Mistä saatte rahat kun kansa köyhtyy, taivasta siis

Anonyymi-ap

Urpo köyhdyttää työväestön mys nappikaupiaat on työläisiä

Kuka ostaa kohta olaan kuin sebuassa kukaan ei osta kuin rättejä

Ei eikaat osta teitä kaikkea , ne laitaa tahat veeoparatiiseihin pois suomen talouselömöatä

Leppäniemi 2

57

465

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putin on haiseva kalu.

      • Anonyymi

        Koita edes jiskus pysyä,aiheessa

        Toiveikas


    • Anonyymi

      Palkansaajat maksaa kaiken ostamalla alv verotkin kauppian puolesta

      • Anonyymi

        Kuluttaja maksaa kaikki ostamansa tavaran valmistukseen tarvitut kustannukset ja verot.
        Tietysti, mitenkä muuten se voisi ollakaan? Kuka ne sitten maksaisi?

        Onko niin, että sinä todellakaan et tätä ymmärrä, kun jatkuvasti tätä samaa jaksat jankuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttaja maksaa kaikki ostamansa tavaran valmistukseen tarvitut kustannukset ja verot.
        Tietysti, mitenkä muuten se voisi ollakaan? Kuka ne sitten maksaisi?

        Onko niin, että sinä todellakaan et tätä ymmärrä, kun jatkuvasti tätä samaa jaksat jankuttaa?

        Yrittäjän tehtävä on tuottaa palveluita ja tuotteita ilmaiseksi. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kaupasta pitäisi saada ruuat ilmaiseksi, sähköt myös. Auton huolto edessä, varmaan siitäkin laskuttavat. On se kumma kun työssä kävijältä laskuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjän tehtävä on tuottaa palveluita ja tuotteita ilmaiseksi. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kaupasta pitäisi saada ruuat ilmaiseksi, sähköt myös. Auton huolto edessä, varmaan siitäkin laskuttavat. On se kumma kun työssä kävijältä laskuttavat.

        Milläs elätät yeittäjää kun ei rahhoo oo.

        Ei boi otaa taivaasta ja urpo ei anna bie baan kaiken yritystukiin upmlle muille rikaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttaja maksaa kaikki ostamansa tavaran valmistukseen tarvitut kustannukset ja verot.
        Tietysti, mitenkä muuten se voisi ollakaan? Kuka ne sitten maksaisi?

        Onko niin, että sinä todellakaan et tätä ymmärrä, kun jatkuvasti tätä samaa jaksat jankuttaa?

        Nomueitemiin sitä että miksi niin .

        Eikös yriitksetnvois maksaa itse veronsa ja yritystukensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjän tehtävä on tuottaa palveluita ja tuotteita ilmaiseksi. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kaupasta pitäisi saada ruuat ilmaiseksi, sähköt myös. Auton huolto edessä, varmaan siitäkin laskuttavat. On se kumma kun työssä kävijältä laskuttavat.

        Siitähän ei ole kyse baan siittä millä palkansaajat sut elättää kun kokookus lypsää itseleen kaikki kansan rahat

        En lähde mijinkäön tänään kun ei rahaa.
        Piti mennä illala baariin elättämään yrittäjää mutta kun dunaeia nin haukutaan baannytittäjien joukossa niin ehkä yeidät seitten elättää kokoomus

        Onnea matkaan. Minä en enää yrittäjälle,eahijani vei suomessa

        Lähsen syömään kanarialle.
        Hola hola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän ei ole kyse baan siittä millä palkansaajat sut elättää kun kokookus lypsää itseleen kaikki kansan rahat

        En lähde mijinkäön tänään kun ei rahaa.
        Piti mennä illala baariin elättämään yrittäjää mutta kun dunaeia nin haukutaan baannytittäjien joukossa niin ehkä yeidät seitten elättää kokoomus

        Onnea matkaan. Minä en enää yrittäjälle,eahijani vei suomessa

        Lähsen syömään kanarialle.
        Hola hola

        Jep, ja ne rahat, joilla väität ’elättäväsi’ minut, olen minä sulle maksanut palkkana, kun vielä se on ollut taloudellisesti mahdollista. Sitten, kun rahat minun yrityksestäni loppuu, niin palkanmaksukin sinulle loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja ne rahat, joilla väität ’elättäväsi’ minut, olen minä sulle maksanut palkkana, kun vielä se on ollut taloudellisesti mahdollista. Sitten, kun rahat minun yrityksestäni loppuu, niin palkanmaksukin sinulle loppuu.

        Joo sinun rahalla maksan veroja ja niistä maksetaan sinulle sosiaalista etuutta veron alennusta ja yritytukes. Sitten lopulla vielä elätän dint maksan kaikki kulusi ja voitot ja ne sinun maksamasi palkat autosikin ja alvidikin maksan.

        Mutta kun rahani loppuu et saa enää mitään.

        35b000 työtöntä lisää vuodesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinun rahalla maksan veroja ja niistä maksetaan sinulle sosiaalista etuutta veron alennusta ja yritytukes. Sitten lopulla vielä elätän dint maksan kaikki kulusi ja voitot ja ne sinun maksamasi palkat autosikin ja alvidikin maksan.

        Mutta kun rahani loppuu et saa enää mitään.

        35b000 työtöntä lisää vuodesa

        Huomaa nyt kuitenkin, että kaikki tulosi , josta maksat elämisesi, autolainasi, asuntolainasi, ruokasi, harrastuksesi, elämäsi yleensäkin ja tietysti verosikin, minä olen sinulle maksanut.
        Niistä maksamistani tuloistasi maksat veroa, jolla kustannetaan myös saamasi sosiaaliedut, työttömyyskorvaukset, eläkevakuutusmaksut, jne, jne. Kaikki.

        Kun minulta loppuu rahat, niin sinultakin loppuu. Et saa enää mitään.


    • Anonyymi

      Montakokohannkivijakkaa mee kohta konkkana kun kukaan ei osta ja yuoee tylttömii myyjii ja sama kertaa tuu

    • Anonyymi

      Jos kansa ei osta mistä saatte nappikuppiaat ja torimummot rahanne

      Ei kokoomus teille rahaa anna
      Äkokoomus on moni miljonöärien etujäejestö

      • Anonyymi

        Ja edelleen, Suomen talous ei pyöri ilman ulkomaankauppaa.
        Ei suomalaisilla kuluttajilla ole niin paljon rahaa että talous pyörisi vaan tarvitaan ja paljon ulkomaan kauppaa.
        Kun tällä menolla loppuu ulkomaan kauppa niin millä luulette että suomi pysyy pystyssä?
        Ei suomalaisten rahat siihen riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen, Suomen talous ei pyöri ilman ulkomaankauppaa.
        Ei suomalaisilla kuluttajilla ole niin paljon rahaa että talous pyörisi vaan tarvitaan ja paljon ulkomaan kauppaa.
        Kun tällä menolla loppuu ulkomaan kauppa niin millä luulette että suomi pysyy pystyssä?
        Ei suomalaisten rahat siihen riitä.

        Mi ulkomaan kauppaa torimummot ja nsppikauppisat., nakkikioski käy.
        Ja kohta on asikadkato kun kansalla ei ostoboimas
        Ei rikkaat kerkee kaikkee ostaa ja nekin vaan sijoittaa ulkomaillr

        Lam a ja suurtyöttömyys tulrr6
        Syy urpoilu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mi ulkomaan kauppaa torimummot ja nsppikauppisat., nakkikioski käy.
        Ja kohta on asikadkato kun kansalla ei ostoboimas
        Ei rikkaat kerkee kaikkee ostaa ja nekin vaan sijoittaa ulkomaillr

        Lam a ja suurtyöttömyys tulrr6
        Syy urpoilu

        Trolli jaksaa ja jaksaa ja ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli jaksaa ja jaksaa ja ....

        Lopeta trolaaminen trolli valittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli jaksaa ja jaksaa ja ....

        💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
        Liity mukaan keskusteluihin
        Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
        💰🍾🍷🎅🍸😝🍾💰⛅🦃🦃☎️🍸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli jaksaa ja jaksaa ja ....

        Mitä ulkomaan kaupaa nappikauppiaatn ja torimummot oikeen käy

        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
        Liity mukaan keskusteluihin
        Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.

        ++++++++++++++💰🍾🍷🎅🍸😝🍾💰⛅🦃🦃☎️🍸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen, Suomen talous ei pyöri ilman ulkomaankauppaa.
        Ei suomalaisilla kuluttajilla ole niin paljon rahaa että talous pyörisi vaan tarvitaan ja paljon ulkomaan kauppaa.
        Kun tällä menolla loppuu ulkomaan kauppa niin millä luulette että suomi pysyy pystyssä?
        Ei suomalaisten rahat siihen riitä.

        Et sinä mitään ulkomaan kappaa käy.
        Korkeintaan osta kiinalaista roskaa jota myyt netissä ja luulet olevasi miljomääri

        Nappikappias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään ulkomaan kappaa käy.
        Korkeintaan osta kiinalaista roskaa jota myyt netissä ja luulet olevasi miljomääri

        Nappikappias

        Juu en minä sitä ulkomaankauppaa teekkään vaan teen keikkoja sellaisiin firmoihin jotka tekevät ulkomaan kauppaa (Outokumpu , Metsä, jne.), lisäksi lukuisia firmoja asiakkaana jotka tekevät isompia alihankintoja vientiyrityksiin.
        Niin ja minulla on myös alihankkijoita jotka ovat ketjussa sidoksissa vientifirmoihin.


    • Anonyymi

      Ulkomaan kauppakin rikaiden monimiljonöörien yejdaiden pisne

      Nappikauppiaat ja torimummot jotka on työlöisiä äänestää myöskin milkonääriwn riistopuolue Kokoomusta
      Millö kansa ostaa pikku itseyrittäjiltä jos meillä ei ole rahaa siis jos 0alkatkin puolitetaan en osta teitä wnää mitää

      Kapakat menne konkkaan

      Lähde etelään taas lomailee kun ei suomessa ole varaa lomailla
      Malekai Zarzueladb
      Suomen Kissaliitto

      • Anonyymi

        Saisiko jonkun ammatti- ja kielitaitoisen bottiohjelmoijan kunnostamaan sinut? Suomesta voisi löytyä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko jonkun ammatti- ja kielitaitoisen bottiohjelmoijan kunnostamaan sinut? Suomesta voisi löytyä…

        Virhe lauseessa
        Maissi


    • Anonyymi

      Kos en osta teiltä etsaa palkaa

      Palkansaajt

    • Anonyymi

      Orpo on kuin Putin ja Purra kuin










      Zaharova. Ja työntekijät ovat Navalnyi, Mällinen vertasi.

      Mällinen viittasi Venäjän presidentti Vladimir Putiniin, Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Marija Zaharovaan ja helmikuussa menehtyneeseen oppositiojohtaja Aleksei Navalnyihin.

    • Anonyymi

      Jis en odta meet klnkkaan

      Palkan nauttija

    • Anonyymi

      Viimeinkin joku tajuaa.
      Kun nyt vasemmiston mielestä suomesta pitää karkottaa ulkomaalaiset sijoittajat ja vientiyrityksetkin häätää halvempiin maihin niin tuloksena on se että suomi pikkuhiljaa köyhtyy köyhtymistään.
      Jo pelkästään 30 000€/suomalainen valtionvelka köyhdyttää kun ottaa huomioon että ½ suomalaisista ei ole tuollaista omaisuutta edes olemassa.
      Eli ilman vahvaa yrittäjyyttä ja ulkomaan vientiä sekä ulkomaalaisia sijoittajia suomalaiset köyhtyy vääjäämättä.

      Nykyinen suuntaus että 1 työntekijä kustantaa 3 joutenolijan elämisen ei kannusta ketään alkamaan työntekijäksi.
      Kun jossakin vaiheessa suuret ikäpovet katoavat maan päältä on tuo suhdeluku jo niin korkea ettei ketään kiinnosta työnteko, ei ainakaan rehellinen.
      Pimeissä hommissa ei tarvitse elättää muita.

      • Anonyymi

        Suuret ikäluokat kuuluvat tuohon ’joutenolijoihin’, ovat eläkkeellä. Nuorimmat suuriin ikäluokkiin kuuluvat täyttävät tänä vuonna 74 vuotta. Periaatteessa suurten ikäluokkien poistuminen vähentää painetta vanhus- ja terveydenhuollon alalla.

        Periaatteessa, mutta käytännössä tilannetta vaikeuttaa tämä nykyinen syntyvyyden romahdus, jonka vuoksi tuo suhdeluku työssä- ja ’joutenolevien’ välillä ei paranemaan niin paljoa kuin pitäisi. Sitä ei kyetä korjaamaan enää muuten kuin maahanmuutolla, jos silläkään. Syntyvyyden kasvulla ei, koska synnyttävät ikäluokat ovat jo niin pienet ja pienenevät koko ajan kovaa vauhtia.


      • Anonyymi

        Radikaaleja muutoksia pitäisi tehdä, jotta tästä jollain ihmeellä selvittäisiin.

        Ensinnäkin työssä käyntiä pitäisi helpottaa, yrittäjän ja työntekijän näkökulmasta. Eräs miljonääri sanoi hyvin, on helpompi hakea avioero, kuin päästä huonosta työntekijästä eroon.

        Toiseksi, ulkomaan kauppaan pitäisi kannustaa. Suomalaisia pienyrityksiä pitäisi rohkaista ja tukea kansainvälistymisessä.

        Kolmas, verotusta tulisi laskea reilusti. Nythän 1/3 tuloista menee kaiken maailman verotukseen. Tämä on varmasti myös syynä edellä mainittuun syntyvyys ongelmaan. Ei ihmiset halua ottaa riskiä, etteivät rahat riitä jos lapsi syntyy.

        Suomesta on tulossa hyvää vauhtia Euroopan kehitysmaa. Rikkaat lähtee, koska verotus vie 50% tuloista. Ulkomaalaiset ei tänne tule, koska yllätys yllätys verotus on korkeampaa kuin naapurimaissa.

        Se että johonkin junarataan työnnetään tässä taloudessa 1.5miljardia kuvaa hyvin tämän valtion idiotismia.
        Rakentaisivat sen ennemmin Suomen ja Ruotsin välillä, jolloin kansainvälinen liikkuvuus paraneisi. Tai johonkin muuhun toimintaa, mikä lisää kansainvälistä kilpailukykyä. Mutta ei.


      • Anonyymi

        Palakansaajat kustaan kaikki yritystuetkin ja yrotysten alv berot boitot ja bielä yrityksen palajt vai kuna mk'askaa muks jos en minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radikaaleja muutoksia pitäisi tehdä, jotta tästä jollain ihmeellä selvittäisiin.

        Ensinnäkin työssä käyntiä pitäisi helpottaa, yrittäjän ja työntekijän näkökulmasta. Eräs miljonääri sanoi hyvin, on helpompi hakea avioero, kuin päästä huonosta työntekijästä eroon.

        Toiseksi, ulkomaan kauppaan pitäisi kannustaa. Suomalaisia pienyrityksiä pitäisi rohkaista ja tukea kansainvälistymisessä.

        Kolmas, verotusta tulisi laskea reilusti. Nythän 1/3 tuloista menee kaiken maailman verotukseen. Tämä on varmasti myös syynä edellä mainittuun syntyvyys ongelmaan. Ei ihmiset halua ottaa riskiä, etteivät rahat riitä jos lapsi syntyy.

        Suomesta on tulossa hyvää vauhtia Euroopan kehitysmaa. Rikkaat lähtee, koska verotus vie 50% tuloista. Ulkomaalaiset ei tänne tule, koska yllätys yllätys verotus on korkeampaa kuin naapurimaissa.

        Se että johonkin junarataan työnnetään tässä taloudessa 1.5miljardia kuvaa hyvin tämän valtion idiotismia.
        Rakentaisivat sen ennemmin Suomen ja Ruotsin välillä, jolloin kansainvälinen liikkuvuus paraneisi. Tai johonkin muuhun toimintaa, mikä lisää kansainvälistä kilpailukykyä. Mutta ei.

        Onkos uritustuella elöminen jotenkin työntekoa
        yrittäjöt on suuria loisa tukineen joita palkansaajt vaan voi haavella ilmaset autot puheimet kaiiki verotta


    • Anonyymi

      Euroopan köyhimmät ihmiset asuu unkarissa ja suomessa

      loppu tuli suomelle

    • Anonyymi

      Minä ainakin haen rahani seinässä olevasta keltaisesta peltilaatikosta. Aina tulee, ei hätää!!!

      • Anonyymi

        Minä minä
        Minä olen yrittäjä

        Minä olen minun pitääsaada kaikki yhteiskunata ilmaiaeksi olen yrittäjä


    • Anonyymi

      Yeittäjien rahat putoo taivaasta kuten tähänkin asti yeitystukina joka vuosi

      • Anonyymi

        Ja trolli jaksaa ja jaksaa ja.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja trolli jaksaa ja jaksaa ja.....

        Jos et tiedä mikä,in trolli

        Kysy vaikka äidiltäs

        Kos on kotona selvin päin

        Tai kysy opelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiedä mikä,in trolli

        Kysy vaikka äidiltäs

        Kos on kotona selvin päin

        Tai kysy opelta

        Etkö ole huomannut että tyo kyseinen trolli kirjoittaa huonoa suomea.
        Tekstissä on sellaisia kirjoitusvirheitä että huomaa heti ettei kyseessä ole suomalainen.
        Lisäksi kirjoittaja kirjoittaa juurikin sellaisia väitteitä jotka ovat omiaan aiheuttamaan vastakkainasetteluja.

        Itse olen huomannut että tuo kyseinen kirjoittelija on useilla eri ketjuilla ja kirjoitusvirheet ja provosoiva kirjoittelu kertoo heti ettei kyseessä ole tavanomainen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja trolli jaksaa ja jaksaa ja.....

        MINÄ KIRJOITAN ISOIOLA KIRJAIMILLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole huomannut että tyo kyseinen trolli kirjoittaa huonoa suomea.
        Tekstissä on sellaisia kirjoitusvirheitä että huomaa heti ettei kyseessä ole suomalainen.
        Lisäksi kirjoittaja kirjoittaa juurikin sellaisia väitteitä jotka ovat omiaan aiheuttamaan vastakkainasetteluja.

        Itse olen huomannut että tuo kyseinen kirjoittelija on useilla eri ketjuilla ja kirjoitusvirheet ja provosoiva kirjoittelu kertoo heti ettei kyseessä ole tavanomainen mielipide.

        Mitä,josmyeittäisiynousuä edes aiheessa

        Olen huomannut että kiroitat aina asiaan kuulumatonta ja köyt iholle

        Sergei kaalepp


    • Anonyymi

      Koita edes jsikus pysyä aiheessa

      Pliis

      Sanni Hamad

    • Anonyymi

      Minin yritystuet meen joka buosi

      Kuka ne maksaa

      Verovähennykset joiya saa baan uritykset ovat myls yritystukea.

      Sanni Hamid

    • Anonyymi

      Talouden yhtälössä kysynnällä on merkittävä osuus toiminnan kannalta, mutta tätä nämä päättäjät ja etenkin suuryritykset eivät näyttäisi ymmärtävän alkuunkaan. Mitään kun ei tarvitse edes tuottaa, jos sille ei ole kysyntää. Kysynnän perustavan laatuisena moottorina toimii kansalaisten ostovoima oli sitten kyse minkä tuottamisesta tahansa. Nykyinen hallituksen toiminta vastaa lähinnä onkimista ilman syöttiä toivotaan toivotaan tyyliin, mutta realiteetit ei toivomuksille rakennu.

      • Anonyymi

        Kas kun talouden huippuammattilaiset suuryrityksissä eivät sitten tuota sinun keksimääsi viisautta ole hoksanneet. Eikä myöskään muutkaan kansantalouden ja yritystalouden ammattilaiset.

        Ehdotankin, että kertoisit heille ….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun talouden huippuammattilaiset suuryrityksissä eivät sitten tuota sinun keksimääsi viisautta ole hoksanneet. Eikä myöskään muutkaan kansantalouden ja yritystalouden ammattilaiset.

        Ehdotankin, että kertoisit heille ….

        Kyllä suuryrityksillä tämä on erittäin hyvin hallussa. Sen takia ne siirtävät toimintansa ostovoimaisempiin maihin.

        Saksa esimerkiksi on hyvä paikka, paljon ostovoimaa. Pelkästään Berliinissä ja Hampurissa asukkaita yhtä paljon kuin Suomessa. Erittäin hyvät kulkuyhteydet, varakkaita ihmisiä, muita jättifirmoja yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun talouden huippuammattilaiset suuryrityksissä eivät sitten tuota sinun keksimääsi viisautta ole hoksanneet. Eikä myöskään muutkaan kansantalouden ja yritystalouden ammattilaiset.

        Ehdotankin, että kertoisit heille ….

        Jos veronkorotukset palkansaajaille parantaa taloutta niin suomessahan menee tosi hyvin
        Taloudellisesti mutta valtion varat vaan katoaa jonnekin

        Etteivaan yritsutukiin ja maataloustukiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veronkorotukset palkansaajaille parantaa taloutta niin suomessahan menee tosi hyvin
        Taloudellisesti mutta valtion varat vaan katoaa jonnekin

        Etteivaan yritsutukiin ja maataloustukiin

        Kertokaa jo lopulta mistä näitä tukia saa, kun sen nousee joka kerta puheeksi? 8 vuotta päätoimisena yrittäjänä, eikä mitään muuta saa valtiolta, kun veroja maksettavaksi.

        Joskus haluaisin saada niitä tukiakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa jo lopulta mistä näitä tukia saa, kun sen nousee joka kerta puheeksi? 8 vuotta päätoimisena yrittäjänä, eikä mitään muuta saa valtiolta, kun veroja maksettavaksi.

        Joskus haluaisin saada niitä tukiakin

        Tukia pitää hakea ja niihin olla oikeutettu eli perusteet. Ja riippuu tuesta mistä sitä haetaan. Näinhän se on palkansaajillakin. Ei tukia makseta sen perusteella, että niin haluaisi saada.

        En minäkään palkansaajana ole koskaan saanut mitään tukia, vaikka takana on jo lähes 40 vuotta palkansaajana.

        Uskoisin, että yrittäjänä sinulla on kyky selvittää mihin tukiin olet oikeutettu tai oletko mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa jo lopulta mistä näitä tukia saa, kun sen nousee joka kerta puheeksi? 8 vuotta päätoimisena yrittäjänä, eikä mitään muuta saa valtiolta, kun veroja maksettavaksi.

        Joskus haluaisin saada niitä tukiakin

        Tilastokeskuksen tietojen mukaan suoraa yritystukea maksettiin 961 miljoonaa euroa ja myönnettiin 1 991 miljoonaa euroa vuonna 2022. Lainoja myönnettiin 709 miljoonan euron verran ja takauksia 1 714 miljoonaa euroa. Yritystukea sai 44 165 yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastokeskuksen tietojen mukaan suoraa yritystukea maksettiin 961 miljoonaa euroa ja myönnettiin 1 991 miljoonaa euroa vuonna 2022. Lainoja myönnettiin 709 miljoonan euron verran ja takauksia 1 714 miljoonaa euroa. Yritystukea sai 44 165 yritystä.

        Tuossa ei ole maataloustuottajien tuet mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastokeskuksen tietojen mukaan suoraa yritystukea maksettiin 961 miljoonaa euroa ja myönnettiin 1 991 miljoonaa euroa vuonna 2022. Lainoja myönnettiin 709 miljoonan euron verran ja takauksia 1 714 miljoonaa euroa. Yritystukea sai 44 165 yritystä.

        Vanhaa ja väärää tietoa.
        Myös epäsuorat tuet on yritytukes esim verotuet joita vaan yritykset saa ja palkansaajat br maksaa.

        Esim alv veronkim maksaa palkansaaja siis asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa ja väärää tietoa.
        Myös epäsuorat tuet on yritytukes esim verotuet joita vaan yritykset saa ja palkansaajat br maksaa.

        Esim alv veronkim maksaa palkansaaja siis asiakas

        Eihän alv ole millään mittarilla katsottuna yritystukea. Ei se on verotusta, joka kohdistuu loppukäyttäjän eli loppukäyttäjän maksettavaksi.
        Mitenkäs muuten se voisi ollakaan?

        Eihän tilanne paranisi kuluttajalle mitenkään, jos joka tuotantoprosessin toimija maksaisi alvin kaikista ostoksistaan ja myymisistään ja sitten lisäisi nekin kustannukset tuotteensa myyntihintaan. Hinnathan kohoaisivat melkoisesti nykyisestä, kun ne sisältäisivät tuotantoprosessin prosessin jokaisen toimijan maksamat alvit.

        Kyllä se vaan on yksiselitteinen ja kumoamaton fakta, että loppukäyttäjä (=kuluttaja, asiakas) maksaa kaikki tavaran ja palvelun tuottamiseen liittyvät kustannukset, raaka-ainekustannukset, työvoimakustannukset, logistiikkakustannukset, kauppaan ja markkinointiin/myyntiin liittyvät kustannukset, verot yms, yms.
        Kuka muu ne muka maksaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän alv ole millään mittarilla katsottuna yritystukea. Ei se on verotusta, joka kohdistuu loppukäyttäjän eli loppukäyttäjän maksettavaksi.
        Mitenkäs muuten se voisi ollakaan?

        Eihän tilanne paranisi kuluttajalle mitenkään, jos joka tuotantoprosessin toimija maksaisi alvin kaikista ostoksistaan ja myymisistään ja sitten lisäisi nekin kustannukset tuotteensa myyntihintaan. Hinnathan kohoaisivat melkoisesti nykyisestä, kun ne sisältäisivät tuotantoprosessin prosessin jokaisen toimijan maksamat alvit.

        Kyllä se vaan on yksiselitteinen ja kumoamaton fakta, että loppukäyttäjä (=kuluttaja, asiakas) maksaa kaikki tavaran ja palvelun tuottamiseen liittyvät kustannukset, raaka-ainekustannukset, työvoimakustannukset, logistiikkakustannukset, kauppaan ja markkinointiin/myyntiin liittyvät kustannukset, verot yms, yms.
        Kuka muu ne muka maksaisi?

        Tuo samainen kirjoittaja jatkuvasti jauhaa tuosta samasta alv-asiasta. Hänelle on vastattu ja oikaistu monen monituista kertaa siitä, mutta ei vaikutusta.
        Taustalla varmaa oleellinen ymmärryksen puute liiketoiminnan perusasioista. Ja harhakuvitelma, että joku muu maksaisi verot hänen puolestaan. Lisäksi varmaan se ’kuuluisa aforismi’ eli ’verot valtion maksettavaksi’ ja tämä kirjoittaja ei ole ymmärtänyt sen olevan aforismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa ja väärää tietoa.
        Myös epäsuorat tuet on yritytukes esim verotuet joita vaan yritykset saa ja palkansaajat br maksaa.

        Esim alv veronkim maksaa palkansaaja siis asiakas

        Oikeaa ja tuoreinta tietoa, mitä on julkaistu.


    • Anonyymi

      Koittakaa edes pysyä aiheessa

      Svetlana Tasha

    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 ­V­i­­t­t­u­­­ ­­t­­ä­­­m­ä­ ­­k­u­u­­­m­­a­­­ ­n­­­a­­r­­t­t­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe