Sanomalehti Keskisuomalaisen syliin meni muiden mukana myös Ylä-Karjala lehti. Ennen tuli kolme lehteä viikossa, nykyisin vain kaksi, mutta hinta ei halventunut. Onko tulevaisuudessa enää yksi lehti viikossa, mutta silloin on myös hinnan tiputtava reilusti.
Keskisuomalainen
18
818
Vastaukset
- Anonyymi
Siirtyy kokonaan sähköiseksi, koska vain muutamat vanhukset haluavat korpeen paperilehden ja siitä ilosta toiset saavat maksaa kalliisti. Kehityksen jarrut jarruttakoot itseään vain.
- Anonyymi
Kyllä jokainen tulee vanhaksi, niin siitä se sitten uhoaminenkin vähenee.
- Anonyymi
Ei tule kuin yksi YläKarjala viikossa (torstaina). Hyvä niin.
- Anonyymi
Pikkupaikkakuntien lehdet loppuvat
- Anonyymi
Eikä menetetä mitään. Jutut samoja kuin maakuntalehdissä, ei järkeä maksaa
Molemmista.
- Anonyymi
Surullisen kuuluiset uudistukset eri aloilla ei mene aina putkeen. Karmein esimerkki on terveydenhoitoalan yli kymmenen vuotta nyhrätty uudistus, joka meni täysin pieleen, Keikkalääkäreille tämä systeemi on kultakaivos, saavat itse määrätä palkkansa ja kunnat vikisee, mutta maksaa vähistä varoistaan.
- Anonyymi
No nyt sitten on mielenkiintoinen tapaus. Keskisuomalaisen hallituksen jäsen on suhteessa korkeassa asemassa olevan työntekijän kanssa. Yhtiökokous joutuu päättämään irtisanomisesta koska henkilö ei ole itse suostunut irtisanoutumaan. Nyt osakkeenomistajat siis linjaavat onko toimintatapa sopiva ja yhtiön imagoa tukeva.
- Anonyymi
Kertokaa tarkemmin. Onko kolmiodraama jossa mukana isoa omistusta. Karjalainen voisi ottaa selvää ja sitten Ylä-Karjalakin pääsisi kertomaan. Saisi vähän tilaus,aksulle vastiketta.
- Anonyymi
Keskisuomalainen uutisoi vasta Kauppalehden uutisen jälkeen. Hallituksen puheenjohtaja näkee vakavan jääviysongelman, hallituksen jäsen ei näe perustetta irtisanoutumiselle. Mielenkiintoinen äänestys tulossa, joka kyllä tulee kertomaan konsernin jääviyteen liittyvistä periaatteista ja suhtautumisesta tulevaisuudessakin.
Osapuolet ovat uutisoinnin perusteella Riitta Vesterinen-Virtanen (hallituksen jäsen) ja Mikko Pakarinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisuomalainen uutisoi vasta Kauppalehden uutisen jälkeen. Hallituksen puheenjohtaja näkee vakavan jääviysongelman, hallituksen jäsen ei näe perustetta irtisanoutumiselle. Mielenkiintoinen äänestys tulossa, joka kyllä tulee kertomaan konsernin jääviyteen liittyvistä periaatteista ja suhtautumisesta tulevaisuudessakin.
Osapuolet ovat uutisoinnin perusteella Riitta Vesterinen-Virtanen (hallituksen jäsen) ja Mikko Pakarinen.Irtisanominen näyttää varmalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osapuolet ovat uutisoinnin perusteella Riitta Vesterinen-Virtanen (hallituksen jäsen) ja Mikko Pakarinen.Onkos tämä Vesterinen-Virtanen niitä Laukaan Vesterisiä, joilla on Perttulan tila -niminen maatilamatkailuyritys?
- Anonyymi
Ymmärtäkää, että painettua lehteä on pikkupaikoilla enää mahdotonta tuottaa.
Posti toimii miten toimii, joskus ei ollenkaan. Jakelu ei toimi enää päivittäin.
Painokulut on nousseet hurjana, ja samalla tilaajat vähenee olemattomiin.
Miten luulette fyysisen lehden onnistuvan?
Lehteä ei voi tuottaa tappiolla, ei se paikallislehti mikään kansalaisoikeus ole.
Maksakaa se 1000 ekee vuosi niin lehti tulee. Ei taida maistua?- Anonyymi
Noin se menee.
- Anonyymi
"Lehteä ei voi tuottaa tappiolla, ei se paikallislehti mikään kansalaisoikeus ole.
Maksakaa se 1000 ekee vuosi niin lehti tulee. Ei taida maistua?"
K-kele, eukko kinuaa paikallislehtiä, muuten lopettaisin koko Keskisuomalaisen.
Alvariinsa avautumishäiriöitä ja asian selvittely maksullinen!!!!
- Anonyymi
Ennen oli töitä ja tekemistä, myös yhteiskunta oli terveemmässä tilassa. Nykyisin kun tehokkuudelle on annettu valta ja kalliit vähän väliä uusittavat kalliit laitteet ovat ottaneet vallan ja vieneet työpaikkoja, niin kertokaapas, mikä on paremmin, Kasvamassa oleva nuorisokin voi pahoin, tästä saapi lukea lehdistä päivittäin hätäkeskukseen kouluilta tulee hälytyksiä kymmenittäin viikossa.
- Anonyymi
Jääpi vähän sellainen sivumaku, että kakun jakamisesta on tullut kiistaa isoissa kaupoissa.
- Anonyymi
Tänään ei nettilehtikään ole avautunut - mukamas väärä salasana. Eivät muutosvimmassaan hallitse tietotekniikkaa - hankoauralla kyntävät.
- Anonyymi
Pitäisi paikallislehden paperiversio pitää jakelussa, koska ikäihmisille niin kotona kuin palvelukodeissa olisi kotoista luettavaa. Kirjautumiset digilehtiin on suurelle osalle täyttä utopiaa jo terveydellisistä syistä, eikä laitteet kotonakaan tahdo pysyä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755