Tekisi välillä mieli alistua miehelle ja imeä

Anonyymi-ap

Mistä tuollaiset halut johtuu???? Mitä jos kokeilisin niin olisko enää paluuta normaaliin???

51

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä siinä kokeile vaa olin ihan samatilanen mut sitten lähin etsimään löysin sopivan kundin joka olttin saman ikäisen kokelttin kaikkeia kyllä se tuntui aivan mahtavan

    • Anonyymi

      no kyllä voi tai ootko mahdollisesti bi

      • Anonyymi

        On kyllä bi suositelisin sullekin että kokelisit nii jos et tykkää enää uskon kyllä paluut normaaliksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä bi suositelisin sullekin että kokelisit nii jos et tykkää enää uskon kyllä paluut normaaliksi

        Haluisin kokeilla söpöö feminiinistä pojua bi utelias taidan olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kokeilla söpöö feminiinistä pojua bi utelias taidan olla

        Mäkin on bi utelias tule kokeillaan yhdessä varman sadaan kokemustakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin on bi utelias tule kokeillaan yhdessä varman sadaan kokemustakin

        En halua kokeilla tuo oli jokin mielenhäiriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua kokeilla tuo oli jokin mielenhäiriö

        Ihmiset ei ajattele nenäänsä pidemmälle. Ensinnäkin jokainen ihminen päästää ilmaa kymmeniä kertoja päivässä ja usein mukana on coli bakteereita joita on alapäässä miehillä kun naisillakin . Aitten sitten saadaan joku tautimekanismin syytä löydetä mistään. Jotkut saavaat kovan ripulin eivätkä voi ymmärtää syytä siihen. Että,kannattaa nuoleskellaan ajatuksen kanssa . Ja ehdoton puhtaus on silloin oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kokeilla söpöö feminiinistä pojua bi utelias taidan olla

        Minkäs ikäne oot ja mistä päin


    • Anonyymi

      Sama täällä. Mulle olisi varmaan helpotus jos löytäisin uuden normaalin.

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet ja millainen itse on 35v


    • Anonyymi

      Ole alistuva homo tai bi.

    • Anonyymi

      Yksi Tynkkynen riittää. Amispojat saa töitä muutamalla käytännön taidolla ja urheilemalla. Kuinka vähällä lukemisella saa keskiarvon 5-7 ? Aivot menee solmuun lukemisesta. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

      • Anonyymi

        Eivät saa ilman hyvää todistusta tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät saa ilman hyvää todistusta tänä päivänä.

        Amiksessa on duuniin opetus. Ei yliopistoaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amiksessa on duuniin opetus. Ei yliopistoaineita.

        No eihän siellä ole sitäkään. Pari lähipäivää viikossa nykyään ja opettaja käskee katsoa netistä.


      • Anonyymi

        Pääministeriksi pääsee osa-aika kassan taidoilla ja kassaksi pääsee ilman mitään koulutusta.
        Jopa meikän kylillä pääsi Teboilin kassa kansanedustajaksi 1kausi, mutta on jälkeen ollut vain kunnan firmojen toimitusjohtaja jne. En minäkään ole koskaan ollut koulutustani vastaavissa töissä ja palkkaa sain monin kertaisesti vihreiden Atte Harjanteen arvion hyvä tuloisista eläkeläisistä 1250€/kk, miten se sitten itse kehtaa nauttia 7000€/kk-vero.
        Olisiko kansanedustajan palkkaa ja etuisuuksia leikattava reilusti? 2500€/kk olisi tuplana se "hyvätuloiset" eläkeläisten "palkka", hänen omien sanojen mukaan kaikki kansanedustajat/ministerit saavat liika palkkaa ja presidentti ei tarvitse mitään palkkiota, koska eihän sillä ole mitään menoja joita itse tarvitsee maksaa. Siis kaikki valtion ja kuntien suurin palkka olisi tämä 2500€/kk ökypalkka joka on vihreiden mielestä tuplaten riittävä.

        ps keski-arvo oli yli 9 ja siihen riitti kun kuunteli tunnilla ja teki läksyt (eikä ollut tyhmä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amiksessa on duuniin opetus. Ei yliopistoaineita.

        Ei takaa duunia, vaatii ensinnäkin tutkinnon ja hyvän todistuksen, jotta pääsee duuniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei takaa duunia, vaatii ensinnäkin tutkinnon ja hyvän todistuksen, jotta pääsee duuniin.

        Ne takaa vain sen hetken vain kun työnantaja huomaa ettei osaa hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeriksi pääsee osa-aika kassan taidoilla ja kassaksi pääsee ilman mitään koulutusta.
        Jopa meikän kylillä pääsi Teboilin kassa kansanedustajaksi 1kausi, mutta on jälkeen ollut vain kunnan firmojen toimitusjohtaja jne. En minäkään ole koskaan ollut koulutustani vastaavissa töissä ja palkkaa sain monin kertaisesti vihreiden Atte Harjanteen arvion hyvä tuloisista eläkeläisistä 1250€/kk, miten se sitten itse kehtaa nauttia 7000€/kk-vero.
        Olisiko kansanedustajan palkkaa ja etuisuuksia leikattava reilusti? 2500€/kk olisi tuplana se "hyvätuloiset" eläkeläisten "palkka", hänen omien sanojen mukaan kaikki kansanedustajat/ministerit saavat liika palkkaa ja presidentti ei tarvitse mitään palkkiota, koska eihän sillä ole mitään menoja joita itse tarvitsee maksaa. Siis kaikki valtion ja kuntien suurin palkka olisi tämä 2500€/kk ökypalkka joka on vihreiden mielestä tuplaten riittävä.

        ps keski-arvo oli yli 9 ja siihen riitti kun kuunteli tunnilla ja teki läksyt (eikä ollut tyhmä).

        Tavallisia ihmisiä ovat nekin joilla on ihan vaan joku tavallinen työ ollut, silloinhan tietää siitä elämästä paljon ja ymmärtää kun tulee kansalta ehdotuksia
        Otat esiin kassa työn, Sanna valmistui hallintotieteiden kandidaatiksi ensin ja myöhemmin maisteriksi niin että reipas ihminen ottaa työn kun työn kesätyökseen ä siis mikä kassa tytössä on sinulle ongelma , siinä oppii näkemään erilaisia ihmisiä mikä on vaan hyväksi kokemukseksi tulevassa ammatissa.
        Joten kansan edustaakin ovat ihan vaan tavallisia ihmisiä , eri paikkakunnilta eri kokemuksilla . Sinulla on sinänsä ihmeellinen käsitys politiikoista , he ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä muiden ihmisten joukossa hienåman epätavallisellamtyöpaikalla .
        Politiikka ei ole mitään erikoista vaikka sinä näytät luulevan että heillä.pitäisi jotain mitä et itsekkään tiedä mitä . Miksi edes kirjoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeriksi pääsee osa-aika kassan taidoilla ja kassaksi pääsee ilman mitään koulutusta.
        Jopa meikän kylillä pääsi Teboilin kassa kansanedustajaksi 1kausi, mutta on jälkeen ollut vain kunnan firmojen toimitusjohtaja jne. En minäkään ole koskaan ollut koulutustani vastaavissa töissä ja palkkaa sain monin kertaisesti vihreiden Atte Harjanteen arvion hyvä tuloisista eläkeläisistä 1250€/kk, miten se sitten itse kehtaa nauttia 7000€/kk-vero.
        Olisiko kansanedustajan palkkaa ja etuisuuksia leikattava reilusti? 2500€/kk olisi tuplana se "hyvätuloiset" eläkeläisten "palkka", hänen omien sanojen mukaan kaikki kansanedustajat/ministerit saavat liika palkkaa ja presidentti ei tarvitse mitään palkkiota, koska eihän sillä ole mitään menoja joita itse tarvitsee maksaa. Siis kaikki valtion ja kuntien suurin palkka olisi tämä 2500€/kk ökypalkka joka on vihreiden mielestä tuplaten riittävä.

        ps keski-arvo oli yli 9 ja siihen riitti kun kuunteli tunnilla ja teki läksyt (eikä ollut tyhmä).

        Ei ministerien palkat ole liian suuret mitenkään, ensinnäkin et edes tiedä mitä heidän työnsä sisältää edes. Sitten on hyvä sekin puoli että saa siitä julkisena olostakin hieman korvausta ja haukkumisista ja solvaamisesta kuten eräät suomalaiset katsovat olevansa oikeutettuja tekemään. . Ja usein vielä ihmiset vetävät haukkumisiinsa ministerien perheetkin .
        Sannalle olisi pitänyt mielestäni antaa kaksinkertainen summa koska hönen työnsä vuoksi alkoivat vanhat miehet ensin häntä haukkumaan sitten naisetkin ja niitä haukkumisia ei tulla koskaan unohtamaan , niin että ei se mitään kivaa ole se ministerinä oleminen töitä on paljon ja oma elämä saattaa mennä rikki työn vuoksi kuten monelle on käynyt.
        Joten ei ole mitään kadehtimista heidän palkoissa. . Joten se makaa kipunsa on top politiikko . Ei kukaan ilmaiseksi ala niihin töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeriksi pääsee osa-aika kassan taidoilla ja kassaksi pääsee ilman mitään koulutusta.
        Jopa meikän kylillä pääsi Teboilin kassa kansanedustajaksi 1kausi, mutta on jälkeen ollut vain kunnan firmojen toimitusjohtaja jne. En minäkään ole koskaan ollut koulutustani vastaavissa töissä ja palkkaa sain monin kertaisesti vihreiden Atte Harjanteen arvion hyvä tuloisista eläkeläisistä 1250€/kk, miten se sitten itse kehtaa nauttia 7000€/kk-vero.
        Olisiko kansanedustajan palkkaa ja etuisuuksia leikattava reilusti? 2500€/kk olisi tuplana se "hyvätuloiset" eläkeläisten "palkka", hänen omien sanojen mukaan kaikki kansanedustajat/ministerit saavat liika palkkaa ja presidentti ei tarvitse mitään palkkiota, koska eihän sillä ole mitään menoja joita itse tarvitsee maksaa. Siis kaikki valtion ja kuntien suurin palkka olisi tämä 2500€/kk ökypalkka joka on vihreiden mielestä tuplaten riittävä.

        ps keski-arvo oli yli 9 ja siihen riitti kun kuunteli tunnilla ja teki läksyt (eikä ollut tyhmä).

        En nyt ole mikään Marin-fani vaan aika kaukana siitä, mutta en kyllä ymmärrä miksi korkeakoulutetun ihmisen nuoruuden duunit nähdään painolastina. Pitäisikö kaikkien poliitikkojen olla nuoresta saakka ammattibroilereita, jotka työskentelevät vain poliittisissa järjestöissä tai ehkä sukulaisten järkkäämänä ns. paremmissa hommissa jossain firmassa. Sitten jos näin on tilanne, niin haukutaan että ei se ole tehnyt päivääkään oikeita töitä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ole mikään Marin-fani vaan aika kaukana siitä, mutta en kyllä ymmärrä miksi korkeakoulutetun ihmisen nuoruuden duunit nähdään painolastina. Pitäisikö kaikkien poliitikkojen olla nuoresta saakka ammattibroilereita, jotka työskentelevät vain poliittisissa järjestöissä tai ehkä sukulaisten järkkäämänä ns. paremmissa hommissa jossain firmassa. Sitten jos näin on tilanne, niin haukutaan että ei se ole tehnyt päivääkään oikeita töitä-

        Ainakin jaksoit kolmen kommentin verran sekoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin jaksoit kolmen kommentin verran sekoilla.

        Valitan, ainoastaan tuon lainaamasi yhden verran. En tiedä mikä sisällissota teillä vakkareilla(?) täällä on meneillään, enkä myöskään sitä kuinka muka tunnistatte toisianne täällä ilman nimimerkkejä, mutta antaa mennä sitten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät saa ilman hyvää todistusta tänä päivänä.

        Jos on heikkokuntoisen näköinen niin ei ole uskottava työmies


    • Anonyymi

      Ei pidä miehen imeä munaa tai ottaa mitään ylimääräistä peräaukkoon. Se tehtävä kuuluu naisille.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Se johtui alkoholin luomasta häiriöstä ajattelukyvyssä selvittyäni tulin järkiini


      • Anonyymi

        Todella, miehen kanssa ei kuulu maata kuten naisen kanssa maataan.


    • Anonyymi

      Cittarin vessa
      Anonyymi-ap
      2024-03-13 15:17:34

      Tapasin cittarin aulassa erään karvalakkipäisen miehen ja yhteistuumin mentiin invavessaan. Luulin homman olevan nytkytyksen jälkeen selvän, mutta se tinkasi maksua. 20 euroa piti hänelle antaa. Hävytön hinta vanhasta ukosta, väljätavaraisesta. Siellä se istuu päivittäin odottelemmassa uutta pokaa......hyi.

      1

      55
      Äänestä

      Vastaukset
      Anonyymi (
      Kirjaudu
      /
      Rekisteröidy
      )
      5000
      Anonyymi
      2024-03-13 19:04:55
      UUSI

      Aikamoinen karvalakki kapitalisti!
      Äänestä
      Anonyymi
      14.03.2024 17:11

      Oliko tämä`?

      Moktar.Gubta
      2024-02-29 08:51:38

      "... puolueeton Moktar.Gubta...".
      Nyt voimme yhdessä iloita, sillä sokea on nähnyt valon, kuuro on saanut kuulonsa, valheiden verkossa rimpuilija on nyt vapaa ja tämä kansalainen on kohdannut totuuden.

      Sillä puolueeton minä totisesti olen. Olen myös oppinut tarkkailija, joka huvittuneena seuraa elämän värikkyyttä ja siinä samalla oikoo persujen paksuimpia valheita.

      Parhain terveisin, Moktar. ;)
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18290205/juuri-tuossa-sanoi-etta-on-puolueeton-moktar-gubta#comment-126583841
      Moktar.Gubta
      2020-02-23 10:28:52

      Anonyymi kirjoitti:

      Trollin kirjoituksiin tallentuu usein omat elämänkokemukset. Sun kirjoitustes perusteella elämäsi on varsin järkyttävää. Miten voit? Siis oikeasti. (älä sano, että hyvin, koska se ei pidä paikkaansa)

      "Trollin kirjoituksiin tallentuu usein omat elämänkokemukset."
      On totta, että monen suuren kirjailijan kirjoituksissa voi heijastella hänen oma eletty ja koettu elämänsä. Ernst Hemingway oli tyypillinen oman elämänsä seikkailuja kuvittanut kirjoittaja.

      Valtaosa maailmankirjallisuudesta on kuitenkin fiktiivisiä teoksia. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö kirjailija olisi tehnyt pohjatyötä ja tutkinut aihettaan. Mika Waltari tuskin eli muinaisessa Egyptissä, vaikka hän aiheesta asiantuntevasti kirjoitti. Itse rinnastaisin itseni Mika Waltariin tai LeoTolstoihin; me näemme tarkkanäköisesti yhteiskunnan kipupisteet ja elämän julmuuden sekä käsittelemme niitä tuotannossamme lempein ottein. ;)
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16251194/mg-seijaah-ja-rat#comment-101115461
      Moktar.Gubta
      2024-03-08 16:34:24

      "Nimimerkki Moktar Gupta oli olemassa noin 35 vuotta sitten...".
      Huhheijaa taas. Mitähän 35 vuotta sitten tapahtui, siis vuonna 1988?
      Äänestä
      Anonyymi
      14.03.2024 17:03

      Niin, tuo Moktar on heikolla laskutaidolla varustettu lukihäiriöinen häirikkö ja paatunut narsisti.
      Äänestä

    • Anonyymi

      Alistuin toiselle miehelle ja imin munaa säännöllisesti. Mies pani minut imemään kulliaan aluksi harvemmin, mutta sitten yhä useammin ja minusta tuli vaki-imijä.
      Mies totutti ja totuin munan imemiseen ja nyt se on ihan luonnollinen tehtäväni.
      Kokemuksesta tiedän, että paluuta entiseen ei ole.

      • Anonyymi

        Miksi ei ole paluuta? Etkö enää halua naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole paluuta? Etkö enää halua naisia?

        Mies alisti minut vaki-imijäksi. Nyt minun luonnollinen tehtäväni
        on imeä toisen miehen munaa ja minulla on tarve imeä munaa jatkuvasti.
        Olen tullut riippuvaiseksi munan imemisestä.
        Kun olen päässyt munan makuun, niin en enää halua naista.
        Tehtäväni on palvella miehiä panopuuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies alisti minut vaki-imijäksi. Nyt minun luonnollinen tehtäväni
        on imeä toisen miehen munaa ja minulla on tarve imeä munaa jatkuvasti.
        Olen tullut riippuvaiseksi munan imemisestä.
        Kun olen päässyt munan makuun, niin en enää halua naista.
        Tehtäväni on palvella miehiä panopuuna.

        Tästä voimmekin päätellä että homostelua ei kannata kokeilla sillä se johtaa härskiin addiktioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voimmekin päätellä että homostelua ei kannata kokeilla sillä se johtaa härskiin addiktioon.

        Homostelu kannatti, koska nyt minulla on muna suussani imettävänä jatkuvasti.
        Miehet ovat alistaneet minut muna-riippuvaiseksi.
        Miehet ovat tyytyväisiä kun voivat käyttää minua sperman-tyhjennys-astiana.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole koskaan ollut hetero. Siinä mielessä ei ole paluuta "normaaliin".

      • Anonyymi

        Aloitus oli pelkkä tiedonkalastelu 😄


    • Anonyymi

      Olisi pikainen paluu normaalin tai sit ei koita testaa

      • Anonyymi

        Ei kannata testata mielenkiinto meni jo


    • Anonyymi

      Homous on synti ja häpeä! Sairaus ja rikos! Siitä voi eheytyä!

      • Anonyymi

        Homous on mielenhäiriö


    • Anonyymi

      Homous ei ole rikos lain mukaan.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla laki joka kieltää homoilun! Elinkautinen kaikille homoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla laki joka kieltää homoilun! Elinkautinen kaikille homoille!

        Miksi olet 24/7 homopalstalla, venäjällä olisit jo kuollut :)


    • Anonyymi

      Tahtosin tietää milt se tuntuu ku saa suuhuun ja pyllyyn t . Ap

    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 ­­­V­i­­t­t­­u­­­ ­­­t­ä­m­­­ä­ ­­­k­­­u­­­u­m­­a­­­ ­­n­­a­­r­t­t­­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      Pösö 3008.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe