymistä. heidän ongelmiin, että vaikka hakkaavat jota heitä ymmärretään. hoitoon eivät mene, eikä tätä myönnä, tämä on jo lähellä narsismia, tai epätoivoa.

• Anonyymi

Väärin.Narsistit just elää tai siis näyttää ulkopuolisille elävänsä.Hovit ja muut jutut kuuluu tähän.Kyse onkin sitten siitä että narsku elää toisten kustannuksella ja ei oikeasti nauti omastacelämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.Narsistit just elää tai siis näyttää ulkopuolisille elävänsä.Hovit ja muut jutut kuuluu tähän.Kyse onkin sitten siitä että narsku elää toisten kustannuksella ja ei oikeasti nauti omastacelämästään.

Tuolla.Logiikalla kaikki sitten just elää tai siis näyttää ulkopuolisille elävänsä.Hovit ja muut jutut kuuluu tähän.Kyse onkin sitten siitä että narsku elää toisten kustannuksella ja ei oikeasti nauti omastacelämästään.

• Anonyymi

Narsistin yksi keino on saada muut uskomaan että se toinen aloitti kaiken ja se on hullu.Erittäin taitava sika on tää narsisti manipuloimaan.
      Satanisteissä on näitä.He korottavat itsensä jumalaksi ja yrittävät toimia sen mukaan.
      Kun et oo mieliksi satanistimiehen horoille sinut tuhotaan.

• Anonyymi

...se kuuluu niiden ns.kymmeneen käskyyn tämä tuhoan sinut.
        Olen yksi uhri joten tiedän tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...se kuuluu niiden ns.kymmeneen käskyyn tämä tuhoan sinut.
        Olen yksi uhri joten tiedän tämän.

No mutta tämäpä varsin hengelliseksi meni, aloittajaäijä. Oppikirjoja voi tietystä soveltaa laajasti, mutta se ei välttämättä tee eetoksesta pitävää lopulta. Sneaky minäkö? Miten nii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta tämäpä varsin hengelliseksi meni, aloittajaäijä. Oppikirjoja voi tietystä soveltaa laajasti, mutta se ei välttämättä tee eetoksesta pitävää lopulta. Sneaky minäkö? Miten nii

Mitään hengellistä fakta ei oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään hengellistä fakta ei oo.

Paradoksaaliseksu tekee satanistilla nää ns.käskyt et niitä täytyy noudattaa vaikka tulisikin toisiin aatoksiin.Tuhota käskyä ei voi peruuttaa vaikka satanisti huomaisi olleensa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paradoksaaliseksu tekee satanistilla nää ns.käskyt et niitä täytyy noudattaa vaikka tulisikin toisiin aatoksiin.Tuhota käskyä ei voi peruuttaa vaikka satanisti huomaisi olleensa väärässä.

Joopa, tähän tekisi mieli lohkaista yhtä sun toista aloittajaäijä, mutta antamiin vaikka kolmen intellektuellin pisteen lauseen perässä puhua omaa kieltään…

• Anonyymi

Taisin kommentoimalla loukata herkkiä sieluja taas, kyseenalaistanko teiä metodi?

• Anonyymi

Et sä mua ainakaan loukannut💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä mua ainakaan loukannut💋

Ihana kuulla aloittajaäijä, suukkoemojista päätellen mieli on hyvä haha

• Anonyymi

Kertauksen vuoksi: Tässä oli varmaan kysymys siitä, mistä emäntä EI innostu.
      Sivusta

• Anonyymi

Narsisti on täydellisyyden tavoittelija ja hän toimii niin, kuin ALFA UROS joka saalistaa NAARASTA JONKA HÄN ON PÄÄTTÄNYT SAADA VAIKKA KOKO IKÄNSÄ.
      Narsisti on sympaattinen ja hän jota hän saalistaa on empaattinen, koska empaattinen nainen oppii ymmärtämään sympaattista miestä.
      Empaattisuus on syy miksi exät roikkuu yleensä naisessa ja narsisti mies/alfa uros ei voi sietää toisia miehiä

• Anonyymi

Kaikissa on narsistisia piirteitä, diagnosoituja huomattavasti vähemmän. Sairaudet voivat tuoda niitä esiin, vaikka narsisti edes olisi.

• Anonyymi

Joskus ollut kirjoituksia, että kyseisen ryhmään kuuluvat pitävät paljon irtosuhteita?

• Anonyymi

No sekin voi olla, mutta tämän aloittajaäijän kohdalla se taitaa olla enemmän fantasian tasolla, jos ymmärrät mitä meinaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se on syy miksi ei voida olla yhdessä. Lyhyesti.

• Anonyymi

Hyvä, kunnon miehiäkin löytyy! Kaikki ei sentään lankea naisnarskun loukkuun.

• Anonyymi

älä syö vinanneksi, murkullisia voivat olla ahmia suuhunbkin

niin no joku pelijuttu jossa niin teini-tyttöjwnkin jotain ideoita jotta hauska

• Anonyymi

Mikäs sitten on semmoinen lintukuningas, joka keksii jonkun sanan, mitä sitten hoetaan parvena vuodesta toiseen.

t. Kaikki tautiluokitukset omaava henkilö

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe