Vesilahdessa rekisteröitiin liian vähän uusia sähköautoja vuonna 2023

Anonyymi-ap

Hyvä uutinen on se, että uusia sähköautoja rekisteröitiin Suomessa vuonna 2023 ensimmäistä kertaa melkein enemmän kuin polttomoottoriautoja. Tai no, ainakin melkein enemmän kuin bensiiniautoja.

Huono uutinen on se, että Vesilahdessa rekisteröitiin vähemmän sähköautoja kuin LEMPÄÄLÄSSÄ ja AKAASSA. Mikä häpeä! Lempäälän olisikin voinut arvata, siellähän ei muita vastaan tulekaan kuin sähköautoja. Ajavat vielä niin paljon pirulaiset niillä sähköautoillaan, haluavat tietysti elvistellä erityisesti meille vesilahtelaisille. MUTTA ETTÄ AKAA!

Eiköhän panna paremmaksi tänä vuonna, eikös vain? Tässähän on kohta Vesilahden maine vaarassa edistyksellisenä kuntana.

https://yle.fi/a/74-20076557

P.S. Jos jotain positiivista haluaa nähdä, niin OHITETTIIN SENTÄÄN PIRKKALA. Juuri ja juuri, mutta silti.

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täähän on kuin makkaratehtaan mainos, kumpi tykkää Atriasta vai Tapolasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Itte katsellut V8 jenkkiä kesäautoksi kun bensaa vielä myydään kauan. Sillä saa paremmin naisia kun jollain tyylittömällä massatuotanto koppakuoriaisella joka kulkee virralla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe