Pariskunnan aktia.
Jos tällainen katselija kiihottaisi.
Vanhempi ,urheilulllinen,siisti mies.
larssoni
Katselemaan
22
750
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jälleen sarjassamme feikki suksi hevon vittuun
- Anonyymi
No hyvää matkaa sulle sinne senkun suksit buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää ole nyt hyvää ja suksit sinne buaahaa
- Anonyymi
Meidän ikkunan takana käy sellainen.
- Anonyymi
Nyt kun voi taas naida luonnon helmassakin..
Ehkä pariskunta löytyis PK seudulta.
Vain katselisin...
larssoni- Anonyymi
Tykkäämme rakastella luonnossa lähellä metsä polkuja kuiteski suojassa.Aina joku aistii tai kuulee ääniä, monasti mies liikkuja tullut katsoo ja tyydyttää samalla. Muutaman kerran annettu finkki katsojalle siirtynyt itse syrjemmälle kun katselija työntynyt vaimoni sisään. Nussinut intohimoisesti vaimoa laukeemiseen asti, mikä parasta myös vaimo saanut orgasmin. Pari 30v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäämme rakastella luonnossa lähellä metsä polkuja kuiteski suojassa.Aina joku aistii tai kuulee ääniä, monasti mies liikkuja tullut katsoo ja tyydyttää samalla. Muutaman kerran annettu finkki katsojalle siirtynyt itse syrjemmälle kun katselija työntynyt vaimoni sisään. Nussinut intohimoisesti vaimoa laukeemiseen asti, mikä parasta myös vaimo saanut orgasmin. Pari 30v
Missäpäin Suomea tällaista kivaa tapahtui/tapahtuu ? Olisi kiva löytää paikalle sopivaan aikaan. m60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Suomea tällaista kivaa tapahtui/tapahtuu ? Olisi kiva löytää paikalle sopivaan aikaan. m60
Käymme tansimassa riutassa vieressä hyvät lenkki maastot.tulemme asunto autolla pariksi yöksi tansseihin. Harrastamme luomto seksiä tuo lisä kipinää kesään. Useimmiten vaistoomme mies katselee salaa ja tyydyttää sanomatta mitään.Tietenkin molemmmat jännitämme jospa joku haluu naida vaimoa, emme ole kieltäytyneet siitähän osaksi kyse. Pari 30v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko Hangon tulliniemi kesäälä hyvä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käymme tansimassa riutassa vieressä hyvät lenkki maastot.tulemme asunto autolla pariksi yöksi tansseihin. Harrastamme luomto seksiä tuo lisä kipinää kesään. Useimmiten vaistoomme mies katselee salaa ja tyydyttää sanomatta mitään.Tietenkin molemmmat jännitämme jospa joku haluu naida vaimoa, emme ole kieltäytyneet siitähän osaksi kyse. Pari 30v
Kiitos tiedosta, ei paha näin vantaalaisellekaan. Tämä ilmeisesti vasta sitten, kun tanssit jälleen käynnistyneet. m60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko Hangon tulliniemi kesäälä hyvä??
Nyt en ole ihan varma, onko kysymys minulle, siis m60:lle, ja onko Pari 30v, joka kysyy. Mutta iltapiipahtamiselle se on sillä lailla liian kaukana, että jos ei edes tiedä, kohtaako paria touhuissaan, niin sitten se on liian kaukana. Eri asia jos tiedän, että pääsen katselemaan ja mahdollisesti osallistumaan. Sitten se ei ole liian kaukana. m60
- Anonyymi
Mitäs olet buaahaa
- Anonyymi
Mitäs olet höhöhöhö
- Anonyymi
Mitä onko spedellä marakattikin kjäh kjäh
- Anonyymi
Jumakeka spede susta pitää tehä eläinsuojeluimoistus. Ei niuvikseessa saa pitää lemmikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ole ihan varma, onko kysymys minulle, siis m60:lle, ja onko Pari 30v, joka kysyy. Mutta iltapiipahtamiselle se on sillä lailla liian kaukana, että jos ei edes tiedä, kohtaako paria touhuissaan, niin sitten se on liian kaukana. Eri asia jos tiedän, että pääsen katselemaan ja mahdollisesti osallistumaan. Sitten se ei ole liian kaukana. m60
Joku toinen kysyi. Kyllä sitten kun tansitoimimta alkaa, olemme usein riutassa. Vanhemmat miehet vaimon mieleen, katselu aluksi saa molemmat syttyy, mieluiten kun mies tulee runkaten viereen sanomatta mitään työntyy vaimoon. Vaimo mukana heti itse katselen vierestä naintia ja miten laukeet sisään. Riskinsä tietysti kun tuntematon paljaalla panee, kuiteski nämä miehet ulkoilemassa kuntonsa vuoksi. Pari 30v
- Anonyymi
Mitäs olet buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen kysyi. Kyllä sitten kun tansitoimimta alkaa, olemme usein riutassa. Vanhemmat miehet vaimon mieleen, katselu aluksi saa molemmat syttyy, mieluiten kun mies tulee runkaten viereen sanomatta mitään työntyy vaimoon. Vaimo mukana heti itse katselen vierestä naintia ja miten laukeet sisään. Riskinsä tietysti kun tuntematon paljaalla panee, kuiteski nämä miehet ulkoilemassa kuntonsa vuoksi. Pari 30v
Missä tämä riutta on?
Kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä riutta on?
Kurt56Riihimäessä tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaukseni poistettiin. Ei siinä mielestäni ollut mitään sääntöjen vastaista. Olin samaa mieltä paljaalla panemisesta. Eikö sellaista saisi sanoa ? Ja sitten kyselin, olisko mahdollista saada jotain "maistiaisia" kun kesään on kuitenkin vielä pitkä aika. Olikohan se sitten syy poistaa vastaus. En tiedä. m60
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/O3k0E3
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201